Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
vuurneon schreef:Ik zie er nog steeds niet echt cijfers in, meer een u.
mltex schreef:Wel extra gratis 'reclame' als die voor de Loden Leeuw wordt genomineerd. En het is bewezen dat de meest irritante en slechte reclames blijven hangen. En nu weet ik ook dat het 144 is vanwege de discussie, anders was dat ook niet blijven hangen vrees ik (bij mij dan)
patatkraam schreef:mltex schreef:Wel extra gratis 'reclame' als die voor de Loden Leeuw wordt genomineerd. En het is bewezen dat de meest irritante en slechte reclames blijven hangen. En nu weet ik ook dat het 144 is vanwege de discussie, anders was dat ook niet blijven hangen vrees ik (bij mij dan)
Bij mij ook. Ik dacht steeds 114
Adamootje schreef:AaronYve schreef:Ik zag het pas bij het paard haha
Ja wat moet je ervan denken. Het blijft wel bij en dat is de bedoeling
Toch zou ik als ik een koe in het water zie staan niet 144 bellen maar naar de boer gaan
of de brandweer bellen om 'm uit het water te laten takelen.
efaa schreef:het zorgt er wel voor dat er overgepraat wordt en dat je het onthoud en volgens mij is dat ook de bedoeling van de reclame.
standaard reclames hebben geen effect meer op ons omdat je er mee dood geggooid wordt. ze gebruiken een andere invalshoek en het lijkt te werken want we hebben het er over en ik denk niet dat iemand in dit topic het nummer nog vergeet