Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Huertecilla schreef:maura schreef:Er is toch gewoon iets heel erg verkeerd met je gegaan als je een orgasmepil gaat slikken omdat je denkt dat je een ziekte hebt waardoor je geen orgasme kunt krijgen?
Inderdaad en het is daarom zum kotzen dat big pharma dit propageert.
Huertecilla schreef:p.s. ik schrijf nergens dat ik er zou tegen willen optreden.
Ik ben voor informeren opdat mensen de kans hebben om een ergens op gebaséérde mening te vormen. Vandaar dit topic ook.
Huertecilla schreef:Het is het toppunt van cynisme dat in een samenleving waarin sexlol van de vrouw tweeduizend jaar onderdukt is, de resulterende moeite om een orgasme te krijgen als ziekte door big pharma ten gelde wordt gemaakt.
Mister01 schreef:en ik denk dat de behoefte aan sex bij man en vrouw heel verschillend is.
maura schreef:Huertecilla schreef:Het is het toppunt van cynisme dat in een samenleving waarin sexlol van de vrouw tweeduizend jaar onderdukt is, de resulterende moeite om een orgasme te krijgen als ziekte door big pharma ten gelde wordt gemaakt.
Stel je nu dat de moeite om een orgasme te krijgen is veroorzaakt door tweeduizend jaar onderdrukking van de sexlol van de vrouw?
Electra63 schreef:Heerlijk, zo'n topic om mee te lezen op een regenachtige dag.
Fijn dat er nog mannen zijn op Bokt, die zich bekommeren om het klaarkomen van de vrouw
Fijn dat er nog mannen zijn op Bokt, die zich bekommeren om het klaarkomen van de vrouw
Brainless schreef:Electra63 schreef:Heerlijk, zo'n topic om mee te lezen op een regenachtige dag.
Als ze nu maar niet denken:
Sorry dat het mij niet lukt schat... want dat is echt niet mijn schuld, maar de schuld van 2000 jaar onderdrukking van de vrouw
Mister01 schreef:Electra63 schreef:Heerlijk, zo'n topic om mee te lezen op een regenachtige dag.
ik hoop dat je het dan niet over mij hebt!
ikke ben echt een vrouw (althans dat was 3 minuten geleden toen ik naar de wc was nog wel zo) alleen gebruik ik de naam van mijn knappe paardje (das wel een op en top man)
ik voel me niet aangesproken hoormaar die fout is vaker gemaakt.
Brainless schreef:@HC
In de bijbel wordt anders seks zeker als iets leuks beschreven.
Sommige (gelovigen/leiders) zijn alleen voor seks tijdens het huwelijk, andere alleen voor seks in een stabiele relatie (dus niet elke maand een ander).
Maar bij ons is altijd verteld dat je mag en kan genieten van seks (binnen een relatie) en dat het zeker een mooi geschenk is.
edit: het boek Hooglied staat vol erotische gedichten, en gaat over de liefde en over het elkaar verleiden.
geerke schreef:Brainless schreef:@HC
In de bijbel wordt anders seks zeker als iets leuks beschreven.
Sommige (gelovigen/leiders) zijn alleen voor seks tijdens het huwelijk, andere alleen voor seks in een stabiele relatie (dus niet elke maand een ander).
Maar bij ons is altijd verteld dat je mag en kan genieten van seks (binnen een relatie) en dat het zeker een mooi geschenk is.
edit: het boek Hooglied staat vol erotische gedichten, en gaat over de liefde en over het elkaar verleiden.
ja,ja....zolang het maar niet met hetzelfde geslacht is.
Sex is ook lekker met one night stands hoor..om van sex te genieten hoef ik geen duurzame relatie te hebben.
Maar goed ieder zijn meug/geloof.
Ik snap ook niet waar het vandaan komt dat vrouwen moeilijker klaarkomen?
(persoonlijk geen last van,ben eerder klaar dan vriend)
geerke schreef:ja,ja....zolang het maar niet met hetzelfde geslacht is.
Sex is ook lekker met one night stands hoor..om van sex te genieten hoef ik geen duurzame relatie te hebben.
Maar goed ieder zijn meug/geloof.
Ik snap ook niet waar het vandaan komt dat vrouwen moeilijker klaarkomen?
(persoonlijk geen last van,ben eerder klaar dan vriend)
Brainless schreef:@HC
Het wordt toch ook als "ziekte" gezien als mannen problemen hebben hoor.
Veel mannen kunnen het ook niet accepteren als "hij" het een keertje niet doet zoals gewenst.
Huertecilla schreef:Brainless schreef:@HC
Het wordt toch ook als "ziekte" gezien als mannen problemen hebben hoor.
Veel mannen kunnen het ook niet accepteren als "hij" het een keertje niet doet zoals gewenst.
Vind je zelf het verschil tussen ´een keertje´ en ´nooit´ niet opvallend?
In het kader van de twee exclusieve orgasme-organen die de vrouw!!! heeft is dat ERG vreemd.
Biologisch namelijk kan een vrouw veel makkelijker en ook vrijwel onbeperkt klaarkomen.
Rara...
MamboBeach schreef:Onbeperkt???
Ik weet werkelijk niet wat ik lees.![]()
Ooit vrouw geweest?
Zelf denk ik namelijk ook niet dat een vrouw er op gebouwd is om klaar te moeten komen, een man wel, om op die manier kindjes te maken bij de vrouw.
Fiffill schreef:Wil aan mijn vorige post nog wel even toevoegen dat dat wss vooral in onze westerse cultuur het geval zal zijn. Buiten dat denk ik dat die onderdrukking er wel aan heeft bijgedragen dat er geruime tijd (en nog steeds) een soort taboe rustte op de seksualiteit van de vrouw en dat helpt natuurlijk niet mee qua (zelf)kennis.MamboBeach schreef:Onbeperkt???
Ik weet werkelijk niet wat ik lees.![]()
Ooit vrouw geweest?
Zelf denk ik namelijk ook niet dat een vrouw er op gebouwd is om klaar te moeten komen, een man wel, om op die manier kindjes te maken bij de vrouw.
Onbeperkt niet mag ik hopen (dan ben je toch doodop), maar vaker dan 10 keer (om wat te noemen) heb ik een man nog niet direct achter elkaar klaar zien komen