Phelps plast ook in zwembad

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Plas jij wel eens in het zwembad?

Ja altijd,alleen de aanblik van al dat water doet mij al overlopen.
37 (11%)
Nee nooit,,,schandalig.
104 (31%)
Alleen als het echt niet anders kan.
123 (37%)
Als ik op de zonnewei lig,en ik voel aandrang,ga ik er speciaal het water voor in.
29 (8%)
Ik kom nooit in een zwembad
36 (10%)

Totaal aantal stemmen: 329

Nanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-12 13:14

Narnia schreef:
Plas je dan ook bij een ander onder de douche!?

Ik douche eigenlijk nooit bij een ander.. :+

dyoka

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-12 13:15

Dahlia schreef:
dyoka schreef:
ieder z'n ding.

Dus stel, je staat net onder de douche, en je moet ineens plassen. Ga jij dan serieus onder de douche vandaan, je afdrogen, naar de wc, en dan weer terug de douche in ? :P (Aangezien bij ons de wc niet in de badkamer zit)

nou, ik kan m'n plas best even ophouden hoor. en bij ons zit het toilet wel in de badkamer.

dyoka

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-12 13:17

Nanne schreef:
Ik heb ook wel eens in het zwembad geplast.. :+
Mede doordat ik altijd wcpapier pak, gewoonte, en vervolgens onder de "velletjes" van het papier zit omdat ik natuurlijk nat ben en wcpapier zo lekker uit elkaar valt..

Ook onder de douche plas ik gewoon als ik moet.. Het spoelt toch weg en je maakt je badkamer toch schoon? :?

Denk dat er heel veel mensen zijn die dit soort dingen niet durven toe te geven omdat het toch als taboe gezien word. :j

ik heb eerder in dit topic aangegeven dat ik heus wel eens in het zwembad heb geplast. :j maar in de douche plassen vind ik vies, dus dat doe ik niet.

Nanne

Re: Phelps plast ook in zwembad

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-12 13:23

Dyoka,

Ik zou het juist eerder andersom hebben..

Dan heb ik het idee dat je er in blijft rond zwemmen, onder de douche spoelt het gelijk weg.. :+

Dahlia

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-12 13:31

Dan vind ik het eerder ook andersom.. In het zwembad heb je nog te maken met andere vreemde mensen..
In je eigen douche niet (behalve eventuele gezinsleden). Maar je plas is binnen een paar seconden weg gespoeld..

Maargoed, onder de douche plassen bespaard ook weer wc papier :') En water _O-

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-12 13:33

Ik wilde het altijd wel graag in het zwembad, was een echte waterrat, lekker makkelijk!!

Maar vond het idee zo vies om door m'n broekje heen te plassen, hihi. En stel je idd. voor dat iemand het merkt, bah :P

Vroeger was het ook nog zo dat ik wel hoorde dat in sommige zwembaden inderdaad iets aan het water toegevoegd was dat reageerde op urine waardoor je een kleurspoor om je heen had hangen als je pieste, dus alleen daarom durfde ik het al niet eigenlijk :oo

Kaula

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-12 13:39

pmarena schreef:
Vroeger was het ook nog zo dat ik wel hoorde dat in sommige zwembaden inderdaad iets aan het water toegevoegd was dat reageerde op urine waardoor je een kleurspoor om je heen had hangen als je pieste, dus alleen daarom durfde ik het al niet eigenlijk :oo

hahaha, ik ook :D. Vraag mij nog steeds af of dat geen fabeltje is..

Nanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-12 13:41

Doet me denken aan deze scene.. :')

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-12 13:43

Kaula schreef:
pmarena schreef:

hahaha, ik ook :D. Vraag mij nog steeds af of dat geen fabeltje is..

Ik heb het me ook altijd afgevraagd en meermaals overwogen om een klein test-plasje te doen (net zoals je wel eens in gezelschap een test-poepje laat om te beoordelen of die niet te veel geluid gaat maken :') ) maar heb het toch nooit aangedurfd :P

JeaDH

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-12 13:52

pmarena schreef:
Ik heb het me ook altijd afgevraagd en meermaals overwogen om een klein test-plasje te doen (net zoals je wel eens in gezelschap een test-poepje laat om te beoordelen of die niet te veel geluid gaat maken :') ) maar heb het toch nooit aangedurfd :P

_O- wat brengt poep en pies toch altijd veel lol 'test poepjes en plasjes' :+

Colorado

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-12 13:56

Nanne schreef:

[ Video ]

_O- Hahaha, heerlijk, is dat een film? Volgens mij wil ik die zien :')

Bijinn

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-12 13:58

Zo grappig hoe iedereen het hier ranzig vind dat 'men' in het zwembad plast, maar daar vervolgens geen seconde over nadenken voor ze het bad induiken :D
Mijn ouders hebben een zwembad gehad en ik heb daar nog nooit iemand horen zeggen dattie niet het water inging omdat er zoveel mensen in het zwembad plassen.

Sabini

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-12 14:01

Bah plassen onder de douche of in een zwembad..mij niet gezien! Waar is de kleine moeite en het fatsoen om ff naar het toilet te lopen??

Grapjasjes12

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-12 14:05

Ik snap niet wat er zo vies is aan plassen onder de douche? Als je gezond bent is je urine compleet steriel én het spoelt meteen weg. Snap het probleem niet :o?

Carliijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-12 14:05

Ik beken, ik plas onder de douche.

Het werkt tegen wintertenen en scheelt een keer doorspoelen. Schijnt zelfs goed tegen acne te zijn. Ik ga echt niet de douche uitzetten, de gang op naar de wc en dan weer terug naar de douche :') Dat vind ik pas raar.
Laatst bijgewerkt door Carliijn op 07-08-12 14:11, in het totaal 2 keer bewerkt

Nanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-12 14:06

Colorado schreef:
Nanne schreef:

[ Video ]

_O- Hahaha, heerlijk, is dat een film? Volgens mij wil ik die zien :')

Grown ups :')

Aanrader!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-12 14:07

Mijn huisarts gaf ook het advies om onder de douche te plassen toen ik flinke blaasontsteking had, dat verlichtte tenminste een beetje. Hoewel het verder geen gewoonte van me is zou ik niet weten wat er vies aan is. :n Daarna gebruik je toch shampoo, douchegel en van alles meer, bovendien houd je zo'n badkamer toch schoon? Echt geen probleem mee.

Dat profzwemmers het doen in het zwembad kan ik wel begrijpen, van recreatiezwemmers zie ik de noodzaak niet zo. :+ Maar ik geloof zomaar dat heel veel mensen het doen. :D

Anoeska

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-12 14:12

We weten toch allemaal dat urine niet vies is. Niet giftig of iets. Als je wil kan je het drinken, dus je krijgt er niks van. Dat vieze zit dus allemaal in je hoofd.

Ik kom nooit in zwembaden, maar urine in het water lijkt me nou niet iets om je zorgen over te maken. De chloorwalm komt je al tegemoet zodra je een zwembad binnenloopt.

Mando

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-12 14:15

Yek, nu kom ik nooit in een zwembad gelukkig gewoon omdat je weet dat dit gebeurt en ik dit vies vind.
Ondanks alle chloor.

Maar hoe zit dan dan in de zee....plassen jullie daar dan wel of niet?

cass1991

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-12 14:16

Bailey_4ever schreef:
Ik beken, ik plas onder de douche.

Het werkt tegen wintertenen en scheelt een keer doorspoelen. Schijnt zelfs goed tegen acne te zijn. Ik ga echt niet de douche uitzetten, de gang op naar de wc en dan weer terug naar de douche :') Dat vind ik pas raar.

Vandaar dat ik nooit last heb van wintertenen! :') ik slaap ook nog eens altijd met sokken aan! dan werkt het wel heel goed! _O-

Nanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-12 14:16

In zee plas ik ook.. Absoluut..

Moet ik dan op het strand een gat graven en daar gaan? :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-12 14:18

Mando schreef:
Maar hoe zit dan dan in de zee....plassen jullie daar dan wel of niet?

Joh, vergeleken bij wat er verder allemaal in zee terecht komt is een beetje urine wel het laatste waar je je druk om zou moeten maken. ;)

Dahlia

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-12 14:19

Ik mis echt de 'vind ik leuk' buttons bij sommige posts _O- Geweldig!!

Ludique96

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-12 14:24

Dahlia schreef:
Ik mis echt de 'vind ik leuk' buttons bij sommige posts _O- Geweldig!!

Idd :')

dyoka

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-12 14:31

Nanne schreef:
Dyoka,

Ik zou het juist eerder andersom hebben..

Dan heb ik het idee dat je er in blijft rond zwemmen, onder de douche spoelt het gelijk weg.. :+

tja, ik heb het weleens gedaan maar dat betekent niet dat ik het niet vies vindt haha. dus eigelijk vind ik mezelf vies. :+

edit: ik zei niet dat ik plassen onder de douche viezER vindt dan in een zwembad, maar ik verbaas me wel dat mensen het de gewoonste zaak van de wereld vinden. :=
Laatst bijgewerkt door dyoka op 07-08-12 14:38, in het totaal 1 keer bewerkt