Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Batlow schreef:Manegepaard schreef:Ik ben ook zo vaak lastig gevallen, en ik weet niet hoe oud je bent, maar ondanks dat ik ook zo vaak lastig gevallen word door de rotte appels heb ik geen vooroordelen over deze mensen. Er zitten ook goede tussen, en ondanks dat ik ze nog niet tegen ben gekomen ga ik ze daardoor niet allemaal over 1 kam scheren.
Als je even wat terug leest, zie je dat ik heb gezegd dat ze natuurlijk niet allemaal hetzelfde zijn, maar de andere verpesten het gewoon mooi. Ze hebben het voor mij gewoon verpest.
Wij hebben marokkanen als buren, maar daar kan ik mee opschieten, maar het schept gewoon al een bepaald beeld. Het was ook niet altijd feest hiernaast met het gezin. Politie en al. Als je een tijdje hier in de buurt komt wonen, dan snap je precies wat ik bedoel... Ik ken wel aardige marokkanen, maar verschrikkelijk beperkt hier. Diegene die ik aardig vind, natuurlijk praat ik daar gewoon mee, want ik weet dat die geen kwaad hebben. Maar de meeste die zijn gewoon het soort qua jongens die de problemen veroorzaken hier in de buurt
Batlow schreef:Het enige wat ik wil zeggen, ik heb niks met die marokkanen en ik vind ze eng. Ze vallen me vaak lastig, ik ben geslagen zonder reden!!! Nou toen scheet ik hem hard, want er was niemand verder. Ze hebben me echt zo bang gemaakt dat ik ze verschrikkelijk ben gaan haten.
Manegepaard schreef:Batlow schreef:Buitenlanders waaronder marokkanen
Nouja zeg. Dus nu wil je zeggen dat buitenlanders allemaal slecht zijn? Die jongens zijn HIER geboren, dus die zijn Nederlands! Als er nu een (blank) iemand uit Engeland oid komt, heb je daar dan ook een hekel aan? Want tsja, die is een ergere buitenlander als 'die marrokanen'.
Batlow schreef:Nee manegepaard, die moeten zich aanpassen.
Batlow schreef:Marjo_x schreef:Waarom spreek je over "hun" & "ze" ?
Hoeveel Marokkanen hebben je geslagen?
Ben 2 x zonder pardon op mijn hoofd getikt, terwijl ik gewoon langs liep. Verder is een keer mijn fiets totaal gesloopt (banden lek geprikt, lampen kapot gemaakt) en dat terwijl ze mij dan niet kennen
Batlow schreef:Laat ik even heel duidelijk zijn, want blijkbaar ben ik ontzettend racistisch.
Ik wil hier allemaal mee zeggen door de dingen die ik heb meegemaakt, een oordeel heb gemaakt over bepaalde marokkanen. En bepaalde omdat ze dus NIET allemaal hetzelfde zijn. Ik ken aardige, maar ik kan ook wel zien wie de niet aardige zijn. Nederlanders kunnen ook zo erg zijn, soms nog wel erger. Het is alleen het probleem, dat het voor mijn een oordeel schept over alle marokkanen bij elkaar. Dit zijn mijn gedachtes, maar weet dat er echt zeker wel meer dan een paar goede tussen zitten. Het is ontzettend jammer dat sommige jongens het voor de hele gemeenschap verpesten, wat sommige mensen zelf ook zeggen. Ik bekijk iedereen apart, ookal lijkt het van nietmaar ik heb gewoon wat dingetjes meegemaakt waardoor ik bang ben geworden..
Batlow schreef:Laat ik even heel duidelijk zijn, want blijkbaar ben ik ontzettend racistisch.
Ik wil hier allemaal mee zeggen door de dingen die ik heb meegemaakt, een oordeel heb gemaakt over bepaalde marokkanen. En bepaalde omdat ze dus NIET allemaal hetzelfde zijn. Ik ken aardige, maar ik kan ook wel zien wie de niet aardige zijn. Nederlanders kunnen ook zo erg zijn, soms nog wel erger. Het is alleen het probleem, dat het voor mijn een oordeel schept over alle marokkanen bij elkaar. Dit zijn mijn gedachtes, maar weet dat er echt zeker wel meer dan een paar goede tussen zitten. Het is ontzettend jammer dat sommige jongens het voor de hele gemeenschap verpesten, wat sommige mensen zelf ook zeggen. Ik bekijk iedereen apart, ookal lijkt het van nietmaar ik heb gewoon wat dingetjes meegemaakt waardoor ik bang ben geworden..
Marjo_x schreef:Batlow schreef:Laat ik even heel duidelijk zijn, want blijkbaar ben ik ontzettend racistisch.
Het is jammer dat sommigen het voor de hele gemeenschap verpesten, maar gelukkig bekijk jij iedereen apart
Marjo_x schreef:Je zegt zelf dat sommigen het voor de hele gemeenschap verpesten?
En daarna beweer jij iedereen apart te bekijken?
Ik ben alleen benieuwd hoe! Niks bots aan
Marjo_x schreef:Batlow schreef:Dat sommige jongens het voor de hele gemeenschap verpesten is een bekende uitspraak, die ik vaak hoor van mensen als er weer een inbraak is geweest.
Dus, je roept iets waar je zelf niet achter staat?
Een "ik heb het vaker gehoord, dus het is waar"?
Essie73 schreef:Uitdagend? Het meisje haar broek was naar beneden getrokken!!!! Niet geheel vreemd dat ze dat soort kleding aan had dus, ze stond in haar blote kont!