Depende schreef:Linkin Park overdag spelen? Dan ben ik op een ander festival geweest denk ik, ze stonden toch echt van 21.15 tot 22.30 dat is toch geen overdag?
Wilde het net zeggen. Dan ben ik zeker ook ergens anders geweest

Tsja 23:00 vind ik wel een beetje vroeg. Maar het hoeft ook geen 5 uur te worden van mij. De after party op Pinkpop ging ook tot 3 uur ofzo door (die je op onze camping gewoon luid en duidelijk hoorde,terwijl de after party op een andere camping was), en daarna kwamen alle dronken en schreeuwende mensen nog terug dus voor je slaapt is het wel 5 uur. En wordt je om 7 uur weer wakker.
Geluidslimiet, tsja. Daar ben ik opzich wel voor. Maar dan in de zin van oordoppen verplicht stellen. Goede oordoppen hoor je jezelf nog wel zingen hoor

Dat mensen op het podium tussendoor vervangen niet te doen is snap ik wel. Mijn vriend leert er nu ook voor (geluidsman) en als ik dat zo hoor is dat gewoon niet handig inderdaad.
Ik denk dat als je een avondklok instelt dat iedereen buiten het terrein gewoon gaat staan klooien en dat moet je ook niet willen.
Ook ik ga voor de bands en ik hoef niet zo nodig tot 3 uur in me bed te liggen bonken van de muziek. Denk dan ook dat we volgend jaar maar een hotelletje boeken. Ik was gewoon op het festivalterrein nog in slaap gevallen.
Voor iets als Pinkpop is 3 dagen zat vind ik.