Kunstenaar maakt heli van kat

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Caira

Re: Kunstenaar maakt heli van kat

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-12 18:57

Of je er nu een helicopter van maakt of schoenen, ieder zijn lol, beestje voelt er toch niets meer van.

Adin

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-12 18:58

waarom? omdat het een idioot is... daarom :)

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-12 19:30

Adin schreef:

Bedankt voor deze onderbouwde mening..

Adin

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-12 12:08

Ik hoef toch niet te onderbouwen dat iemand die van zijn overleden kat een helicopter maakt een idioot is???

Iemand die dat niet met me eens is is ook een ****** ;)

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-12 12:10

Adin schreef:
Ik hoef toch niet te onderbouwen dat iemand die van zijn overleden kat een helicopter maakt een idioot is???

Iemand die dat niet met me eens is is ook een ****** ;)

Ehrm, jawel. Ik zie niet in wat er mis is met deze man. Hij heeft een dier wat al dood is ongevormd tot iets anders. Beestje heeft er geen last van, jij hebt er geen last van, ik heb er geen last van, niemand heeft er last van. Zie niet in waarom hij daarom een idioot zou zijn.

Maar gezien jouw mening zal je ook geen dierlijke producten gebruiken?

050206051012

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-12 12:13

Adin schreef:

Ik vind het ook een mafkees hoor :P

Adin

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-12 12:15

Haha nee hoor eet wel dierlijke producten. Vind het gewoon een gestoorde actie, ik zou zoiets nooit doen. Je moet er toch wel een beetje idioot voor zijn..

Gelukkig Quellian :) ben ik niet de enige!

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-12 12:19

Misschien een leuk idee om de bestuurder achter na te vliegen in zijn auto..

Not.. ik vind het luguber en dat niet alleen waarom is het zo normaal met een kat? nog even en we hebben opgezette mensen in onze huiskamers staan.. imo heb je een draadje los zitten bovenin als je zoiets doet.

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-12 12:31

xDramaQueen schreef:
Misschien een leuk idee om de bestuurder achter na te vliegen in zijn auto..

Not.. ik vind het luguber en dat niet alleen waarom is het zo normaal met een kat? nog even en we hebben opgezette mensen in onze huiskamers staan.. imo heb je een draadje los zitten bovenin als je zoiets doet.

Dat kan al. Niet opgezet, maar wel als plastinaat.

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-12 12:32

Adin schreef:
Haha nee hoor eet wel dierlijke producten. Vind het gewoon een gestoorde actie, ik zou zoiets nooit doen. Je moet er toch wel een beetje idioot voor zijn..

Dus dieren vermoorden omdat jij er gebruik van wilt maken is wel normaal, maar een dood dier een '2de leven' geven niet?

Imitador

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-12 12:38

Nee, geen ethische bezwaren, moet er wel om lachen. Maar als je die stukjes ziet dat hij vliegt en dat de motorkap opengaat, krijg ik toch een beetje de rillingen. Het ziet er toch een beetje luguber uit. Wel een leuk idee.

Greentea01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-12 12:59

Adin schreef:

Ik sluit mij er ook bij aan. Ik vind het maar raar om dode dieren te gebruiken. Het is niet nodig en er zijn een andere dingen.

Tuurlijk heeft het beestje er geen last van maar zie er ook geen noodzaak in om dit soort dingen te doen.

Vind het een beetje respectloos en luguber om eerlijkte zijn

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-12 13:02

Marcella_e schreef:
Adin schreef:

Ik sluit mij er ook bij aan. Ik vind het maar raar om dode dieren te gebruiken. Het is niet nodig en er zijn een andere dingen.

Tuurlijk heeft het beestje er geen last van maar zie er ook geen noodzaak in om dit soort dingen te doen.

Vind het een beetje respectloos en luguber om eerlijkte zijn

Er is ook geen noodzaak om vlees te eten. Of om zoveel vlees te eten als Nederlanders meestal doen. Er is ook geen noodzaak tot leren tassen, jassen en schoenen...

Greentea01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-12 13:16

het gaat hier toch niet om vlees of leer? er wordt een mening gevraagd of iets gedeelt over een helicopter maken van een dode kat

(die ik overigens ook niet zou op eten na zijn dood, of dienst zou laten doen als schoenen, jas of tas. Wil je best mijn mening daarover geven maar via PB omdat het off topic is)

050206051012

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-12 13:57

Marcella_e schreef:
het gaat hier toch niet om vlees of leer? er wordt een mening gevraagd of iets gedeelt over een helicopter maken van een dode kat

Precies, het gaat hier om 'kunst' en wat kunst is, is erg persoonlijk, er is geen vaste definitie.
Dus ja... smaken verschillen. IK vind het geen kunst in elk geval, ik vind het nogal een mafkees.

Greentea01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-12 14:06

Quellian schreef:
Marcella_e schreef:

Precies, het gaat hier om 'kunst' en wat kunst is, is erg persoonlijk, er is geen vaste definitie.
Dus ja... smaken verschillen. IK vind het geen kunst in elk geval, ik vind het nogal een mafkees.

Mijn smaak is het ook niet, dan vind ik een mooi schilderij van een mooie kat beter. Maar inderdaad smaken verschillen.

Boras

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-12 14:12

Ik vind het voor en na de dood smakeloos en respectloos.

Boompje1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-12 14:18

ik maak me eerder druk over bestaand leed, dieren die nog wel in leven zijn onder vreselijke omstandigheden.

Greentea01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-12 14:41

Boompje1985 schreef:
ik maak me eerder druk over bestaand leed, dieren die nog wel in leven zijn onder vreselijke omstandigheden.

Dat is ook erger. Daarom ben ik van lid van de WSPA die over de hele wereld dieren helpen en stichting dierenlot voor binnen Nederland

xMercury

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-12 14:44

Wat een mafkees :')

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-12 14:45

We hadden het hier op het werk nog over de vliegende kat. Het is een keer wat anders :=

xxxNaatjuhxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-12 14:47

Walgelijk...

PocoGaucha

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-12 14:48

ik zag hem op 9gag,

ik vind het onrespectvol tegen over zijn eigen huisdier. als dit van een vos of haas was gemaakt had ik er echt geen issue mee, maar ik moet er echt niet aan denken dat iemand het 'grappig' vind zijn eigen kat om te bouwen tot helikopter.

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-12 14:51

PocoGaucha schreef:
ik vind het onrespectvol tegen over zijn eigen huisdier. als dit van een vos of haas was gemaakt had ik er echt geen issue mee, maar ik moet er echt niet aan denken dat iemand het 'grappig' vind zijn eigen kat om te bouwen tot helikopter.

Het is een blijvende herinnering, maarja, opzetten als heli. 'Kijk, de vliegende kat' :=

sporten

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-12 14:51

Zit je lekker in de tuin ijsje te eten :9k

Zie opeens de heli van kat voorbij komen :wow:

Zou niet prettig vinden :r