Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
mylittlejoy schreef:Hoe illustratief voor de gekheid van SOPA (las ik op Twitter): Onder SOPA kun je 5 jaar krijgen voor het uploaden van een Michael Jackson nummer. Dit is één jaar meer dan de dokter die hem doodde.
mylittlejoy schreef:Op zich kan ik dat van die horloges nog wel begrijpen.
mylittlejoy schreef:Op zich kan ik dat van die horloges nog wel begrijpen. Aangezien je een replica maakt. Dat is dezelfde reden waarom al die neppe Dolce Gabanna/Gucci/etc.-dingen uit Turkije enzo ook niet mogen. Aan de andere kant, als het gewoon een knutselclubje is waarbij voor iedereen duidelijk is dat het om replica's gaat: what's the problem?
DaniBanani schreef:mylittlejoy schreef:Op zich kan ik dat van die horloges nog wel begrijpen. Aangezien je een replica maakt. Dat is dezelfde reden waarom al die neppe Dolce Gabanna/Gucci/etc.-dingen uit Turkije enzo ook niet mogen. Aan de andere kant, als het gewoon een knutselclubje is waarbij voor iedereen duidelijk is dat het om replica's gaat: what's the problem?
Maar dat mag wél..voor zover ik weet mag je een beperkte hoeveelheid aan namaakspullen invoeren.
Citaat:Maar we moeten meer doen. Het is niet eerlijk als andere landen onze films, muziek en software illegaal downloaden.
Nicolletje schreef:Als ik heel conspiracyachtig ga denken over dit alles, dan zou ik bijna zeggen dat we over een tijdje weer terug zijn in de Middeleeuwen; als er ergens een oorlog
(of kernramp) gaande is horen we dat pas na afloop, als de postduif met de echte brief ons bereikt heeft. Want filmpjes verspreiden met het tegengeluid mag niet meer.
Fiffill schreef:50 jaar... 50 jaar!
Citaat:Op de site MegaUpload.com konden gebruikers games, films, muziek en andere digitale bestanden downloaden en uploaden. Een lidmaatschap of abonnement was niet nodig, maar betalende bezoekers kregen meer snelheid en capaciteit. Op die manier verdiende Megaupload volgens de FBI meer dan 110 miljoen dollar. Betalingen liepen via Paypal.
Fiffill schreef:50 jaar... 50 jaar!