Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
xx_Horsiex schreef:Je hebt je ten alle tijde te identificeren als de politie daar om vraagt. Als je dat niet wil, dan heb je i.m.o iets te verbergen, anders zou je er geen moeite mee hebben.
De politie slaat je echt niet in elkaar omdat jij ergens een foto van maakt hoor, kom op hey, we leven niet in Amerika.
Lieffiefi schreef:Dreamy,
Persoonlijk vind ik dat de verdachte zich na het pepperen, niet vreemd gedroeg. JE grijpt naar je ogen. Logisch.
Ik denk dat ze hem op dat moment gemakkelijk op de grond hadden kunnen leggen, en boeien hadden kunnen aanleggen.
Zonder enige trap.
Bassenqua schreef:xx_Horsiex schreef:Je hebt je ten alle tijde te identificeren als de politie daar om vraagt. Als je dat niet wil, dan heb je i.m.o iets te verbergen, anders zou je er geen moeite mee hebben.
De politie slaat je echt niet in elkaar omdat jij ergens een foto van maakt hoor, kom op hey, we leven niet in Amerika.
Geldt dit ook niet voor de politie dan? Heb toch persoonlijk al 2x mee gemaakt dat een politieagent WEIGERDE zijn legitimatiebewijs te tonen, dit heeft geleid tot GROTE problemen voor hun aangezien ik het tot een rechtszaak heb laten komen en rara wie heeft er gewonnen? IK en niet de politie!!
Politie slaat je niet in elkaar? You tube filmpje laat toch iets anders zien en ook hier heb ik persoonlijk andere ervaringen mee, helaas ook een probleem voor deze agent, dit heeft hem zijn bevordering gekost en zal nooit meer hoger komen dan straat agent, ook via een rechtszaak afgedwongenEn nee ik woon niet in Amerika, is in jou heilige Nederland gebeurt!!
Lieffiefi schreef:Woorden.. Zijn woorden.
Er was tijd geweest hem op zn buik te krijgen en zijn handen direct te boeien.
HIj heeft haar uitgescholden met K. Dat hoorde ik op het fimpje....
Maar wat daarvoor gebeurd is blijft gissen voor iedereen.
Citaat:En nee ik woon niet in Amerika, is in jou heilige Nederland gebeurt!!
maroescha schreef:Wanneer een agent jou staande houd, mag jij hem ten alle tijden om zijn identiteit vragen. En hij mag dat gewoon simpel weg niet weigeren. Hij heeft het recht om te weten wie jij bent, en jij ook wie hij is.
Bassenqua schreef:Cryssie schreef:En daar is waar de burger nou is vanaf moet stappen. Dat wij alleen maar flitsen en bonnen schrijven. Overigens ook de fout van media, want die zet dat er alleen maar in. Maar mensen vergeten, dat wij ook nog hele andere dingen doen.
Hou toch op zeg, als je de politie belt en nodig hebt moet je niet raar staan te kijken als de hoorn op de haak wordt gegooid, mij laatst nog gebeurd toen ik vroeg in de ochtend een boxer op de openbare weg zag liggen en de dierenambulance niet bereikbaar was, weigeren de naam te geven, te hard rijden op de wegen zonder zwaailicht of alarm, op afstand gaan kijken als er knokpatijen zijn omdat ze te scheiterig zijn om het moment zelf in te grijpen. Nee de politie hoeft van mij geen respect te verwachten. Daarbij is er een bepaalde groep mensen die je geen pet op hun hoofd moet zetten, daar kunnen ze niet mee omgaan en gaan dan rare dingen doen zoals op het youtube filmpje te zien is. Aanklagen die handel en niks geen voordeeltje omdat je politieagent bent zoals in Hoek van Holland is gebeurd, lekker mensen dood schieten en dan de schuld bij een ander leggen, ja ja dát is de politie in Nederland, iets om trots op te zijn!!
Bassenqua schreef:Cryssie schreef:En daar is waar de burger nou is vanaf moet stappen. Dat wij alleen maar flitsen en bonnen schrijven. Overigens ook de fout van media, want die zet dat er alleen maar in. Maar mensen vergeten, dat wij ook nog hele andere dingen doen.
Hou toch op zeg, als je de politie belt en nodig hebt moet je niet raar staan te kijken als de hoorn op de haak wordt gegooid, mij laatst nog gebeurd toen ik vroeg in de ochtend een boxer op de openbare weg zag liggen en de dierenambulance niet bereikbaar was, weigeren de naam te geven, te hard rijden op de wegen zonder zwaailicht of alarm, op afstand gaan kijken als er knokpatijen zijn omdat ze te scheiterig zijn om het moment zelf in te grijpen. Nee de politie hoeft van mij geen respect te verwachten. Daarbij is er een bepaalde groep mensen die je geen pet op hun hoofd moet zetten, daar kunnen ze niet mee omgaan en gaan dan rare dingen doen zoals op het youtube filmpje te zien is. Aanklagen die handel en niks geen voordeeltje omdat je politieagent bent zoals in Hoek van Holland is gebeurd, lekker mensen dood schieten en dan de schuld bij een ander leggen, ja ja dát is de politie in Nederland, iets om trots op te zijn!!