Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Adin schreef:Ik hoef toch niet te onderbouwen dat iemand die van zijn overleden kat een helicopter maakt een idioot is???
Iemand die dat niet met me eens is is ook een ******
xDramaQueen schreef:Misschien een leuk idee om de bestuurder achter na te vliegen in zijn auto..
Not.. ik vind het luguber en dat niet alleen waarom is het zo normaal met een kat? nog even en we hebben opgezette mensen in onze huiskamers staan.. imo heb je een draadje los zitten bovenin als je zoiets doet.
Adin schreef:Haha nee hoor eet wel dierlijke producten. Vind het gewoon een gestoorde actie, ik zou zoiets nooit doen. Je moet er toch wel een beetje idioot voor zijn..
Gelukkig Quellianben ik niet de enige!
Adin schreef:Haha nee hoor eet wel dierlijke producten. Vind het gewoon een gestoorde actie, ik zou zoiets nooit doen. Je moet er toch wel een beetje idioot voor zijn..
Marcella_e schreef:Adin schreef:Haha nee hoor eet wel dierlijke producten. Vind het gewoon een gestoorde actie, ik zou zoiets nooit doen. Je moet er toch wel een beetje idioot voor zijn..
Ik sluit mij er ook bij aan. Ik vind het maar raar om dode dieren te gebruiken. Het is niet nodig en er zijn een andere dingen.
Tuurlijk heeft het beestje er geen last van maar zie er ook geen noodzaak in om dit soort dingen te doen.
Vind het een beetje respectloos en luguber om eerlijkte zijn
Marcella_e schreef:het gaat hier toch niet om vlees of leer? er wordt een mening gevraagd of iets gedeelt over een helicopter maken van een dode kat
Quellian schreef:Marcella_e schreef:het gaat hier toch niet om vlees of leer? er wordt een mening gevraagd of iets gedeelt over een helicopter maken van een dode kat
Precies, het gaat hier om 'kunst' en wat kunst is, is erg persoonlijk, er is geen vaste definitie.
Dus ja... smaken verschillen. IK vind het geen kunst in elk geval, ik vind het nogal een mafkees.
PocoGaucha schreef:ik vind het onrespectvol tegen over zijn eigen huisdier. als dit van een vos of haas was gemaakt had ik er echt geen issue mee, maar ik moet er echt niet aan denken dat iemand het 'grappig' vind zijn eigen kat om te bouwen tot helikopter.