Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
geerke schreef:Colway schreef:Dat zet wel zoden aan de dijk denk ik
Maar het is ook een excuus om te beweren dat gezond eten duurder is, ik ben minder kwijt voor een lekkere salade dan voor een paar hamburgers
nou,niet bij mc donald.Daar kost een salade 6 euro en een big mac 2 euro.
gummie schreef:Maaltijden verbieden is symptoombestrijding..... De intrinsieke motivatie minder te eten zal er denk ik niet door toenemen. Al blijf ik het belachelijk en onnodig vinden dat er zoiets bestaat als XXL, op welk gebied dan ook.
Mensen die structureel en in hun eentje XXL-maaltijden wegwerken, hebben hulp nodig. Mentaal danwel fysiek, danwel beide.
Dat mensen menen naar de McDonalds te moeten rijden voor een salade zegt ook al genoeg.
gummie schreef:Maaltijden verbieden is symptoombestrijding..... De intrinsieke motivatie minder te eten zal er denk ik niet door toenemen. Al blijf ik het belachelijk en onnodig vinden dat er zoiets bestaat als XXL, op welk gebied dan ook.
Mensen die structureel en in hun eentje XXL-maaltijden wegwerken, hebben hulp nodig. Mentaal danwel fysiek, danwel beide.
Dat mensen menen naar de McDonalds te moeten rijden voor een salade zegt ook al genoeg.
Colway schreef:Salades van de Mac zijn ook helemaal niet zo gezond btw als gedacht wordt (salade = gezond, nou niet bij de mac)
overigens als ik mac vreet ik zo 20 mc nuggets op en een grote frietIk ben dus ook wel een XXL eter af en toe
Colway schreef:Salades van de Mac zijn ook helemaal niet zo gezond btw als gedacht wordt (salade = gezond, nou niet bij de mac)
overigens als ik mac vreet ik zo 20 mc nuggets op en een grote frietIk ben dus ook wel een XXL eter af en toe
Electra63 schreef:Colway schreef:Salades van de Mac zijn ook helemaal niet zo gezond btw als gedacht wordt (salade = gezond, nou niet bij de mac)
Misschien niet, maar zo'n salade is voor de lijn misschien wel beter dan 20 nuggets en 1 grote friet
geerke schreef:Bedoelde je mijn opmerking?
Dat was een reactie op dat een salade goedkoper was....ik wilde alleen even het voorbeeld noemen van Mc donald omdat het daar dus veel duurder is.
Ik maak mijn salades zelf,daar hoef ik niet voor naar mc donald.
Dus dat zegt inderdaad genoeg.
Colway schreef:Nou denk dat je beter de salade kan nemen dan de quarter pounder, maar inderdaad, salades uit fast food restaurants zijn calorie bommetjes