Project X Haren

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Sneeuw88

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-09-12 21:43

Als je die facebookpagina ziet, komen er zelfs mensen van de andere kant van Nederland. Waarschijnlijk duikt dat spul gelijk in Groningen de kroegen in. Hoop dat de politie daar ook aan gedacht heeft.

JuliaaahX

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-12 21:43

Ben nu eigenlijk wel benieuwd naar die facebookpagina :') Kan me trouwens herinneren dat er in de vakantie ook zo'n Project X feest was gepland in Amsterdam, omdat die jongen z'n huis uitgezet werd oid?

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-12 21:51

Sodeletuut schreef:
vuurneon schreef:
Over verspilling van belastinggeld gesproken; moeten er agenten daarheen voor deze ongein 8)7

Zou mij niets verbazen als er gewoon niemand komt :')

Heb je die facebookpagina's wel gezien? Nou ik zou ook erg blij zijn met politie bij mijn huis.. Denk echt wel dat er veel mensen komen hoor..

Ik zeg ook niet dat de politie er niet moet staan, maar dat het toch te absurd is voor woorden dat de politie ingezet moet worden door dit stomme grapje.

Lottexxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-12 21:51

Eigenlijk vind ik het best grappig :o ik weet nog niet of ik heen ga wil eigenlijk wel even gaan kijken maar denk niet dat ik er ooit aankom :P. Op fb staan nu bijna 10.000 deelnemers ik vermoed toch wel dat er sowieso 1000 mensen aanwezig zijn eigenlijk.

Talisa

Re: Project X Haren

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-12 21:57

Haha, er staan nu 9.379 mensen op aanwezig :')

Ik vind het wel grappig, maar denk echt niet dat het uit te hand gaat lopen hoor. Gok eigenlijk dat er een stuk of 20 idioten echt komen? :')

Sneeuw88

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-09-12 22:39

Het zal mij benieuwen, ik denk niet dat ik er voor in Groningen blijf, volg het nieuws wel :')
Over de 10.000 man inmiddels, wat een gekte

Eskimo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-12 03:13

Aan de éne kant vind ik het ontzettend kinderachtig, zeker de reacties op Fb met: ''Laten we alles slopen! =:) '' en aan de andere kant vind ik het eigenlijk ook wel lachwekkend, en ben ik ontzettend benieuwd of er echt zo veel mensen komen.. Ik woonde er vlakbij en zat vaak in de bus die langs Haren ging.. Had graag gezien of er echt zo veel mensen lef hadden om daarheen te gaan :D

Geaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-12 09:31

Sundral schreef:
Ik vind het echt te triest voor woorden, de mensen die hier voor gezorgd hebben en de mensen die gaan.

Ik deel je mening.

Denk dat iedereen nu maar eens goed moet nadenken wat je online alleen maar neerzet en de gevolgen daarvan.
De media aandacht nu maakt het absoluut niet beter, maar ben benieuwd wat er van komt.

Laat het voor iedereen maar een wijze les zijn .. Ook al zullen een hoop mensen het leuk vinden.
Dat is het nadeel van deze tijd met internet en alles daarom heen. :\

Sneeuw88

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-09-12 10:06

Ja dat soort reacties is vrij kansloos.. Maar ik denk dat dat vooral mensen zijn met een hele grote mond en uiteindelijk niet heen gaan. Althans, laten we het hopen..

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-12 10:11

Een harde les voor wat je online zet! :D

Ik ben er niet bij, ik ken het meisje wel.
Hopelijk loopt het met 'n sisser af voor haar!

Ilsemarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-12 10:14

Ik woon ook in Haren, gelukkig wel 1,6 km verderop (via routebeschrijving) maar ik vind het maar eng!
Als er echt veel mensen komen gaat dat toch gigantisch uit de hand lopen?! Neem aan dat er in ieder geval genoeg voortuinen gaan sneuvelen... en direct om de hoek zitten aldi en de AH, aldi heeft parkeerterrein welliswaar dicht met een hek maar daar klimmen ze ongetwijfeld zo overheen en bij de AH is alles gewoon open. Bovendien is het bijna direct bij het station dus je kan er super makkelijk heen met de trein (die er 2 keer per uur langskomt vanuit groningen) en er komen een aantal bussen langs... En desnoods is het zelfs wel lopend uit groningen nog te doen, zijn maar een paar km!

Ik zal wel een van de weinigen zijn maar ik vind het echt niet grappig en ben heel blij als het zaterdag is. Zulke dingen zijn net als natuurgeweld, onberekenbaar...
En ik denk echt wel dat er genoeg mensen komen! Toen in duitsland waren er 1600 man en een hoop schade... en toen waren er lang niet zoveel aangemeld volgens mij! Haren is makkelijk bereikbaar, ik denk dat er echt wel een paar duizend man komen, zou mij niks verbazen! Tuinen gesloopt, zeiken alles onder, overal glas van alcohol flessen... brr! Nee, ik vind het maar niks!

Nynke1

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-12 10:16

Inderdaad Gea, het was niet slim van het meisje om het openbaar te zetten maar zo hebben we allemaal misschien wel eens iets op Facebook gezet wat je na even na te denken er toch maar wee af hebt gehaald. Ik vind het gewoon geen reden om zoiets compleet uit de hand te laten lopen. Ik heb net op Facebook ook even weer bijgelezen, maar mensen bedreigen elkaar en er wordt gewoon afgesproken dat er gevochten gaat worden. Ik hoop dat de politie nu al namen gaat noteren, want als ik zo vrij mag zijn om mijn mening te geven... De mensen die op berichten reageren lijken me niet het type 'economie student' als jullie begrijpen wat ik bedoel. Laag niveau en raar volk. Uitzonderingen daar gelaten natuurlijk.

Ik ben benieuwd wat er van gaat komen. Vind het vooral voor het meisje best wel sneu, laat staan voor haar ouders en de omwonenden. Ik denk dat dit toch best wel veel met je moet doen? Lijkt mij tenminste. Anyways, ik lig met een gebroken rug plat dus ga het wel volgen via de social media.

F_Orumster

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-12 10:16

AH heeft een slagboom en zal zijn maatregelen denk ik ook wel treffen.
Verder heb je gelijk, het is ontzettend goed te bereiken. Gelukkig zit het revalidatiecentrum aan de andere kant.

xTammyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-12 10:19

Tja, een harde les voor het meisje. Ik hoop heel erg voor haar en haar ouders dat het in goede banen geleid kan worden door de politie, maar vrees het ergste. Als op die fb pagina staat dat er al 10.000 mensen zouden gaan, kan je toch op minstens 1000 wel rekenen denk ik.. Gezien het voorbeeld in Duitsland..

Maar goed, we zullen zien. Ik ga er overgens niet heen ;)

Ilsemarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-12 10:21

@forumster: maar een slagboom is wel heel makkelijk te omzeilen natuurlijk... dat hek van de aldi doet dan al meer gelukkig!

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-12 10:23

haan

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-12 10:24

Jeuj ! Weer een topic/item over dit onderwerp, daar worden we blij van :( Weer een verspreiding van de olievlek. Het is het gesprek van de dag in Haren en ik hoop toch echt dat iedereen zo slim is om niet heen te gaan. Het is al erg genoeg dat dit meisje per ongeluk haar adres op facebook heeft gezet en ze zal sowiezo haar 16e verjaardag nooit vergeten en haar ouders ook niet. Feest zal het echt niet worden, eerder ellende #)

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-12 10:24

haan schreef:
Jeuj ! Weer een topic/item over dit onderwerp, daar worden we blij van :( Weer een verspreiding van de olievlek. Het is het gesprek van de dag in Haren en ik hoop toch echt dat iedereen zo slim is om niet heen te gaan. Het is al erg genoeg dat dit meisje per ongeluk haar adres op facebook heeft gezet en ze zal sowiezo haar 16e verjaardag nooit vergeten en haar ouders ook niet. Feest zal het echt niet worden, eerder ellende #)

Ze wordt niet eens 16 :+
Althans, dat beweert ze zelf:
http://coenensandershow.bnn.nl/soundbyt ... estje.html
Laatst bijgewerkt door Keet op 19-09-12 10:25, in het totaal 1 keer bewerkt

Sok

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-12 10:25

Nu 12.408 mensen die zeggen te gaan.......... :=
Jeeeezz.. Dat wordt chaos.. :=

Nynke1

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-12 10:26

Ik denk wel degelijk dat er veel mensen gaan komen. Iedereen zegt namelijk ; ik wil wel kijken of er echt zoveel mensen komen. Ja als iedereen dat zegt..

Laurie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-12 10:27

Jeezzz... Die denkt voortaan wel drie keer na voor ze iets online zet. :=

Doubtless

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-12 10:29

:') ik ben echt heel benieuwd wat er gaat gebeuren.
Iedereen speculeert over ellende, maar dat hoeft toch niet zo te zijn?

Sok

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-12 10:31

Doubtless schreef:
:') ik ben echt heel benieuwd wat er gaat gebeuren.
Iedereen speculeert over ellende, maar dat hoeft toch niet zo te zijn?

Heb je de FB pagina gezien? :=

Nynke1

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-12 10:32

Met 12.000 man? In een klein dorp als Haren? En reacties op Facebook waar gezeg wordt: jij k*nker dit en dat kom je wel opzoeken? En waar mensen zeggen: kom vrijdag maar daar en daar heen slaan we je kop in? Nee hoor gaat vast niet uit de hand lopen... Jezus.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-12 10:33

Als ze nou van iedereen een tientje krijgt voor dr verjaardag.. :D :))