Jongen maakt 12 jarig zusje zwanger

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Peppertree

Re: Jongen maakt 12 jarig zusje zwanger

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-12 14:12

Ik denk dat de ouders het allemaal bekokstoofd hebben. Misschien hebben ze zelfs wel dik geld verdiend met het maken van filmpjes.

Anders zouden die ouders ze toch niet zo graag thuis willen houden.

Amytj

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-12 16:15

:r

_Bonte_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-12 16:18

wie zegt dat hij haar heeft misbruikt

wie weet wilde ze dit wel maar kende ze de gevolgen beide niet van onbeschermde seks ?

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-12 16:19

Citaat:
De psycholoog maakt zich zorgen over het feit dat de jongen niet stopte ondanks verzet van zijn slachtoffers.

Amaris

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-12 16:22

lijkt me duidelijk

gummie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-12 16:34

Peppertree schreef:
Ik denk dat de ouders het allemaal bekokstoofd hebben. Misschien hebben ze zelfs wel dik geld verdiend met het maken van filmpjes.

Ik vind het nogal wat om dat zo te schrijven....

Anoli

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-12 18:07

Peppertree schreef:

Enig idee wat dit doet met de ouders/familie als ze jouw bericht ooit te lezen krijgen?
Hoe weet je nou dat ze beide kinderen zo graag thuis willen houden, op welke FEITEN baseer jij je bericht?

knetterhard

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-12 20:25

Jeetje wat een verhaal zeg...

Geryon schreef:
Echt verschrikkelijk dit... Wat goor. Ook een raar verhaal ja! Gelukkig heeft de moeder van een ander meisje wel aangifte gedaan.
Al weet ik nooit echt wat ik moet denken van dat 'dwingen'.. Dat mensen dan gehoorzamen en zoiets doen.. Ligt ook aan hoe sterk/bang je zelf bent denk ik. Vriendin van mij is ook wel eens gedwongen en deed dat gewoon zomaar.. Ben ook wel eens serieus gedwongen (en werd gedreigt dat hij me zou verkrachten als hij me zou tegenkomen enz.) en heb gedreigt aangifte te gaan doen en gezegd dat ik een erg boze kamperfamilie zou hebben als ze dit zouden weten :D Wat kan ik daar slecht tegen, mensen die dwingen.. En dat hij zelf misbruikt is is écht geen excuus om dan dit te mogen doen. Ken zelf ook iemand die misbruikt is en je weet echt wel dat het fout is. Deze jongen heeft serieus hulp nodig en vind dat ze hem preventief moeten 'opsluiten' ofzo ook.

Ieder mens zit anders in elkaar.. de een durft wel wat te doen en de andere niet! :j

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-12 22:11

Gatsiedakkie!

Waar zijn de ouders in dit verhaal joh? Bah!

shilady

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-12 22:17

Dit is duidelijk onder dwang gebeurt en dus een hele kwalijke zaak
fijn dat het meisje nog abortus heeft kunnen doen anders had ze meschien een gehandicapt kindje gehad en het moeten laten adopteren omdat ze anders elke dag geconfronteerd zou worden met haar broers resultaat.....

Opzich is het niet vreemd dat een een broer gevoelens heeft voor zn eigen zus en die tot uiting heeft willen brengen (in dit geval is het wel fout omdat het niet van 2 kanten kwam en het meisje gedwongen is )

Maar ik heb hier al is een topic over geopend waar het werd gesproken
[LZP] [incest]Een intieme relatie hebben met je broer of zus ??

sallandval

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-12 22:27

Shenavallie schreef:
Hoe oud was dit meisje toen zij haar behandeling kreeg? Er zijn namelijk al meerdere wetenschappelijke bewijzen dat kinderen tot een bepaalde leeftijd (tussen 8 en 10 jaar) nog kunnen veranderen. Daarna is er doorgaans helaas geen verandering meer mogelijk en zal dit gestoorde gedrag een blijvend probleem zijn, alle therapieën ten spijt.

Ik vraag me heel erg af waar je deze wijsheid vandaan hebt? Misschien heb je bronnen?

Als je gelijk hebt kunnen we beter helemaal stoppen met psychiatrie en onderwijs zou ik denken :')

Pauline

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-12 22:31

S_en_Z schreef:
magootie schreef:
Echt gestoord dit!! Het komt steeds dichterbij, woon vlakbij Breda! Hoop dat ze die jongen goed aanpakken!!

tis geen ziekte die komt en weggaat hoor..

weetje wel hoeveel van dit soort verhalen er zijn en waar nooit iemand achter komt?

ontopic.

Wat verschrikkelijk.. -O-

Precies.

Ik schrik echt van de aannames en oordelen hier in alle reacties.
14 jaar is óók nog maar een kind! Wie weet wat er hem is aangedaan? Er kan in nl zoveel gebeuren dat stilzwijgend wordt getolereerd. Daar heb je geen weet van tot een krantenbericht het naar buiten brengt. Maar het lijkt mij erg voor alle betrokken partijen.

YeeeHaw

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-12 00:44

Hoe??!!!

Hoe kan dit gebeuren????????????

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-12 13:41

sallandval schreef:
Shenavallie schreef:
Hoe oud was dit meisje toen zij haar behandeling kreeg? Er zijn namelijk al meerdere wetenschappelijke bewijzen dat kinderen tot een bepaalde leeftijd (tussen 8 en 10 jaar) nog kunnen veranderen. Daarna is er doorgaans helaas geen verandering meer mogelijk en zal dit gestoorde gedrag een blijvend probleem zijn, alle therapieën ten spijt.

Ik vraag me heel erg af waar je deze wijsheid vandaan hebt? Misschien heb je bronnen?

Als je gelijk hebt kunnen we beter helemaal stoppen met psychiatrie en onderwijs zou ik denken :')

Stuur je even een PB! ;)

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-12 16:19

ik hoorde het van de week al op het nieuws, mijn eerste reactie was wauw zo jong al en had er verder geen woorden voor.

JuliaMaria

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-12 00:55

Krijg er een CD gevoel bij (zware gedragsstoornis)...