Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Peppertree schreef:Ik denk dat de ouders het allemaal bekokstoofd hebben. Misschien hebben ze zelfs wel dik geld verdiend met het maken van filmpjes.
Anders zouden die ouders ze toch niet zo graag thuis willen houden.
Geryon schreef:Echt verschrikkelijk dit... Wat goor. Ook een raar verhaal ja! Gelukkig heeft de moeder van een ander meisje wel aangifte gedaan.
Al weet ik nooit echt wat ik moet denken van dat 'dwingen'.. Dat mensen dan gehoorzamen en zoiets doen.. Ligt ook aan hoe sterk/bang je zelf bent denk ik. Vriendin van mij is ook wel eens gedwongen en deed dat gewoon zomaar.. Ben ook wel eens serieus gedwongen (en werd gedreigt dat hij me zou verkrachten als hij me zou tegenkomen enz.) en heb gedreigt aangifte te gaan doen en gezegd dat ik een erg boze kamperfamilie zou hebben als ze dit zouden wetenWat kan ik daar slecht tegen, mensen die dwingen.. En dat hij zelf misbruikt is is écht geen excuus om dan dit te mogen doen. Ken zelf ook iemand die misbruikt is en je weet echt wel dat het fout is. Deze jongen heeft serieus hulp nodig en vind dat ze hem preventief moeten 'opsluiten' ofzo ook.
Shenavallie schreef:Hoe oud was dit meisje toen zij haar behandeling kreeg? Er zijn namelijk al meerdere wetenschappelijke bewijzen dat kinderen tot een bepaalde leeftijd (tussen 8 en 10 jaar) nog kunnen veranderen. Daarna is er doorgaans helaas geen verandering meer mogelijk en zal dit gestoorde gedrag een blijvend probleem zijn, alle therapieën ten spijt.
S_en_Z schreef:magootie schreef:Echt gestoord dit!! Het komt steeds dichterbij, woon vlakbij Breda! Hoop dat ze die jongen goed aanpakken!!
tis geen ziekte die komt en weggaat hoor..
weetje wel hoeveel van dit soort verhalen er zijn en waar nooit iemand achter komt?
ontopic.
Wat verschrikkelijk..
sallandval schreef:Shenavallie schreef:Hoe oud was dit meisje toen zij haar behandeling kreeg? Er zijn namelijk al meerdere wetenschappelijke bewijzen dat kinderen tot een bepaalde leeftijd (tussen 8 en 10 jaar) nog kunnen veranderen. Daarna is er doorgaans helaas geen verandering meer mogelijk en zal dit gestoorde gedrag een blijvend probleem zijn, alle therapieën ten spijt.
Ik vraag me heel erg af waar je deze wijsheid vandaan hebt? Misschien heb je bronnen?
Als je gelijk hebt kunnen we beter helemaal stoppen met psychiatrie en onderwijs zou ik denken