Huertecilla schreef:Vermaakt moeten/willen worden is eenidee.
Vermaak zit tussen je oren
Zeker

Geef, wat dat betreft, mij maar kleine bandjes en kleine zaaltjes

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Huertecilla schreef:Vermaakt moeten/willen worden is eenidee.
Vermaak zit tussen je oren
Duhelo schreef:Eddy_Rocks schreef:Misschien moet je een keer naar een hardstylefeestje gaan![]()
Daar staat iedereen te springen, val je op als je stil staat
tuurlijk, de helft daarvan zit aan de coke/speed/andere oliebol, die kúnnen niet eens stilstaan
(en nee, ik ben niet bevooroordeeld, met vriendje als grote hardstylefan incl alle evenementen, weet ik al ietwat hoe de feestjes er aan toe gaan, ik werd ook heus niet raar bekeken omdat ik niet dans (als je dat nog dansen kunt noemen), in tegenstelling, vind persoonlijk de hardstylefeestjes (alhoewel ik de muziek niet te pruimen vind) de aangenaamste om naar toe te gaan, iedereen is daar gelijk, en niemand kijkt raar omdat iemand iets raars doet, in tegenstelling van andere plekken. alleen jammer van de muziek
)
Moon schreef:Ben jij op hetzelfde Bospop geweest als ik?
Ik ben met name bij Seether en Wolfmother compleet uit m'n dak gegaan. En niet in mijn eentje!
Er zijn veel bands waar ik ook niet bij gedanst heb. Niet mijn smaak, te moe, te brak of gewoon geen zin.
Huertecilla schreef:arno8 schreef:(behalve dan een 50-plusser die die vriendin probeerde te versieren, toen was ik zogenaamd even haar vriend)
Man, dat kan je ook gewoon als een compliment aan je gezelschap zien.
Aan de ene kant zit je er zodanig mee dat mensen geen initiatief nemen om te dansen dat je het nodig vindt om er een onderwerp over te starten en tegelijkertijd vind je het vervelend dat iemand initiatief neemt naar jouw gezelschap....
Jouw perceptie = joúw realiteit Arno.
Leef en laat leven.
Leef gewoon je eigen leven en geniet dáárvan.
Overigens Arno; heb je de spelregels mbt dit subforum gelezen? Steek die hand eerst eens in eigen boezem voor je vanuit joúw perceptie over de lol van anderen begint.
Vientje schreef:Bospop 2010 (met The Cranberries) was iig duidelijk een wat rustiger festival met gemiddeld wat oudere bezoekers ja. Heerlijk relaxed
Duhelo schreef:als jullie perse willen dansen, doe dat dan niet in het midden, maar naar de zijkant of daar waar je plek hebt (want als je danst kijk je toch niet naar de artiest), en sta niet constant te botsen en springen tegen mensen die gewoon willen staan kijken naar de artiest ...
Zoooo waar! Optreden van The Offspring op Rock im Park een maandje terug werd voor mij volledig verziekt door 3 compleet gestoorde pits tegelijk waar we tussen zaten en niet meer weg kwamen (werden gewoon teruggebeukt), ik was bont en blauw met een paniekaanval on top of it. En dat op een plek in het publiek waar we bewust waren blijven steken om NIET vooraan bij zoiets in de buurt te hoeven staanDat "dansen" wat tegenwoordig normaal is, not my cup of tea dus... *rollator*
Maar dan ga ik dus wel een stuk verderop bivakkeren.
stef schreef:Wat versta je onder dansen? Ik ben geen danser (kan nie danse nie), maar sta ook zeer zeker niet stil
Mijn laatste concert was in november the queen experiance in t gelredome, en ik was na afloop echt kapot
Huertecilla schreef:Nicolletje schreef:Ja dit is Nederlands publiekAls je een matige show neerzet dan krijg je ook matige reacties.
..
Een rookverbod, jointverbod, avondklok en alcoholbeperking op festivals, dat is pas betutteling [vind ik]
Jee, dat is wel wat anders dan de gemiddelde fiesta hier.
Gewoon op het dorpsplein een podium met een regionale groep die van alles en nog wat op van zeer matige tot redelijke wijze vertolkt, waar iedereen ongeacht die kwaliteit naar eigen smaak en (on)vaardigheid op kan dansen of naar luisteren/kijken vanaf een terras of aan de openlucht-bar.
Wil je flirten dan lach je met wel of niet teruglachen als ont-/aanmoediging.
Wil je praten, dan ga je op het terras wat verderop zitten of bij de tent met kippen aan het spit.
Trek aan wat je wil, lol naar inzicht toegestaan, toegang gratis.
Vind je het niets, dan ga je toch niet
arno8 schreef:Was vroeger enorm fan van The Offspring, had m'n kamer vol posters hangen... maar eh... tja... dit is ook een eyeopener voor mij... naar The Offspring gaan en dan geen pit willen? Dat is voor mij net zoiets als naar de autowasserij gaan en dan hopen dat ze je auto niet nat maken. Zoals jij het beschrijft klinkt als een droom voor mij... maar goed
Meestal kun je toch wel zien waar de pit komt? Ik bedoel, als je een stel hanekammen en forse mannen met death metal t-shirtjes om je heen ziet staan dan zit je meestal goed (of fout).
Vind zelf overigens goed geregeld dat de pit vooraan is. Wie echt van de muziek wil genieten, kan beter een stuk naar achteren staan omdat het geluid daar beter is. Vooraan staan de speakers eigenlijk naast je en wordt het geluid langs je heen geblazen.
arno8 schreef:Meestal kun je toch wel zien waar de pit komt? Ik bedoel, als je een stel hanekammen en forse mannen met death metal t-shirtjes om je heen ziet staan dan zit je meestal goed (of fout).
arno8 schreef:Ik heb een idee: als we toch Spanje uit de crisis moeten helpen, kunnen ze dan niet in ruil daarvoor hun mentaliteit naar ons exporteren?
Wendy schreef:Nou Arno... dan ga je blijkbaar niet naar de juiste festivals
Mijn laatste 'festival' was het koffieconcert van Normaal... reken maar dat daar gedanst en gezongen werd(maar ja, daar schonken ze ook BIER
)
De laatste keer dan mijn vent alleen naar een festival is geweest, zat ie onder de blauwe plekken van het pogo'en
Maar goed, het zal je al duidelijk zijn, wij dansen zeker welEn eerlijk gezegd heb ik recentelijk niet echt zo'n ervaring gehad, dat iedereen maar bleef staan
![]()
Ben wel benieuwd naar de rest van de reacties.
Buffelo schreef:Citaat:Welke band is dat? Heb toevallig dit weekend nog een ska bandje uit noord holland gezien, misschien wel dezelfde!
De Skatjes.
arno8 schreef:[Nu is een 50-jarige die een 26-jarige probeert te versieren wat minder erg, maar goed, even aanscherpen om het verschil duidelijk te maken mag best).
Urona447 schreef:Ben laatst nog naar Defqon geweest en daar gaat echt iedereen uit zijn plaat ! Heb nog nooit een hardcore/ hardstyle feest meegemaakt waar mensen stil stonden. Zou het eerlijk gezegd ook heel raar vinden denk ik in die muziekcategorie. Je kan met dat soort feesten heel goed merken dat iedereen 1 is, als er een artiest aangekondigd word staat iedereen stil en op het moment dat de muziek begint is het feest!
Vientje schreef:Zoooo waar! Optreden van The Offspring op Rock im Park een maandje terug werd voor mij volledig verziekt door 3 compleet gestoorde pits tegelijk waar we tussen zaten en niet meer weg kwamen (werden gewoon teruggebeukt), ik was bont en blauw met een paniekaanval on top of it. En dat op een plek in het publiek waar we bewust waren blijven steken om NIET vooraan bij zoiets in de buurt te hoeven staanDat "dansen" wat tegenwoordig normaal is, not my cup of tea dus... *rollator*
Maar dan ga ik dus wel een stuk verderop bivakkeren.
Huertecilla schreef:arno8 schreef:[Nu is een 50-jarige die een 26-jarige probeert te versieren wat minder erg, maar goed, even aanscherpen om het verschil duidelijk te maken mag best).
´minder erg´ geeft aan dat je het positieve zien echt niet op je netvlies hebt.
Jammer voor je.
SemperFi schreef:Toevallig dat ik dit topic voorbij zie komen. ik was er vanuit het noorden met een groep jongeren te werken. Ik stond bij de patat en snacks tegenover het hoofdpodium. Mij viel als eerste al op dat er zo weinig jeugd was (maar dat heeft misschien ook wel met de muziek te maken, i dont know). Daarnaast ook dat inderdaad bijna helemaal niemand danste. ik ben zelf geen muurbloempje en stond bij Lenny Kravitz, Tom Jones en Gavin de Graw ook vrolijk mee te feesten achter de bar. De rest van de muziek trok me niet zo, maar dat terzijde.
Vanwege de lange reis waren wij vrijdag al aangekomen en zijn we s avonds naar die bar woodstock geweest. Voor 2 euro hadden we daar een leuker feest dan op het festival zelf. Iedereen was aan het meedansen en zingen.
Het leek wel of de festivalgangers er waren om te 'chillen'. De helft zat op de grond gezellig te kletsen en beschouwde mi de muziek als achtergrondmuziek. Oja, bier werd er volgens mij meer dan genoeg gedronken. Ik heb heel wat aangeschoten en zwaar dronken klanten gehad.