Ik vind het niet het geschikte moment, maar ik moet eerlijk zeggen dat ik het haar wel vind staan: knappe foto! Bovendien krijgt ze mensen wel aan het praten, en dat is denk ik haar insteek geweest.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
TurdusMerula schreef:Zij heeft vaker een statement gemaakt met Prinsjesdag.
Met dit pak wilde zij 'aandacht vragen voor de geweldloze revolutie die nodig is omdat we de aarde aan het uitputten zijn en daar mee moeten stoppen.'
Ik heb dus wel even opgezocht wat het idee was hierachter.
Electra63 schreef:TurdusMerula schreef:Zij heeft vaker een statement gemaakt met Prinsjesdag.
Met dit pak wilde zij 'aandacht vragen voor de geweldloze revolutie die nodig is omdat we de aarde aan het uitputten zijn en daar mee moeten stoppen.'
Ik heb dus wel even opgezocht wat het idee was hierachter.
Wat je ook van Thiemen en haar partij mag vinden, zij maakt inderdaad een statement, smaken verschillen daarover, maar ze is wel vasthoudend, ieder jaar heeft zij wel iets bijzonders.
mysa schreef:De konijntjes zijn leuk! En die knipoog naar Cato ook! En verder vind ik haar outfit niet gekker dan een heleboel andere. Ik vroeg me namelijk ook al af wat er opeens op het hoofd van de koningin groeide.............
stef schreef:Mwah, ik zat te denken, we moeten allemaal bezuinigen, en dan loopt er voor tonnen aan hoedjes, jurken en maatpakken....
Tja...