Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Asyaa schreef:We kunnen natuurlijk wachten totdat het kind 18 jaar (even het feit negerend dat het deze leeftijd sowieso niet haalt) maar beetje cru om dat te doen als er geen uitzicht is en enkel een weg van veel pijn.
Asyaa schreef:Thirty schreef:'Sorry kind, je bent ongewenst. Dokter, stop er maar een roze spuit in'.
......
>Pasgeboren
>Kind begrijpt wat moeder zegt, concept van leven en dood en het begrip sterven
Quellian schreef:Ik vind dat er een ENORM verschil is tussen het beëindigen van het leven van een 'niet gewenst' kindje en een kindje met 'geen menswaardig leven'.
Thirty schreef:Het is niet van belang of een kind dat begrijpt of niet...Het is toch te gek voor woorden??
Schandalig dat er mensen zijn die dit goedpraten![]()
Geef het kind dan op voor adoptie...er zijn zoveel mensen die geen kinderen kunnen krijgen.
Thirty schreef:In mijn post staat duidelijk 'niet gewenst'. En wordt zo ook als voorbeeld genoemd in de eerste (!) regel van de OP.
Thirty schreef:Ik ga dit topic weer heeeeeel hard ontstippen. Wordt er letterlijk misselijk van.
Glitfaxi schreef:Misschien is het een idee dat als je een opmerking naar een specifieke bokker maakt dit er bij vermeld. Respect voor ieder zijn eigen mening lijkt me óók gewenst om deze discussie te laten bestaan.
Glitfaxi schreef:Ik heb daar bewust voor gekozen aangezien er in het artikel het ook niet als euthaniseren verwoord staat. Maar iedereen mag daar een andere mening over hebben natuurlijk.