Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Amaris schreef:Nouja, érgens heeft ze natuurlijk een punt.
die lekker biefstuk is ook om geen andere reden afgemaakt dan dat ik een lekkere biefstuk op mn bord wil.
ik hoop alleen dat ze de katjes wel een beetje diervriendelijk heeft afgemaakt....
Maar.... voor ik heel bokt over me heen krijg... Ik denk wel dat er ergens een steekje bij iemand los moet zitten als je willens en wetens iets zo schattigs en onschuldigs als een kitten kunt dood maken.
Fiffill schreef:Mensen hebben geen vlees nodig om te leven. Daarbij, als je het topic had gelezen, had je gezien dat het een neppe stunt was.
sflj schreef:Ok. En waar ligt de grens voor jou dan?
Volgende week komt er een kunstenaar die baby's snel en pijnloos doodt voor een kunstwerk. Mag dat ook?
R.X. schreef:@ Jacimatho, ik vraag me werkelijk af waar het bij jou is misgegaan.
Werkelijk, meer wil ik er niet over kwijt, heeft vermoedelijk toch geen nut.
sflj schreef:Lekker type ben jij. *zucht*
Dus volgens jou staat er niks in de wet over het zinloos doden van dieren?
Goed, ik ga morgen ff met m'n kapmes langs het weiland van de manege, hier verderop. Ik zal beloven dat ik al die lieve paardjes en ponytjes snel en pijnloos aan hun einde breng. Gewoon omdat het mag, volgens jou.In naam van de kunst (ik fotografeer vervolgens al die dode beestjes in de wei.)
*zucht*
dwaallicht schreef:Ach ja waar ligt de grens he. Straks maken we nog lampenkapjes van mensenhuid, dat kan tenslotte ook kunst zijn?
blegh. Ik begrijp dat het een roep om aandacht is, maar kom op. Zoek iets anders voor je kunstwerkje!!