Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
patatkraam schreef:_San87_ schreef:= Cynisch/sarcastisch.
niet waar
patatkraam schreef:_San87_ schreef:
Ja en dat is de betekenis dus niet. De smiley staat voor ultieme triestheid, sarcasme/cynisme.
Miracle_ schreef:Toppie van dat meisje zeg, nu hopen dat het ook ECHT werkt.
Ik ben wel sceptisch, maar ze hebben voor bijna alles een medicijn, dus waarom zou het niet kunnen tegen kanker? We zijn inmiddels al zo ver in de medische wereld, het MOET gewoon kunnen..
_San87_ schreef:patatkraam schreef:Dat is voor interpretatie vatbaar.
ik vind hem zo leuk dat je er van moet huile
Ja en dat is de betekenis dus niet. De smiley staat voor ultieme triestheid, sarcasme/cynisme.
_San87_ schreef:Miracle_ schreef:En ophouden met die smerige geldklopperij, dat zou ook al een flinke stap in de goede richting zijn.. De farmaceutische industrie en geen geld willen verdienen? Utopie.
Nickeltje schreef:Smerige geldklopperij?
Dat is hoe deze wereld werkt...
Onderzoek doen kost enorm veel geld. Voor mijn onderzoek naar prostaatkanker verbruik ik alleen al ongeveer 200.000 euro per jaar. Dat geld moet ergens vandaan komen. Onder andere vanuit de industrie.
Maar die zijn natuurlijk alleen maar geneigd om ergens geld aan te besteden als hen dat uiteindelijk ook weer geld op gaat leveren.
Een ander deel van geld komt bijvoorbeeld van het Nl Kankerfonds, wat geld werft middels collectes, dus dat is geld vanuit de samenleving.
En hoe vrijgevig de Nl burger ook is, dat geld is lang niet genoeg om het onderzoek te kunnen betalen dat er allemaal gedaan kan worden...