Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
DaniBanani schreef:Jouw gedrag is niet enorm asociaal, maar je opent zelf een topic om je gal te spuwen over asociaal rijgedrag van een ander. Dan kan je commentaar verwachten.
Iedereen maakt fouten en onhandige beslissingen, maar níet iedereen gaat vervolgens zijn beklag doen over de andere partij.
IKbenEllen schreef:Iedereen maakt inschattingsfouten in het verkeer, maar om nou een topic te maken om daarin alsnog je gelijk te halen vind ik nogal *uche*
Als je inderdaad op dat moment je fout had ingezien had je een sorry-teken gegeven en was je ff achteruit gegaan, er vanuitgaande dat er een achteruit zit op je overzichtelijke terreinwagen.
zwanepol schreef:Als de kerende man niet direct als een razende met zijn vinger zo tegen mij was gaan gebaren, had ik ook waarschijnlijk gewoon sorry gezegt en was achteruit gereden (IN MIJN TERREINWAGEN)
slimmerik schreef:zwanepol schreef:Als de kerende man niet direct als een razende met zijn vinger zo tegen mij was gaan gebaren, had ik ook waarschijnlijk gewoon sorry gezegt en was achteruit gereden (IN MIJN TERREINWAGEN)
Die man is zich rotgeschrokken waarschijnlijk maar zulke gebaren zijn inderdaad aso en imo altijd een teken van dommigheid maar ik geloof er geen hol van dat je achteruit gereden zou zijn. Je had nl de beslissing om zijn draaimove te saboteren al twee seconde eerder genomen.![]()
![]()
IKbenEllen schreef:Blijft de vraag waarom je in godesnaam een topic opent om je verkeersblooper goed te draaien? Niet dat het niet amusant is overigens.
Inoterry schreef:De regels in het verkeer zijn er voor de duidelijkheid en dus voor de veiligheid. Bijzondere verrichtingen zoals keren hebben inderdaad geen voorrang, ik vind dus die kerende man kanp aso en die mevrouw die stopt zorgt voor een onduidelijke en dus gevaarlijke situatie door te stoppen.
zwanepol schreef:Enorm asociaal vind ik nogal overdreven en ik heb niet mijn beklag gedaan alleen de sitiuatie aangegeven en hieruit blijkt dus dat ik anders had moeten handelen volgens de meesten hier.
zwanepol schreef:Heel veel mensen beoordelen mij nu als uiterst asociaal zonder mij te kennen of aanwezig te zijn geweest bij het gebeuren maar ik heb vervolgens ook al van heel veel mensen opmerkingen gehad die ik eerlijk gezegt ook niet echt netjes vind.
zwanepol schreef:Ik vraag me dan ook oprecht af hoe er door deze mensen in een verkeerssituatie al dan niet door hun zelf veroorzaakt gereageerd zou worden.....Zo te lezen komt al het aso-verkeergedrag niet van de "bokkers" af.