Lynn_Nikita schreef:Met het OV kan ik niet eens op mijn werk komen. Jeetje benzine prijzen zijn a belachelijk hoog, komen al amper rond en alles wordt duurder, eigen risico omhoog, reiskosten zwaarder belast, ik kan beter thuisblijven zitten denk ik
Inderdaad en als iedereen er zo over gaat denken dan is de economie straks helemaal naar de knoppen,je ziet nu al een verschuiving van werknemers Hollanders die te duur worden voor de werkgevers en trekt men liever oostblokkers aan die dan in groepjes 3 maanden komen werken voor 4 euro per uur,wat voor die mensen veel is omdat hun leven in eigen land niet zoveel kost qua levensonderhoud en sluizen het geld daarheen.
Omdat het levensonderhoudt in verhouding voor ons te duur wordt kunnen wij geen genoegen nemen met 4 euro per uur en komen wijzelf straks in het slop te zitten,werkeloos,eerst eigen huis opeten,dan uitkering,sociale huurwoning,geen subsidies want daar is dan geen geld voor en wat krijg je dan,....dat mensen gaan roven om toch te kunnen eten en ben bang in het ergste scenario dat er dan ook weer oorlogen gaan uitbreken omdat mensen onderling ruzie gaan krijgen.