Ellie_F schreef:Ik kan me dit zo voorstellen bij Aziatische landen... katjes als lunch, hondjes op de bbq,
veel erger dan varkentjes als lunch op je brood, kipjes in de oven voor een snack en een koetje op bbq.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Arrabel schreef:Een aapje doodknuppelen en dan zijn hersenen er uit eten, in een speciaal ontworpen tafel waar in het midden een gat in zit...
Het aapje word met zijn hoofd door het gat gestoken waar hij vervolgens niet meer uit kan.
De mensen die aan de tafel zitten hebben allemaal een knuppeltje, slaan hem net zo vaak op zijn hoofd tot dat het aapje dood of bewusteloos is, dan komt de ober die ligt de schedel van het aapje, bon apetit!
vuurneon schreef:Arrabel schreef:Een aapje doodknuppelen en dan zijn hersenen er uit eten, in een speciaal ontworpen tafel waar in het midden een gat in zit...
Het aapje word met zijn hoofd door het gat gestoken waar hij vervolgens niet meer uit kan.
De mensen die aan de tafel zitten hebben allemaal een knuppeltje, slaan hem net zo vaak op zijn hoofd tot dat het aapje dood of bewusteloos is, dan komt de ober die ligt de schedel van het aapje, bon apetit!
Onzin, dat is een grote mythe![]()
Niet alles voor waar aannemen wat je ziet of leest.
Arrabel schreef:Een aapje doodknuppelen en dan zijn hersenen er uit eten, in een speciaal ontworpen tafel waar in het midden een gat in zit...
Citaat:In mijn gedachte had ik het zelfs wel is op tv gezien.. maar ik zoek het net op en het is inderdaad niet waar zeggen ze, wel is een soortgelijk iets wel gedaan dat is in de film faces of death te zien die ik ammenooitniet ga kijken.
Lord_Ik schreef:Geen hoax, mijn ex heeft die nog met eigen ogen gezien, beestjes worden voor je neus in zo'n sleutelhanger gepropt, opgesloten en meegegeven. Hoe lang ze leven hangt veel af van de temperatuur geloof ik, in de zomer zullen ze het geen dag overleven, gekookte vis als avondmaal :s
beaversrun schreef:sliertje schreef:
LEUK??? Voelt u zich wel lekker???
Vind dit aardig ziek,ook als humor.
vuurneon schreef:Arrabel schreef:Een aapje doodknuppelen en dan zijn hersenen er uit eten, in een speciaal ontworpen tafel waar in het midden een gat in zit...
Onzin, dat is een grote mythe![]()
Niet alles voor waar aannemen wat je ziet of leest.
Ellie_F schreef:Authentic schreef:Hm, nou over het algemeen gaan wij zelf ook niet zo goed met onze dieren om... Alles voor onze kiloknallers.
Dat 'wij', ervaar ik toch anders. Ligt er maar aan of je hier aan mee doet. Je hebt een keuze namelijk.
Citaat:Men kan het niveau van beschaving van een land meten aan de manier waarop dat land met zijn dieren omgaat.