Ik was aan het fietsen op een fietspad en tussen de autoweg en fietspad zit een flinke berm. Nu was het net een stuk bult op fietsen. Staat daar een politieauto terwijl de lichten bovenop knipperden (geluid was uit) Zat mevrouw de agente in de achterbak, klep open en meneer staat er naast. En MIDDEN op het fietspad, niet iets aan de kant, nee midden op. Daar stonden ze dan rustig. Mevrouw mij observeren terwijl ik moest afstappen om zelf door de berm te lopen om verder te kunnen fietsen..
Ja sorry hoor vond het een beetje belachelijk, ze hadden makkelijk aan de kant kunnen staan snap sowieso niet dat ze helemaal naar het fietspad zijn gaan rijden ipv naast de autoweg te staan.
zijn.
.
"Daar heb je weer zo iemand van de politie die zich niet aan de regels houdt". Rijden allemaal te hard en door rood om vervolgens op de stoep te parkeren en friet te bestellen
. Ding kan sms en en bellen dat is het. Het probleem was dat alle situaties of zo snel voorbij zijn dat je geen tijd hebt te reageren en als je staat te wiebelen met je krukken bij een zebrapad heb je geen handen vrij iets op te schrijven helaas. Heb toen tijd plaats en omschrijving van de agenten gegeven maar ja ik werd echt uitgelachen vanwege de melding.
nou toen kwam t meneer de politie was narrig en ja hoor heel de auto moest leeg want hij vond ons in ene verdacht...toen vond hij nog steeds niks en toen moesten de lichten gecontroleerd worden en ook de banden spanning