Levende dieren aan je sleutelhanger

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Qimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-12 14:57

Ellie_F schreef:
Ik kan me dit zo voorstellen bij Aziatische landen... katjes als lunch, hondjes op de bbq,

veel erger dan varkentjes als lunch op je brood, kipjes in de oven voor een snack en een koetje op bbq.

Arrabel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-02-12 14:58

Een aapje doodknuppelen en dan zijn hersenen er uit eten, in een speciaal ontworpen tafel waar in het midden een gat in zit...
Het aapje word met zijn hoofd door het gat gestoken waar hij vervolgens niet meer uit kan.
De mensen die aan de tafel zitten hebben allemaal een knuppeltje, slaan hem net zo vaak op zijn hoofd tot dat het aapje dood of bewusteloos is, dan komt de ober die ligt de schedel van het aapje, bon apetit! :(

Arrabel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-02-12 14:59

Qimm schreef:
Ellie_F schreef:
Ik kan me dit zo voorstellen bij Aziatische landen... katjes als lunch, hondjes op de bbq,

veel erger dan varkentjes als lunch op je brood, kipjes in de oven voor een snack en een koetje op bbq.

Gaan we weer..... :roll:

beaversrun

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-12 15:02

veel erger dan varkentjes als lunch op je brood, kipjes in de oven voor een snack en een koetje op bbq.[/quote]

Zucht,ja veel erger :roll:

Qimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-12 15:04

... dat had ik ook kunnen roepen, "gáán we weer" *roloog* alsof eetgewoonten te veroordelen zijn, anders is meteen gek bij veel mensen.

Mishandeling daar gelaten. Maar of je nou een stukje hond of koe naar binnen zit te werken is IMO in essentie gewoon hetzelfde.

verder, hopeloos onpractisch zo'n grote sleutelhanger, of het echt is? Kan er geen wijs uit worden, maar doe mij maar een tamagotchi

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-12 15:04

Arrabel schreef:
Een aapje doodknuppelen en dan zijn hersenen er uit eten, in een speciaal ontworpen tafel waar in het midden een gat in zit...
Het aapje word met zijn hoofd door het gat gestoken waar hij vervolgens niet meer uit kan.
De mensen die aan de tafel zitten hebben allemaal een knuppeltje, slaan hem net zo vaak op zijn hoofd tot dat het aapje dood of bewusteloos is, dan komt de ober die ligt de schedel van het aapje, bon apetit! :(

Onzin, dat is een grote mythe ;)
Niet alles voor waar aannemen wat je ziet of leest.

Arrabel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-02-12 15:06

vuurneon schreef:
Arrabel schreef:

In mijn gedachte had ik het zelfs wel is op tv gezien.. maar ik zoek het net op en het is inderdaad niet waar zeggen ze, wel is een soortgelijk iets wel gedaan dat is in de film faces of death te zien die ik ammenooitniet ga kijken.

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-12 15:08

Is ook wel logisch, hersens zijn eigenlijk alleen goed eetbaar als ze gekookt zijn en niet tot pulp geslagen. Dan is de smaak en structuur natuurlijk volledig aangetast (naast dat rauwe hersens sowieso niet snel op het menu staan, zelfs daar niet)

ClaudiaHS

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-12 15:13

Arrabel schreef:

Citaat:
In mijn gedachte had ik het zelfs wel is op tv gezien.. maar ik zoek het net op en het is inderdaad niet waar zeggen ze, wel is een soortgelijk iets wel gedaan dat is in de film faces of death te zien die ik ammenooitniet ga kijken.

Klopt heb ik gezien en het is geen aanrader.
Of het nou nep is of niet, je zet kotsend je tv uit.

Ontopic, tis maar goed dat deze onzin maar nep is.
Kan me overigens ook niet voorstellen dat iemand een levend diertje in een zakje wil hebben of een katje in een potje.
Heb wel een een heel klein inimini cactusje in een soort kokertje aan een sleutelhanger gezien.
Dat ziet er wel geinig uit.

Arrabel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-02-12 15:15

Het is niet nep |(
Lord_Ik schreef:
Geen hoax, mijn ex heeft die nog met eigen ogen gezien, beestjes worden voor je neus in zo'n sleutelhanger gepropt, opgesloten en meegegeven. Hoe lang ze leven hangt veel af van de temperatuur geloof ik, in de zomer zullen ze het geen dag overleven, gekookte vis als avondmaal :s

tiny_tiger

Re: Levende dieren aan je sleutelhanger

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-12 15:23

Daar moet nou is iets aan gedaan worden te zoek voor woorden -:(-

sliertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-12 15:36

beaversrun schreef:
sliertje schreef:
Of de bonsai kitten, ook leuk!
http://ding.net/bonsaikitten/gray.html

LEUK??? Voelt u zich wel lekker???
Vind dit aardig ziek,ook als humor.

:D die bonsai is allemaal nep, is ook bewezen vandaar...
http://hoax.blog.nl/nieuws/dieren/2011/ ... ai-kittens
Ik heb hem jaren geleden ook langs zien komen en schrok me rot.. maar het is nep.

Die schildpadjes, als dat echt is, ik vind het verschrikkelijk als ze dieren iets aandoen!
Daar zou de dierenpolitie eens moeten kijken. schijnbaar zijn wij daarin wat beschaafder dan in Azië..

Arrabel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-02-12 16:16

Uitspraak van de Dalai Lama:
Citaat:
Men kan het niveau van beschaving van een land meten aan de manier waarop dat land met zijn dieren omgaat.

Ninx

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-12 16:35

vuurneon schreef:
Arrabel schreef:

Dit is helaas wel waar. Een kennis van mij is Vietnamees, en het wordt nog steeds gedaan.
Het zijn slechts rijke families die dit doen, men ziet/ weet dan dat je welgesteld bent...

Sjors

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-12 16:39

GVD wat een goortjes zeg 8)7

Sjors

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-12 16:43

Afbeelding

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-12 16:51

Arrabel schreef:
Citaat:
Men kan het niveau van beschaving van een land meten aan de manier waarop dat land met zijn dieren omgaat.

Hm, nou over het algemeen gaan wij zelf ook niet zo goed met onze dieren om... Alles voor onze kiloknallers. ;(

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-12 18:00

Dit meen je niet.. Ga lekker iemand anders pesten ipv die arme beestjes!

Qimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-12 19:19

Authentic schreef:
Arrabel schreef:

Hm, nou over het algemeen gaan wij zelf ook niet zo goed met onze dieren om... Alles voor onze kiloknallers. ;(

helaas helemaal waar

Lindaonline

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-12 19:36

Authentic schreef:

Dat 'wij', ervaar ik toch anders. Ligt er maar aan of je hier aan mee doet. Je hebt een keuze namelijk.

MamboBeach

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-12 19:46

Het ziet er wel echt uit en als ik dan hoor dat iemand dat zelf heeft gezien, lijkt het me geen hoax...

Start even ergens anders een discussie op over kiloknallers, is toch offtopic.

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-12 19:49

Ellie_F schreef:
Authentic schreef:

Dat 'wij', ervaar ik toch anders. Ligt er maar aan of je hier aan mee doet. Je hebt een keuze namelijk.

Is als reactie hierop:

Citaat:

De algemene mentaliteit van ons land is wat dat betreft toch echt niet best.

Annabel

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-12 19:49

Wat triest ;(

Klis

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-12 19:50

Ziek is het gewoon :n

Blue_Eyes

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-12 20:40

Ellie_F schreef:

Ongeveer net zoveel als die 'kleine chineesjes' die volgens bepaalde bokkers dan ook in zo'n sleutelhanger moeten worden gestopt ;)