Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
moonsparkle schreef:12000 per maand normaal? Denk dat sommige mensen zelfs blij zijn dat ze dat zelfs met een nul minder krijgen
justdiesel schreef:Het land is in crisis maar PSV gaat voor 5 miljoen het stadion verbouwen
Zo vind ik het trouwens ook schandalig wat het koningshuis verdient, oja en Willem Alexander heeft toch pas weer een extra huis gekocht?
verootjoo schreef:justdiesel schreef:Het land is in crisis maar PSV gaat voor 5 miljoen het stadion verbouwen
Zo vind ik het trouwens ook schandalig wat het koningshuis verdient, oja en Willem Alexander heeft toch pas weer een extra huis gekocht?
En jij denkt dat de overheid het psv stadion verbouwd? Dat staat natuurlijk los van elkaar. En het koningshuis heeft ook gewoon een baan hoor, maxima en WA werken ook gewoon ergens... Zitten niet alleen op hun stoel prins en prinsesje te spelen.
Verdere blijf ik erbij; je kan klagen, maar daar wordt het niet beter van, je kan beter je energie stoppen in een oplossing verzinnen hoe je het wel kan redden. Doorleven op oude voet wil niet idd. Iedereen moet bezuinigen, we hebben jarenlang vett jaren gehad, nu hebben we minder vette jaren, dat gaat nu eenmaal zo
justdiesel schreef:Denk jij dat ik niet elke dag zit te bedenken wat ik kan doen om rond te komen?
Hoeveel nachten ik wakker lig van het piekeren hoe of wat?
Die energie die ik er van jou in moet stoppen is al lang en breed op.........
Net als het geld trouwens![]()
Ik kan gewoon niet meer geld gaan missen als dat er al bezuinigd is....
En wat betreft dat PSV stadion, who cares of het van de overheid is of niet, dat stadion is al zo vaak verbouwd...
Geef dat geld aan de zorg, is veel belangrijker als zo'n dom stadion.
verootjoo schreef:Verdere blijf ik erbij; je kan klagen, maar daar wordt het niet beter van, je kan beter je energie stoppen in een oplossing verzinnen hoe je het wel kan redden. Doorleven op oude voet wil niet idd. Iedereen moet bezuinigen, we hebben jarenlang vett jaren gehad, nu hebben we minder vette jaren, dat gaat nu eenmaal zo
Mizsz_Kitty schreef:Maar als je wel al op jezelf woont, vastzit aan vaste lasten, dan maken bezuinigingen wel wat uit!
Ben het met je eens dat klagen niet helpt, maar het is wel verdomde moeilijk om positief te blijven als er eigenlijk al tijden niets is om positief over te zijn...
Cassidy schreef:Of ik me zorgen maak om mijn toekomst. Nee. Er is in Nederland echt nog niemand van de honger omgekomen, als hij of zij de juiste paden maar bewandelt. En daar schort het maar al te vaak aan.
Mizsz_Kitty schreef:Maar als je wel al op jezelf woont, vastzit aan vaste lasten, dan maken bezuinigingen wel wat uit!
Ben het met je eens dat klagen niet helpt, maar het is wel verdomde moeilijk om positief te blijven als er eigenlijk al tijden niets is om positief over te zijn...
meikemarieke schreef:Mizsz_Kitty schreef:Maar als je wel al op jezelf woont, vastzit aan vaste lasten, dan maken bezuinigingen wel wat uit!
Ik zeg ook niet dat de bezuinigingen niks uitmaken, het raakt mij zeker ook! Het is het verschil in hoe je ermee omgaatBeetje positiviteit kan hier geen kwaad! Is verder helemaal niet aanvallend bedoelt hoor! Maar een beetje minder negativiteit kan ook wonderen doen
Amaris schreef:Cer, veel succes. Wat gaat er gebeuren als het na 1 feb niet wilt lukken met de betalingen?
Cer schreef:Cassidy schreef:Of ik me zorgen maak om mijn toekomst. Nee. Er is in Nederland echt nog niemand van de honger omgekomen, als hij of zij de juiste paden maar bewandelt. En daar schort het maar al te vaak aan.
Zozo... dat is nogal een uitspraak.. sommige mensen zitten krap, niet altijd door eigen schuld hoor.
Ik heb bijv. altijd huizen gekocht, werd gestimuleerd, ging prima. Totdat ik door reorganisatie mn baan verloor, en vanwege de crisis geen gelijkwaardige baan meer kon vinden. Nu zit ik met een koopwoning die ik aan de straatstenen niet kwijtraak, waarvan ik niet weet of ik die per 1 feb nog kan betalen (vanwege verwacht bedrijfsfailissement)..
Wat ik waar verkeerd gedaan heb, weet ik niet precies![]()
Er zijn al genoeg mensen die op de kleintjes letten, niet op vakantie gaan en geen merkkleding kopen. Waarom wordt steeds genoemd dat ze 'daar dan maar op moeten bezuinigen'? Omdat mensen die het wel kunnen betalen, dat wel doen en denken dat de 'rest' dat dus ook doet?
cam schreef:En wat heb je met de winst gedaan die je de afgelopen jaren heb verdient met huizen kopen en verkopen.
Tot 5 jaar terug heeft iedereen dik verdient aan de huizen markt en nu het niet meer loopt is iedereen aan het klagen.