Citaat:Nou, ik zit fanatiek te bladeren, en voorlopig kom ik nog niet verder dan: hij heeft gezien dat, hij heeft gehoord dat.... Lance zei tegen mij....
Waarheid? Misschien... Misschien niet....
Als jij dat hele USADA rapport hebt gelezen, en nog altijd niet wil geloven dat Armstrong dope nam, dan ben je écht wel ziende blind.
Kijk, ik was ook heel erg ontgoocheld, maar de feiten zijn de feiten. Waarom denk je dat Armstrong geen zin meer had in een rechtszaak ? Omdat de hele rotzooi dan publiek boven water zou komen.
Armstrong was trouwens niet zomaar een toevallige dopingzondaar, zoals veel renners dat zijn. Nee, hij had samen met Bruyneel een waterdicht dopingsysteem opgezet, zowel voor zichzelf als voor de renners van zijn ploeg. Dat vind ik nog het kwalijkst, dat andere en dikwijls jonge renners stelselmatig verplicht werden om doping te gebruiken.
En dan het stelselmatig intimideren en afdreigen van mensen die hun bedenkingen hadden. Herinner je je Filippo Simeoni nog ?
Nee, Armstrong was/is een crimineel, en hoe harder hij gestraft wordt, hoe beter dat is. Alleen jammer dat het UCI buiten schot blijft, want je gaat mij niet vertellen dat Hein Verbruggen niet wist wat er stront aan de knikker was.