Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
papagroom schreef:We hebben hier op t dorp vrij veel polen,,,,en ik moet zeggen,dat ze zich makkelijker aan passen,en integreren,dan de gemiddelde stedelijke westerling........dan dus ook maar een klaagsite voor randstedelijke forensen.....
my_precious schreef:ik vind wel dat wilders ook goede dingen heeft, weet je wat het is er is zoveel werkloos te kort en dat komt mede door al die polen die voor een schreintje werken.
als al die mensen nou eens gewoon in hun eigen land werken dan blijft er voor de nederlanders veel meer werk over.
jullie hebben vast wel gehoord over die negers die ineens sinterklaas willen gaan verbieden daar is wilders ook tegen want sinterklaas is al eeuwen oud en dat kan ook niet zomaar stop gezet gaan worden, en wat dacht je van al die moskees die er gebouwd worden.
als ik vraag om een huis voor me te bouwen waar ik zelf in wil bidden gebeurt dat niet, in mijn eigen land!!
maar ook met heel veel dingen ben ik het weer niet eens wat de pvv allemaal rond praat, dat boerka verbod vind ik dan weer te ver gaan want dat is weer het geloof van iemand en in het geloof van iemand vind ik niet dat je belemmerd mag worden, maar ook daar zitten weer nadelen aan dat er bijv in de koran staat dat je mag stelen als je geen eten hebt dat je mag moorden als bijv. je zusje marokaans is en zwanger is van een poolse of zo dan vermoorden ze gerust hun eigen zus want allah wil dat!! eerwraak zeggen ze dan.. dus ja er zitten voordelen en nadelen aan bij de pvv.
Citaat:Wilders wilde niet ingaan op de vraag of er over zijn eigen vrouw, die uit Hongarije komt, ook meldingen welkom zijn. "Ik ga niets over mijn privéleven zeggen, maar ik verzeker u dat ik geen last heb van overlast."
Magrathea schreef:Ik wil echt nu direct een site oprichten waar mensen hun klachten kunnen indienen over de PVV
my_precious schreef:ik vind wel dat wilders ook goede dingen heeft, weet je wat het is er is zoveel werkloos te kort en dat komt mede door al die polen die voor een schreintje werken.
als al die mensen nou eens gewoon in hun eigen land werken dan blijft er voor de nederlanders veel meer werk over.
geerke schreef:volgens mij hebben er best wel mensen last van Polen,en waarom zou die overlast niet gemeld mogen worden?
Stel dat een poolse familie hun kind zouden mishandelen....dan mag dat toch ook gemeld worden?
anneliesdj schreef:Heeft die vrouw nog een leven bij hem? Schaamt ze zich niet helemaal de pleuris? Heeft ze nooit zin hem een kopje kleiner te maken?
geerke schreef:polen werken inderdaad keihard....als we overlast van hun hebben is het onze eigen schuld...moeten we maar niet bang zijn om vieze handen te krijgen...dan hoeven zij niet naar nederland te komen om het werk te doen wat wij niet willen doen.
Het ging in de jaren '60 ook zo....er moesten turken en italianen komen om het schoonmaak werk te doen....
ze drinken wel heel veel....ik ken er verschillende.