Narnia schreef:Plas je dan ook bij een ander onder de douche!?
Ik douche eigenlijk nooit bij een ander..

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Dahlia schreef:dyoka schreef:ieder z'n ding.
Dus stel, je staat net onder de douche, en je moet ineens plassen. Ga jij dan serieus onder de douche vandaan, je afdrogen, naar de wc, en dan weer terug de douche in ?(Aangezien bij ons de wc niet in de badkamer zit)
Nanne schreef:Ik heb ook wel eens in het zwembad geplast..
Mede doordat ik altijd wcpapier pak, gewoonte, en vervolgens onder de "velletjes" van het papier zit omdat ik natuurlijk nat ben en wcpapier zo lekker uit elkaar valt..
Ook onder de douche plas ik gewoon als ik moet.. Het spoelt toch weg en je maakt je badkamer toch schoon?
Denk dat er heel veel mensen zijn die dit soort dingen niet durven toe te geven omdat het toch als taboe gezien word.
pmarena schreef:Vroeger was het ook nog zo dat ik wel hoorde dat in sommige zwembaden inderdaad iets aan het water toegevoegd was dat reageerde op urine waardoor je een kleurspoor om je heen had hangen als je pieste, dus alleen daarom durfde ik het al niet eigenlijk
Kaula schreef:pmarena schreef:Vroeger was het ook nog zo dat ik wel hoorde dat in sommige zwembaden inderdaad iets aan het water toegevoegd was dat reageerde op urine waardoor je een kleurspoor om je heen had hangen als je pieste, dus alleen daarom durfde ik het al niet eigenlijk
hahaha, ik ook. Vraag mij nog steeds af of dat geen fabeltje is..
pmarena schreef:Ik heb het me ook altijd afgevraagd en meermaals overwogen om een klein test-plasje te doen (net zoals je wel eens in gezelschap een test-poepje laat om te beoordelen of die niet te veel geluid gaat maken) maar heb het toch nooit aangedurfd
Bailey_4ever schreef:Ik beken, ik plas onder de douche.
Het werkt tegen wintertenen en scheelt een keer doorspoelen. Schijnt zelfs goed tegen acne te zijn. Ik ga echt niet de douche uitzetten, de gang op naar de wc en dan weer terug naar de doucheDat vind ik pas raar.
Nanne schreef:Dyoka,
Ik zou het juist eerder andersom hebben..
Dan heb ik het idee dat je er in blijft rond zwemmen, onder de douche spoelt het gelijk weg..