Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Quellian schreef:Electra63; in mijn omgeving wordt PVV of SP (minder) gestemd en we zijn niet van het kamp, van de LTS of vanuit de bijstand hoor. Ook niet geblondeerd, gebleekt en gebruind![]()
Ik geloof niet in de standpunten van Wilders (in de zin dat ik die niet realistisch vind), maar ik vind de standpunten van de grote partijen zoals VVD en PVDA zo walgelijk, dat ik denk dat Wilders in elk geval kan dwarsliggen.
Ik geloof niet in het waarmaken van zijn punten, maar ik geloof wel in het dwarsliggen in plannen die het land nog meer kapot maken. Hoe strategisch wil je mensen laten stemmen?
Joolien schreef:Mag ik vragen waarom mensen voor de pvv stemmen??
.....
Hij zit alleen maar in de kamer om dwars te liggen terwijl we in deze tijd een stabiel kabinet nodig hebben...
Joolien schreef:Hahaha lol Electra.
Mag ik vragen waarom mensen voor de pvv stemmen?? De lijsttrekker is vaak asociaal met zijn uitspraken naar anderen toe, voornamelijk naar collega's. Zijn partij bestaat uit mensen die het zelf niet nauw nemen met hun eigen partij voornemens en hij schreeuwt alleen maar oneliners. Ik snap het niet. Waarom stemmen voor een man die mensen zwaar beledigd met het woord kopvoddetax?
Hij zit alleen maar in de kamer om dwars te liggen terwijl we in deze tijd een stabiel kabinet nodig hebben...
Squawk schreef:Waarom PVV stemmen als je niet in de standpunten geloofd? Aan dwars liggen hebben we naar mijn inziens ook niets aan. Wilders heeft zijn standpunten ook niet waargemaakt of zelfs laten varen.
cjb schreef:Joolien schreef:Hahaha lol Electra.
Mag ik vragen waarom mensen voor de pvv stemmen?? De lijsttrekker is vaak asociaal met zijn uitspraken naar anderen toe, voornamelijk naar collega's. Zijn partij bestaat uit mensen die het zelf niet nauw nemen met hun eigen partij voornemens en hij schreeuwt alleen maar oneliners. Ik snap het niet. Waarom stemmen voor een man die mensen zwaar beledigd met het woord kopvoddetax?
Omdat er mensen zijn die de ideeën van wilders over europa en de euro steunen.
En het op meer punten eens zijn met het parijprogramma neem ik aan.
Maar het is voor jou natuurlijk vrij om je stem op een andere partij uit te brengen.
SplashIsLief schreef:Ik moet nog stemmen maar ben er zeker van. Mijn stem gaat naar de PvdA.
En ik hoop op een samenwerking met de VVD.