Ninx schreef:Over een paar maanden is het afval....
Wat moeten mensen toch met al die troep die in derde wereld landen voor een hongerloon gemaakt is?
Ik wist niet dat China een derdewereld land was?
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Lous schreef:Anoli schreef:Na de zoveelste "nu bij 15 euro aan boodschappen" zou AH toch beter moeten weten dat die hebbedingetjes mateloos populair zijn bij de mensen...
Bestel dan gelijk genoeg voor een land ter grootte van amerika ofzo...
Ff hierboven lezen, van de mini's hebben ze nog genoeg.
Amaris schreef:je gaat mij niet vertellen dat er niet op staat 'made in china/korea/taiwan'.
die prullen komen echt niet uit een degelijke duitse fabriek.
Mloes schreef:Mijn idee. Mn leven is er echt niet minder mooi om hoor, dat ik niet winkeltje kan spelen met mn vriendjes.
Vind het vooral knap van AH, dat ze het telkens weer voor elkaar krijgen om half Nederland gek te maken voor stomme prullaria. Want zeg nou eerlijk, wie speelt nog dagelijks met zn Welpies of Wuppies, of hoe ze ook heetten?
Marjoow schreef:Amaris schreef:je gaat mij niet vertellen dat er niet op staat 'made in china/korea/taiwan'.
die prullen komen echt niet uit een degelijke duitse fabriek.
Er staat op de achterkant idd: Made in China.
Maargoed, waar haal je de info vandaan dat het voor een (voor die mensen daar) hongersloon gemaakt is? Het product is via Promocean geproduceerd. Nu heeft dit bedrijf geen goede website met informatie, dus vraag ik me af waar deze uitspraken op gebaseerd zijn
Ineke2 schreef:Wat ik enigsinds raar vind is dat er wel plastic troep meegegeven word met de boodschappen als zijnde spaar actie...Maar dat ze geen gratis plastic tasjes meer meegeven, omdat dat zo slecht zou zijn voor het milieu