Wat met de PVV klaag site tegen Polen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

papagroom

Re: Wat met de PVV klaag site tegen Polen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-12 23:37

We hebben hier op t dorp vrij veel polen,,,,en ik moet zeggen,dat ze zich makkelijker aan passen,en integreren,dan de gemiddelde stedelijke westerling........dan dus ook maar een klaagsite voor randstedelijke forensen.....

Maartenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-12 23:49

Elin_ schreef:
Pff het word tijd dat die wilders is van de trap valt ofseu...

Daar wil ik hem best bij helpen eigenlijk. ~~}>

Electra63

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-12 00:24

papagroom schreef:
We hebben hier op t dorp vrij veel polen,,,,en ik moet zeggen,dat ze zich makkelijker aan passen,en integreren,dan de gemiddelde stedelijke westerling........dan dus ook maar een klaagsite voor randstedelijke forensen.....

Nou, nou, ik heb ook wel eens moeite hoor met die boertjes van buuten, die een dagje de grote stad bezoeken en rondlopen of ze op de kermis terecht zijn gekomen. Daar ga ik ook geen klaagsite voor openen. :D
PS ik zie je in het andere topic niet reageren: hoe was je Valentijnsdag? Indien het niet leuk was, genoeg boksters in de aanbieding voor jou!! :D *\o/* :P

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-12 00:27

Ik wil echt nu direct een site oprichten waar mensen hun klachten kunnen indienen over de PVV :n

my_precious

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-12 00:36

ik vind wel dat wilders ook goede dingen heeft, weet je wat het is er is zoveel werkloos te kort en dat komt mede door al die polen die voor een schreintje werken.
als al die mensen nou eens gewoon in hun eigen land werken dan blijft er voor de nederlanders veel meer werk over.
jullie hebben vast wel gehoord over die negers die ineens sinterklaas willen gaan verbieden daar is wilders ook tegen want sinterklaas is al eeuwen oud en dat kan ook niet zomaar stop gezet gaan worden, en wat dacht je van al die moskees die er gebouwd worden.
als ik vraag om een huis voor me te bouwen waar ik zelf in wil bidden gebeurt dat niet, in mijn eigen land!!
maar ook met heel veel dingen ben ik het weer niet eens wat de pvv allemaal rond praat, dat boerka verbod vind ik dan weer te ver gaan want dat is weer het geloof van iemand en in het geloof van iemand vind ik niet dat je belemmerd mag worden, maar ook daar zitten weer nadelen aan dat er bijv in de koran staat dat je mag stelen als je geen eten hebt dat je mag moorden als bijv. je zusje marokaans is en zwanger is van een poolse of zo dan vermoorden ze gerust hun eigen zus want allah wil dat!! eerwraak zeggen ze dan.. dus ja er zitten voordelen en nadelen aan bij de pvv.

Ania

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-12 02:03

my_precious schreef:
ik vind wel dat wilders ook goede dingen heeft, weet je wat het is er is zoveel werkloos te kort en dat komt mede door al die polen die voor een schreintje werken.
als al die mensen nou eens gewoon in hun eigen land werken dan blijft er voor de nederlanders veel meer werk over.
jullie hebben vast wel gehoord over die negers die ineens sinterklaas willen gaan verbieden daar is wilders ook tegen want sinterklaas is al eeuwen oud en dat kan ook niet zomaar stop gezet gaan worden, en wat dacht je van al die moskees die er gebouwd worden.
als ik vraag om een huis voor me te bouwen waar ik zelf in wil bidden gebeurt dat niet, in mijn eigen land!!
maar ook met heel veel dingen ben ik het weer niet eens wat de pvv allemaal rond praat, dat boerka verbod vind ik dan weer te ver gaan want dat is weer het geloof van iemand en in het geloof van iemand vind ik niet dat je belemmerd mag worden, maar ook daar zitten weer nadelen aan dat er bijv in de koran staat dat je mag stelen als je geen eten hebt dat je mag moorden als bijv. je zusje marokaans is en zwanger is van een poolse of zo dan vermoorden ze gerust hun eigen zus want allah wil dat!! eerwraak zeggen ze dan.. dus ja er zitten voordelen en nadelen aan bij de pvv.

Koran zegt niets over stelen of moorden. Het is een verkeerde interpretatie van je. Je beweert nu dat het hele Moslim-geloof is gebaseerd op moorden, eerwraak en stelen. Ook het Islam is van origine een vredelievend geloof. Er zijn altijd extremen, ook in het Christelijke geloof.
En nu ingaand op de rest:
"Negers" is een benoeming voor zwarte slaven, en niet voor de getinte bevolking zoals jij bedoelt. Het feit dat men zwarte pieten wil verbieden (wat ik ook wel iets "too mutch" vind) is omdat deze ook zouden verwijzen naar de slaven. Ook hier zijn verschillende interpretaties over, want ik heb altijd geleerd dat ze zo zwart zijn van het roet in de schoorstenen.
Nederland is een multiculturele samenleving, en dan zullen we ook accoord moeten gaan met andere geloven en andere gebedshuizen. Het klopt dat er momenteel meer moskees dan kerken worden gebouwd, maar dat komt omdat het christelijke geloof afneemt terwijl het Islam toeneemt.
Daarbij is het meermalen bewezen dat de Nederlanders zich te goed voelen om asperges te gaan steken of lelies te gaan koppen (en zeker voor het minimumloon). Het zijn dan ook de Nederlanders die Polen, Marokkanen en vele andere nationaliteiten hierheen hebben gehaald om de vieze klusjes op te knappen. Dan is de kans ook groot dat veel van deze arbeiders zich hier zullen vestigen.
Het "probleem" is dan ook niet dat het Nederlandse werk wordt gedaan door Polen (want niemand anders wil het doen), maar wel over het feit dat de Polen Nederlands geld ontvangen en ze zich hiervoor (tijdelijk) in Nederland zullen moeten vestigen. Beetje krom als je het mij vraagt.

Anne_GTI

Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-12 02:11

:D Gereageerd. Ik heb totaal geen overlast van Polen. Eigenlijk alleen maar gemak want ik ben gek op asperges :9

xxrossiexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-12 02:37

Heb hem ook al ingevuld. Vind het schandalig, volgens mij moet je een site maken met meld klachten over pvv'ers hier.

Wilders krijgt het bijna voor elkaar om ervoor te zorgen dat ik me schaam om nederlander te zijn.
Het commentaar wat hij heeft op buitenlanders is niet normaal en (voor mij) niet acceptabel. Eerst waren het de turken en nu de polen weer. Wat moeten die mensen wel niet van ons gaan denken? dat we allemaal discriminerend denken en doen ofzo!
Tuurlijk er zijn buitenlanders die fout bezig zijn, maar om gelijk de hele groep over 1 kant te scheren, nee dat niet.

En ja de mensen polen enzo. Pakken soms ons werk af, maar volgens mij voelen nederlanders zich ook te goed voor een deel van het werk dat hun hier doen.

Suzanne_J

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-12 03:01

Pfff ik heb er maar een onzinverhaaltje van gemaakt :')
Ik hoop dat ze doorhebben dat het dus niet serieus is..

Maysie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-12 03:13

Magrathea schreef:
Ik wil echt nu direct een site oprichten waar mensen hun klachten kunnen indienen over de PVV :n

Hahahah ja dat zou nog eens een actie zijn _O- _O- :')
Mag je best wat drive achter de site hebben anders raakt ie elke keer overbelast :')

anneliesdj

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-12 03:31

Citaat:
Wilders wilde niet ingaan op de vraag of er over zijn eigen vrouw, die uit Hongarije komt, ook meldingen welkom zijn. "Ik ga niets over mijn privéleven zeggen, maar ik verzeker u dat ik geen last heb van overlast."

You've got to be kidding...

Heeft die vrouw nog een leven bij hem? Schaamt ze zich niet helemaal de pleuris? Heeft ze nooit zin hem een kopje kleiner te maken?

Magrathea schreef:

Zou je eigenlijk moeten doen, ik denk dat je versteld staat over de hoeveelheid reactie's.
Geert is inmiddels zo irritant aan het worden dat zelfs allochtoon-haters het vervelend gaan vinden.

Daphne__

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-12 04:03

Wij wonen naast een pools gezin, op hun kind wat dag en nacht jankt en schreeuwt na, heb je helemaal geen last van ze en zijn het hele aardige mensen :j

Wilders is gek...

Miryamk

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-12 06:46

Last van maagzuur na een super gastvrije poolse bruiloft bruiloft gisteren :D

Ik heb geen last van ze, zo lang ik ze niet teveel tegenkom op de weg want dan rij ik liever een stukje om :o

Electra63

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-12 08:42

Ik denk dat Geert op een makkelijke manier van zijn hongaarse vrouw afwilt.

Kwanyin

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-12 09:27

my_precious schreef:

Dan moeten Nederlanders in de eerste plaats eerst WILLEN gaan werken in de lagere slecht betaalde jobs waar Polen over het algemeen in werken :+ . Mijn vader heeft van pure ellende ook een Pool aangenomen. Als alle autochtonen voor een laag diploma evenveel willen verdienen als een hooggeschoolde, liggen te mekkeren over hun verlofdagen, weigeren overuren te maken, om de haverklap niet op het werk verschijnen omwille van flutexcuses, dan zit je als werkgever al vlug bij een andere nationaliteit als die wèl gewoon zijn werk doet zoals gevraagd.

troi

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-12 09:33

PVV site ingevuld met een ode aan de hardwerkende Pool!

Carlijnx

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-12 09:38

geerke schreef:
volgens mij hebben er best wel mensen last van Polen,en waarom zou die overlast niet gemeld mogen worden?
Stel dat een poolse familie hun kind zouden mishandelen....dan mag dat toch ook gemeld worden?

Dat is zo, wij hebben een bedrijf en er werken bij ons ook polen. Nu gaat het 9 van de 10x wel goed. Maar hij hebben te maken gehad met 1 sterfgeval dmv drank :n Ook hebben wij te maken gehad met diefstal op het kantoor. Al hebben ze het geld wat gestolen is wel weer terug gestuurd :'). Bij ons aan de straat staat er een heel polenhuis en het grootste deel van het jaar zitten daar polen. Als je er langs loopt stinkt het als de malle. En er ligt allemaal troep voor het huis en bij de sloot. Vooral flesjes bier en andere drank.

edit: Het zijn wel echt onwijs harde werkers, en je hebt als werkgever veel aan ze!

gohya

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-12 09:39

Ik neem niet eens de moeite om die site te bekijken,gewoon weer een idiote schreeuw om aandacht van Wilders.Nu er zoveel PVVers afhaken en vele overstappen naar de SP,moet Wilders iets doen,miss. werkt zo'n site wel om weer mensen zo gek te krijgen en alsnog voor de PVV blijven?
Hier zitten ook heel veel Polen,de enige waar ik last van heb zijn de Poolse Vrachtwagen chauffeurs,die snijden je zo v.d. weg af.Mja dat doen veel nederlanders ook,dus ik let gewoon beter op als ik ze zie aankomen.
Ben benieuwd wat Wilders volgende rare stap zal zijn,want hij moet toch zieltjes zien te winnen.
Ik trap er echt niet meer in!

Ik denk [weet het bijna zeker] dat ze alleen de stemmen tégen de Polen tellen.Alle andere stemmen tellen ze toch niet.

Krips

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-12 09:41

Het gaat er niet om of er wel of niet gevallen van overlast zijn. Het gaat om de manier waarop. Er is gewoon een onderzoek geweest naar de gevolgen van Oost-Europeanen in Nederland en daar zijn op een gedegen manier al conclusies uit getrokken en wordt beleid op gemaakt. Het gaat erom dat deze manier in geen enkel geval bruikbaar is om goede conclusies uit te trekken en bovendien discriminerend is en zorgt voor haatzaaierij en ontzettend generaliserend is.

spatter

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-12 09:42

nou, het zit iets anders in elkaar

ik zou verdomd graag in de tuinbouw werken maar ik kom er , net als vele andere nederlanders niet meer tussen
de poolse uitzendburo's zijn vele malen goedkoper met hun mensen als ik
verder zijn zij bereid om veel meer uren te draaien

zo ook met de lelie's koppen
dat was vroeger het werk van de jongeren
zij moeten immers ook leren werken maar inplaats van 40 tot 60 scholieren in te delen en aan het werk te leren houden , is het veel minder moeilijk om 10 polen bijna dag en nacht te laten werken
ze werken harder en werken het liefst veel uren

voor de jeugd is er gewoon geen werk meer om leuk bij te verdienen
en hoe moeten zij later de economie gaan draaien als ze niet eens hebben kunnen leren werken

nou heb ik verder niks tegen polen, ik geef ze groot gelijk dat ze het doen
er is vrij grote werkeloosheid in hun land dus ik zou in hun situatie ook lekker in Nederland gaan zitten en werken

MirMy

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-12 09:46

Mee eens Spatter!

Ik vind dat ze de grenzen dicht hadden moeten laten... Ik ben niet tegen Polen maar ook niet voor.

Abiola

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-12 09:48

anneliesdj schreef:
Heeft die vrouw nog een leven bij hem? Schaamt ze zich niet helemaal de pleuris? Heeft ze nooit zin hem een kopje kleiner te maken?

Ik denk dat ze erachter staat? http://www.krisztinawilders.nl/

woofie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-12 09:49

geerke schreef:
polen werken inderdaad keihard....als we overlast van hun hebben is het onze eigen schuld...moeten we maar niet bang zijn om vieze handen te krijgen...dan hoeven zij niet naar nederland te komen om het werk te doen wat wij niet willen doen.
Het ging in de jaren '60 ook zo....er moesten turken en italianen komen om het schoonmaak werk te doen....

:D ze drinken wel heel veel....ik ken er verschillende.

Oh ja?? volgens mij gaat het alleen maar om geld hoor..
De Nederlandse werkgevers willen alleen goedkoop personeel...dat was toen, dat is nu.....
En maar roepen dat de Nederlanders te beroerd zijn om te werken!
Laat ze de werkgevers maar eens aanpakken!!

Javayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-12 09:50

Poeh nou, ik heb meer overlast van asociale rechtse lui die in naam van de vrijheid pretenderen dat we een gemeenschappelijke vijand hebben :r

spatter

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-12 09:51

nee, de grenzen moeten open blijven

er zijn altijd volksverhuizingen geweest
Nederland is altijd een samenraapsel geweest van vele volkeren

en vele Nederlanders hebben ooit ook hun heil gezocht in Canada en New Zealand
daar zijn ze ook niet terug gestuurd