Dansverbod op festivals?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Nic

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-12 20:18

Huertecilla schreef:
Vermaakt moeten/willen worden is een 8)7 idee.
Vermaak zit tussen je oren :)*

Zeker :j maar het is toch ook weer jammer als je een jaar naar een band uit zit te kijken en ze staan ongeinteresseerd hun riedeltje te spelen omdat dat moet, en jij hebt zojuist een hoop geld betaald daarvoor.

Geef, wat dat betreft, mij maar kleine bandjes en kleine zaaltjes :j

_Reneee

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-12 20:28

Duhelo schreef:
Eddy_Rocks schreef:
Misschien moet je een keer naar een hardstylefeestje gaan :D

Daar staat iedereen te springen, val je op als je stil staat :')

tuurlijk, de helft daarvan zit aan de coke/speed/andere oliebol, die kúnnen niet eens stilstaan :D
(en nee, ik ben niet bevooroordeeld, met vriendje als grote hardstylefan incl alle evenementen, weet ik al ietwat hoe de feestjes er aan toe gaan :D, ik werd ook heus niet raar bekeken omdat ik niet dans (als je dat nog dansen kunt noemen), in tegenstelling, vind persoonlijk de hardstylefeestjes (alhoewel ik de muziek niet te pruimen vind) de aangenaamste om naar toe te gaan, iedereen is daar gelijk, en niemand kijkt raar omdat iemand iets raars doet, in tegenstelling van andere plekken. alleen jammer van de muziek :D )

Ja, de coke/speed/ etc. daar moet je maar ff doorheen kijken :') (overigens heb ik liever mensen die pillen gebruiken dan alcohol :'))

Maar inderdaad, sfeertje is super gezellig en iedereen gaat gewoon los :)

Berdien

Re: Dansverbod op festivals?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-12 21:20

Ik herinner me The Lostprophets op Lowlands. Een wolkbreuk, de modder stroomde van de heuvel af en iedereen dánste en sprong voor wat ze waard waren. Wát een feest was dat :D Band rockte de tent uit, één van de leukste optredens die ik gezien heb.
Maar tegelijkertijd heb ik ook staan dromen bij Mew toen. En uit m'n plaat gegaan bij Muse. En gebeukt bij cKy.

Moet je dansen om een toffe tijd te hebben? Neuh. Moeten anderen dansen om een goede tijd te hebben? Neuh. Moeten anderen dansen om jouw een goede tijd te bezorgen? Nou ja, dat is helemaal afhankelijk van waar je bent eh <<) :D

Trek het je niet zo aan. Alsof jouw plezier afhangt van de hoeveelheid dansers. Doe gewoon je ding op festivals, zolang je anderen er maar niet mee hindert.

arno8

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-07-12 22:39

Moon schreef:
Ben jij op hetzelfde Bospop geweest als ik?
Ik ben met name bij Seether en Wolfmother compleet uit m'n dak gegaan. En niet in mijn eentje!
Er zijn veel bands waar ik ook niet bij gedanst heb. Niet mijn smaak, te moe, te brak of gewoon geen zin.

Dat was zaterdag, ik was er zondag, misschien was iedereen al moe :D

Huertecilla schreef:
arno8 schreef:
(behalve dan een 50-plusser die die vriendin probeerde te versieren, toen was ik zogenaamd even haar vriend :D)

Man, dat kan je ook gewoon als een compliment aan je gezelschap zien.

Aan de ene kant zit je er zodanig mee dat mensen geen initiatief nemen om te dansen dat je het nodig vindt om er een onderwerp over te starten en tegelijkertijd vind je het vervelend dat iemand initiatief neemt naar jouw gezelschap....
Jouw perceptie = joúw realiteit Arno.
Leef en laat leven.
Leef gewoon je eigen leven en geniet dáárvan.
*\o/*

Overigens Arno; heb je de spelregels mbt dit subforum gelezen? Steek die hand eerst eens in eigen boezem voor je vanuit joúw perceptie over de lol van anderen begint.

Ik hoef niet ergens heel erg mee te zitten om er een onderwerp over te starten hoor ;) Maar ik zat wel met wat vragen in m'n hoofd en ben blij met de input hier. Ook wel een eyeopener dat mensen zich kunnen ergeren aan dansende mensen.

Ik geloof best dat je kunt genieten van een concert zonder te dansen, neem bijvoorbeeld eh.. hoe heet ze... die jonge meid... Birdy! Prachtige stem, kan ik echt van genieten, maar daar zou ik ook echt niet gaan dansen.

Tja, die 50-plusser, wie weet schrok ik van het doembeeld a la: pas op dat je zelf niet zo wordt :P Heb hem overigens verteld dat hij een prima smaak heeft.

Maar goed, ik vind dat ik verschillende soorten initiatief wel mag onderscheiden. Als ik voor een initiatief tot dansen ben, mag ik bijvoorbeeld best tegelijk tegen een initiatief tot een massamoord zijn. (Nu is een 50-jarige die een 26-jarige probeert te versieren wat minder erg, maar goed, even aanscherpen om het verschil duidelijk te maken mag best).

Vientje schreef:
Bospop 2010 (met The Cranberries) was iig duidelijk een wat rustiger festival met gemiddeld wat oudere bezoekers ja. Heerlijk relaxed :7

Duhelo schreef:
als jullie perse willen dansen, doe dat dan niet in het midden, maar naar de zijkant of daar waar je plek hebt (want als je danst kijk je toch niet naar de artiest), en sta niet constant te botsen en springen tegen mensen die gewoon willen staan kijken naar de artiest ...

Zoooo waar! Optreden van The Offspring op Rock im Park een maandje terug werd voor mij volledig verziekt door 3 compleet gestoorde pits tegelijk waar we tussen zaten en niet meer weg kwamen (werden gewoon teruggebeukt), ik was bont en blauw met een paniekaanval on top of it. En dat op een plek in het publiek waar we bewust waren blijven steken om NIET vooraan bij zoiets in de buurt te hoeven staan :( Dat "dansen" wat tegenwoordig normaal is, not my cup of tea dus... *rollator* :D Maar dan ga ik dus wel een stuk verderop bivakkeren.

Was vroeger enorm fan van The Offspring, had m'n kamer vol posters hangen... maar eh... tja... dit is ook een eyeopener voor mij... naar The Offspring gaan en dan geen pit willen? Dat is voor mij net zoiets als naar de autowasserij gaan en dan hopen dat ze je auto niet nat maken. Zoals jij het beschrijft klinkt als een droom voor mij... maar goed :D
Meestal kun je toch wel zien waar de pit komt? Ik bedoel, als je een stel hanekammen en forse mannen met death metal t-shirtjes om je heen ziet staan dan zit je meestal goed (of fout).

Vind zelf overigens goed geregeld dat de pit vooraan is. Wie echt van de muziek wil genieten, kan beter een stuk naar achteren staan omdat het geluid daar beter is. Vooraan staan de speakers eigenlijk naast je en wordt het geluid langs je heen geblazen.

stef schreef:
Wat versta je onder dansen? Ik ben geen danser (kan nie danse nie ;) ), maar sta ook zeer zeker niet stil :n Mijn laatste concert was in november the queen experiance in t gelredome, en ik was na afloop echt kapot ;)

Joh als je mij hebt zien dansen dan vind je jezelf opeens een excellente danser. Alles wat beweegt noem ik dansen :D Kwam vroeger (voordat ik paarden had) veel in een heel gezellig jongerencentrum in Drunen (tegenwoordig helaas dicht) waar iedereen elkaar nam zoals ie was. Daar kon je de gekste capriolen uithalen zonder dat iemand opkeek en dat gevoel wil ik op een festival ook hebben. Dan zullen sommigen zeggen: trek je niks van anderen aan. Maar zo zit een mens gelukkig niet in elkaar.

Huertecilla schreef:
Nicolletje schreef:
Ja dit is Nederlands publiek :j Als je een matige show neerzet dan krijg je ook matige reacties.

..

Een rookverbod, jointverbod, avondklok en alcoholbeperking op festivals, dat is pas betutteling [vind ik]

Jee, dat is wel wat anders dan de gemiddelde fiesta hier.

Gewoon op het dorpsplein een podium met een regionale groep die van alles en nog wat op van zeer matige tot redelijke wijze vertolkt, waar iedereen ongeacht die kwaliteit naar eigen smaak en (on)vaardigheid op kan dansen of naar luisteren/kijken vanaf een terras of aan de openlucht-bar.
Wil je flirten dan lach je met wel of niet teruglachen als ont-/aanmoediging.
Wil je praten, dan ga je op het terras wat verderop zitten of bij de tent met kippen aan het spit.

Trek aan wat je wil, lol naar inzicht toegestaan, toegang gratis.
Vind je het niets, dan ga je toch niet :)*

Ik heb een idee: als we toch Spanje uit de crisis moeten helpen, kunnen ze dan niet in ruil daarvoor hun mentaliteit naar ons exporteren? }>
Vind het overigens raar als mensen zeg maar uit chagrijn niet gaan dansen omdat ze veel hebben betaald en de band tegen valt. Zouden ze dan echt denken: goh, als ik hier vijf euro voor had betaald, was ik nu gaan dansen, maar nu ik 72,50 heb betaald... laat maar hoor, dan liever met een boos hoofd toekijken.

Misschien toch eens naar een dancefeest gaan, maar houd vooral van specifieke muziek (bijvoorbeeld Daft Punk, dat lijkt me echt geweldig om bij te zijn). Nu nog vrienden met dezelfde smaak zoeken :D

En aan alle antidansers die zeggen dat ik tegen anderen opspring: dat doe ik niet, daar let ik echt wel op, kan goed op een plaats dansen.

Vientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-12 23:27

arno8 schreef:
Was vroeger enorm fan van The Offspring, had m'n kamer vol posters hangen... maar eh... tja... dit is ook een eyeopener voor mij... naar The Offspring gaan en dan geen pit willen? Dat is voor mij net zoiets als naar de autowasserij gaan en dan hopen dat ze je auto niet nat maken. Zoals jij het beschrijft klinkt als een droom voor mij... maar goed :D
Meestal kun je toch wel zien waar de pit komt? Ik bedoel, als je een stel hanekammen en forse mannen met death metal t-shirtjes om je heen ziet staan dan zit je meestal goed (of fout).

Vind zelf overigens goed geregeld dat de pit vooraan is. Wie echt van de muziek wil genieten, kan beter een stuk naar achteren staan omdat het geluid daar beter is. Vooraan staan de speakers eigenlijk naast je en wordt het geluid langs je heen geblazen.

Ik was op een 3-daags festival, kwam voor Metallica/Evanescence/Linkin Park/nog wat namen en the Offspring is leuk uit jeugdsentiment op een verder dood moment ;) We waren ook bewust niet vooraan of bij de speakers gaan staan om dergelijke beukpits te vermijden, helaas ontstonden op onze zorgvuldig gekozen plek door op het laatste moment aansluitende gozers 3 hele dikke pits met maar 1 doel: mekaar uitroeien. Stonden wij precies tussen en toen konden we al niet meer wegkomen, nou dan ben je écht niet blij (zeker niet in combi met in je nek neerstortende crowdsurfers door die pits erbij %) ). Ik zie daar absoluut de lol niet van in, wat een idioterie :o Maar als mensen dat leuk vinden, prima ze doen hun ding maar, maar wees dan wel zo sociaal om the innocent bystander even te laten vluchten. Weglopen was er niet bij, dan werd je breed grijnzend teruggebeukt richting de andere twee (blijkbaar rivaliserende) pits. Soort ammunitie, maar dan in mensvorm...

Uiteindelijk ben ik compleet in paniek om me heen gaan slaan en schoppen om maar overeind te kunnen blijven/weg te komen, en ben door een groot iemand die zag dat het misging en wél sociaal was ertussenuit gesleurd. Genezen van pits, kan ik je vertellen }:0

Dus ja, the Offspring en géén pits willen, het is mogelijk :D

arno8

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-07-12 23:51

Dat ze je niet laten vluchten is wel heel fout. Ben al een tijd niet in een pit geweest, maar mijn ervaring is dat het minder ruig is dan het lijkt. Er wordt niet hard geslagen en zodra iemand valt, wordt hij door alle omstanders overeind geholpen en doet iedereen even normaal. Je hebt er soms wel gekken tussen zitten natuurlijk.

Nic

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-12 23:57

arno8 schreef:

Lekker vooroordeel, de situatie die Vientje hierboven omschreef heb ik ook bij Metallica meegemaakt en dat waren géén hanenkammen of typische rockers met lange haren, nee dat waren dronken kale, of niet zo harige boerenpummels met groene, blauwe, roze of in het ergste geval hélemaal geen t-shirts aan, achteraan.

Degene die het liefste, en netste waren (zijn?) als ze tegen je opliepen o.i.d. waren toevallig de typische rockers, je weet wel, lang haar, bandshirt, kisten, enz.

Ik ben inmiddels bijna 40 en genees nou eenmaal wat minder snel na een pit, kan niet meer headbangen na een auto-ongeluk en zie ineens mijn dure tanden in gedachten op de grond liggen %) dus nee bedankt, voor mij geen pit en wel Metallica of andere rock. Live :Y)

arno8 schreef:
Ik heb een idee: als we toch Spanje uit de crisis moeten helpen, kunnen ze dan niet in ruil daarvoor hun mentaliteit naar ons exporteren? }>

Vergeet het maar :n
Sterker nog, landen als Spanje en Oostblok zijn een grote concurrent aan het worden voor onze natte, dure kikkerfestivals

http://www.festivalinfo.nl/festival/138 ... ssim/2012/
135 euro voor een week camping, strand en 4 dagen festival.

arno8

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-07-12 00:03

Is geen vooroordeel maar een oordeel :D
En ik veroordeel het ook niet.

Oh ja geen T-shirts aan... heb ooit op Lowlands of Pinkpop een concert meegemaakt van Fear Factory waarvan ik me vooral een alles doordringende oksellucht herinner :D

Dat is het ook met festivals, heel veel dingen zijn eigenlijk niet leuk, maar je houdt er wel aparte herinneringen aan over.

BraveSpots

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-12 00:11

Ik dans ook meestal niet, vind punkrock en het meeste wat ik luister niet zo dansbaar. Heb gelukkig wel een neus voor pits en ga daar een eindje van weg staan.
Het enige waar ik op dans is ska, maar dan kun je moeilijk anders :P.

Als het om een groot concert gaat ben ik allang blij als ik deftig zicht heb op het podium, want de festivals zijn tegenwoordig zo groot dat dat soms een probleem word.

Imala

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-12 00:13

Tja bospop, een heerlijk relaxt festival.

De 1 wil keihard dansen of en pit bouwen, de ander staat te chillen en naar goede muziek te luisteren.
Op de maat mee tikken met het voetje, knikken met het hoofd, maar vooral gewoon genieten van goede artiesten die een fantastische show neerzetten.
En ja mocht een band dan die dag tegenvallen dan kun je boze hoofden tegenkomen.

*herinnert zich een wacken open air jaren terug waarbij tijdens het slot optreden na een paar nummer het veld leeg liep omdat de band gewoon prut was*

Nic

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-12 00:18

"Jammer" dat het typische kenmerk van een festival is, dat iedereen met een geldig kaartje (!) naar binnen mag }>

In plaats van dat er een beoordelingscommissie ( doorbitch ~~}> iets voor jou?) bij de ingang staat en alle mensen die

Niet gezellig genoeg,
Niet hip genoeg,
Niet knap genoeg,
Niet jong genoeg,
Niet goed genoeg gekleed
:list:

...buiten laten staan, zodat de echt leuke mensen tenminste hun festival kunnen vieren =:)

Buffelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-12 00:19

Citaat:
Welke band is dat? Heb toevallig dit weekend nog een ska bandje uit noord holland gezien, misschien wel dezelfde!

De Skatjes. :)[/quote]

Hebben die niet een aantal jaar terug in parkhof gespeeld? Volgens mij heb ik nog ergens een flyer hangen waar ze op staan.

FNews

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-12 00:25

Wendy schreef:
Nou Arno... dan ga je blijkbaar niet naar de juiste festivals :')
Mijn laatste 'festival' was het koffieconcert van Normaal... reken maar dat daar gedanst en gezongen werd :D (maar ja, daar schonken ze ook BIER :'))
De laatste keer dan mijn vent alleen naar een festival is geweest, zat ie onder de blauwe plekken van het pogo'en :')
Maar goed, het zal je al duidelijk zijn, wij dansen zeker wel :j En eerlijk gezegd heb ik recentelijk niet echt zo'n ervaring gehad, dat iedereen maar bleef staan :n
Ben wel benieuwd naar de rest van de reacties.

Beetje debiele vraag mss, maar wat is pogo'en?

En ts, op festivals hier in België heb ik er geen last van die stilstaan-types, maar ik denk dat het aan de muzieksoort ligt.

Nirvana_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-12 01:42

Ik herken het wel wat je zegt, er wordt inderdaad niet heel veel gedanst. Voor mij hoeft dat ook absoluut niet. Zodra ik dans moet ik meer op mezelf letten, in plaats van op de artiest, waar ik toch echt voor kom. Ik beweeg wel iets mee, met een arm of hoofd, maar daar blijft het ook bij. Mijn ervaring (grotere festivals) is dat er ook geen rúimte is om te staan dansen. Je beukt dan gewoon andere mensen opzij, omdat je al helemaal tegen elkaar aan staat.
Bovendien, als ik vooraan sta, sta ik ook echt de hele dag vooraan... zeg 12 uur. Reken er maar op dat je dan géén energie of voeten meer over hebt om uitgebreid te staan dansen.

Ook ik vind je toon een beetje denigrerend. Mensen die dansen hebben niet meer rechten dan mensen die niet dansen, amehoela. Iedereen geniet op zijn eigen manier.

(Kom overigens wel op de grotere festivals. Pinkpop/Rock Werchter/Pukkelpop)

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-12 09:43

Buffelo schreef:
Citaat:
Welke band is dat? Heb toevallig dit weekend nog een ska bandje uit noord holland gezien, misschien wel dezelfde!

De Skatjes. :)

Hebben die niet een aantal jaar terug in parkhof gespeeld? Volgens mij heb ik nog ergens een flyer hangen waar ze op staan.[/quote]

Ja in een grijs verleden, wat grappig!

Huertecilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-12 10:06

arno8 schreef:
[Nu is een 50-jarige die een 26-jarige probeert te versieren wat minder erg, maar goed, even aanscherpen om het verschil duidelijk te maken mag best).

´minder erg´ geeft aan dat je het positieve zien echt niet op je netvlies hebt.
Jammer voor je.

Nicolletje verwoord het prima.

Overigens; of je waar voor je geld krijgt; of de groep goed speelt, is heel wat anders. Daar kan je eventueel terecht kritiek op hebben maar ´vermaakt worden´ blijft i.m.o. een vreemd concept, een perceptie die ik niet deel. Je koopt geen vermaak mijns inziens, maar goed gemaakt/bedacht/gedaan/spelen/acteren. Vermaak is een instelling.

Ben gister met vriendin en zoonlief in de uitverkoop kleren voor hem (en evt. ons) gaan kopen. Wat een *\o/* Inclusief ´versieren´ richting vriendin; was een +:)+ piropo.
Piropo es una frase ingeniosa que se lanza a una persona (tradicionalmente a una mujer) para adularla con el propósito de cortejarla o enamorarla. wat gewoon een intelligentiespel is :D

Urona447

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-12 13:07

Ben laatst nog naar Defqon geweest en daar gaat echt iedereen uit zijn plaat ! Heb nog nooit een hardcore/ hardstyle feest meegemaakt waar mensen stil stonden. Zou het eerlijk gezegd ook heel raar vinden denk ik in die muziekcategorie. Je kan met dat soort feesten heel goed merken dat iedereen 1 is, als er een artiest aangekondigd word staat iedereen stil en op het moment dat de muziek begint is het feest!

Imala

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-12 14:40

Urona447 schreef:
Ben laatst nog naar Defqon geweest en daar gaat echt iedereen uit zijn plaat ! Heb nog nooit een hardcore/ hardstyle feest meegemaakt waar mensen stil stonden. Zou het eerlijk gezegd ook heel raar vinden denk ik in die muziekcategorie. Je kan met dat soort feesten heel goed merken dat iedereen 1 is, als er een artiest aangekondigd word staat iedereen stil en op het moment dat de muziek begint is het feest!

Ik denk dat je hardcore/hardstyle feestjes niet kan vergelijken met een festival als bospop want publiek en dansen betreft.

joostvangestel

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-12 16:14

Vientje schreef:
Zoooo waar! Optreden van The Offspring op Rock im Park een maandje terug werd voor mij volledig verziekt door 3 compleet gestoorde pits tegelijk waar we tussen zaten en niet meer weg kwamen (werden gewoon teruggebeukt), ik was bont en blauw met een paniekaanval on top of it. En dat op een plek in het publiek waar we bewust waren blijven steken om NIET vooraan bij zoiets in de buurt te hoeven staan :( Dat "dansen" wat tegenwoordig normaal is, not my cup of tea dus... *rollator* :D Maar dan ga ik dus wel een stuk verderop bivakkeren.

Gut, slamdancing bestaat dus nog steeds? Dacht dat dat al 25 jaar geleden was uitgestorven. Leek soms meer op een vechtpartij dan op dansen, maar had ook wel zijn leuke kanten. Grootste slam dance die ik heb meegemaakt was met claw boys claw op pinkpop '86. Waren iets van 2000 mensen hetzelfde aan het doen, direct voor het podium. Was wel leuk, want Jan Smeets stond nog een jaar eerder uitgebreid te verkondigen dat '85 waarschijnlijk de laatste pinkpop was met maar 15000 mensen. '86 was toch weer uitverkocht..

Karin: OMG, bestaat Gruppo nog? Heb ik maar een keer of 6 gezien, altijd lachen. Laatste keer is echt wel ergens in de jaren 80 van de vorige eeuw geweest...

arno8

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-07-12 22:44

Huertecilla schreef:
arno8 schreef:
[Nu is een 50-jarige die een 26-jarige probeert te versieren wat minder erg, maar goed, even aanscherpen om het verschil duidelijk te maken mag best).

´minder erg´ geeft aan dat je het positieve zien echt niet op je netvlies hebt.
Jammer voor je.

Ik vermoed dat ik weet waarom je niet het negatieve wil zien van 50-plussers die achter jonge meiden aan gaan ;)

FNews

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-12 22:57

Hu, slamdancing???
En is pogo zoiets als tegenmekaar springen op hardstyle?

Achterom

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-12 23:14

_AlMaraam_ schreef:

:') Ik doe niet aan hardstyle :n

SemperFi

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-12 23:24

Toevallig dat ik dit topic voorbij zie komen. ik was er vanuit het noorden met een groep jongeren te werken. Ik stond bij de patat en snacks tegenover het hoofdpodium. Mij viel als eerste al op dat er zo weinig jeugd was (maar dat heeft misschien ook wel met de muziek te maken, i dont know). Daarnaast ook dat inderdaad bijna helemaal niemand danste. ik ben zelf geen muurbloempje en stond bij Lenny Kravitz, Tom Jones en Gavin de Graw ook vrolijk mee te feesten achter de bar. De rest van de muziek trok me niet zo, maar dat terzijde.
Vanwege de lange reis waren wij vrijdag al aangekomen en zijn we s avonds naar die bar woodstock geweest. Voor 2 euro hadden we daar een leuker feest dan op het festival zelf. Iedereen was aan het meedansen en zingen.
Het leek wel of de festivalgangers er waren om te 'chillen'. De helft zat op de grond gezellig te kletsen en beschouwde mi de muziek als achtergrondmuziek. Oja, bier werd er volgens mij meer dan genoeg gedronken. Ik heb heel wat aangeschoten en zwaar dronken klanten gehad.

FNews

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-12 23:31

Wendy schreef:
_AlMaraam_ schreef:

:') Ik doe niet aan hardstyle :n

Ow oeps, Ik heb dan blijkbaar een andere woordenschat. Heb het net opgezocht en wat jullie dus pogo noemen is in België hakken.

arno8

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-07-12 23:45

SemperFi schreef:
Toevallig dat ik dit topic voorbij zie komen. ik was er vanuit het noorden met een groep jongeren te werken. Ik stond bij de patat en snacks tegenover het hoofdpodium. Mij viel als eerste al op dat er zo weinig jeugd was (maar dat heeft misschien ook wel met de muziek te maken, i dont know). Daarnaast ook dat inderdaad bijna helemaal niemand danste. ik ben zelf geen muurbloempje en stond bij Lenny Kravitz, Tom Jones en Gavin de Graw ook vrolijk mee te feesten achter de bar. De rest van de muziek trok me niet zo, maar dat terzijde.
Vanwege de lange reis waren wij vrijdag al aangekomen en zijn we s avonds naar die bar woodstock geweest. Voor 2 euro hadden we daar een leuker feest dan op het festival zelf. Iedereen was aan het meedansen en zingen.
Het leek wel of de festivalgangers er waren om te 'chillen'. De helft zat op de grond gezellig te kletsen en beschouwde mi de muziek als achtergrondmuziek. Oja, bier werd er volgens mij meer dan genoeg gedronken. Ik heb heel wat aangeschoten en zwaar dronken klanten gehad.

Haha inderdaad, ik zei ook al: volgend jaar gaan we ook hierheen, maar dan zonder kaartje. Gaan we gewoon naar bar woodstock :P