Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Citaat:Is het je wel eens te binnen geschoten dat die mensen dat misschien niet voor de lol doen?
Mijn zwager zit de hele week op zee, en ja mijn zusje werkt ook. Die zit een hele week in d'r eentje thuis (en op zee bestaan er geen 'papa' dagen ) en moet haar kindje (6 mnd) dus wel naar de kinderopvang brengen aangezien ze niet voor alle dagen oppas kan regelen. So shoot her...
Daks schreef:http://binnenland.nieuws.nl/694299/crec ... ar_rechter
en er was vanmorgen op de radio bij Q-music ook een stuk aan gewijd.
En nogmaals ik heb gezegd misschien.
annebe schreef:Citaat:Is het je wel eens te binnen geschoten dat die mensen dat misschien niet voor de lol doen?
Mijn zwager zit de hele week op zee, en ja mijn zusje werkt ook. Die zit een hele week in d'r eentje thuis (en op zee bestaan er geen 'papa' dagen ) en moet haar kindje (6 mnd) dus wel naar de kinderopvang brengen aangezien ze niet voor alle dagen oppas kan regelen. So shoot her...
robesh schreef:Mijn antwoord is NEE nooit en te nimmer gaat mijn kind naar een kdv . Je hoord steeds vaker van die rare verhalen. En ten tweede wil niet dat vreemden mijn kind opvoeden.
Die van ons heeft het geluk dat zijn papa de hele dag er is voor hem en anders gaat hij naar opa en oma (van beide kanten ) of naar me schoonzus en nichtje.
Snap alleen niet dat mensen kinderen nemen om ze 5 dagen in de week 9 uur per dag te lozen bij een kdv hoe vaak zie je dat niet gebeuren maar das natuurlijk ontopic hahhaha.
simongek schreef:dit is al veel langer bekend. erg jammer dat mensen gewoon hun kind hierheen bleven brengen. Is al jaren terug een
heel slecht rapport over geweest. Echt absurd dat je dan nog steeds je kind hierheen brengt.
Mijn zoontje heeft ook een tijdje op het kdv gezeten maar was daar totaal niet op zijn plek. huilen etc.
wij zijn toen overgestapt op een gastouder. Hier ging hij gelukkig wel heel graag heen. maar 1 ander kindje en lekker
buiten spelen, naar het park etc.
Geen slecht woord over moeders die hun kind naar het kdv brengen hoor. Ik vindt alleen 3 dagen wel een max.
en of het nou een man of vrouw is dat zou mij niets uitmaken. (veel mensen zijn tegen mannen op een kdv)Anders zou ik dus ook een probleem moeten hebben met een vrouw die mijn zoontje zijn billen en p... schoon zou moeten maken.
Rinske schreef:Interessante discussie. Ik vind ook niet dat als je je kind naar een KDV of gastouder brengt, dat dat dumpen is. Ik ben nu zwanger en wij zijn ons aan het verdiepen in opvang. Maar kleinschalig bij een gastouder spreekt ons juist wel aan. Wij hebben van de week een bezoek gebracht aan een gastouder en dat vond ik echt top daar. Ze gaan veel naar de bossen en duinen, en zijn lekker creatief bezig. Ik vind de grote groepen op een Kdv dan weer wat minder aansprekend, bij het kdv hier in de buurt wordt er bijna niet naar buiten gegaan. Wij zijn juist van het buitenleven en het ravotten en vies worden, ik zou liever niet zien dat mijn kind hele dagen binnen zit.
Daks schreef:maar als dat al eerder is geconstateerd wie vaalt er dan?
Ouders GGD?
Zipporah schreef:Ik wil trouwens niet zeggen eigen schuld dikke bult had je maar beter moeten opletten het zal soms misschien echt uit een rare hoek komen maar ik vind heel veel ouders echt te makkelijk voor woorden.