Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
enniee schreef:het is een 19 jarige jongen , die van de tribune Noord is gekomen. Waarschijnlijk is er drank in het spel en hij zei dat hij een hekel aan de keeper had.
Hij wordt nu verhoord door de politie en de club gaat achtergrondonderzoek doen.. sowieso een jaar stadionverbod
enniee schreef:het is een 19 jarige jongen , die van de tribune Noord is gekomen. Waarschijnlijk is er drank in het spel en hij zei dat hij een hekel aan de keeper had.
Hij wordt nu verhoord door de politie en de club gaat achtergrondonderzoek doen.. sowieso een jaar stadionverbod
Tiggs schreef:enniee schreef:voor het betreden van het veld staat sowieso een hele hoge straf zei de presentator? dus waarschijlijk kan hij nog wel wat meer verwachten.
Er komt geen persconferentie.
Een persconferentie? Omg het is maar een voetbalwedstrijd hoor
smurffie schreef:Iedereen hoort hier rood voor te geven hoor?
Hij staat na te trappen op die man, typisch gevalletje eigen rechter spelen.
Ik snap jullie echt niet dat jullie je afreageren op de scheidrechter, die volgt namelijk zeer netjes gewoon het boekje.
Wangedrag is rood, dit natrappen is wangedrag geen noodweer en geen verdediging.
smurffie schreef:Iedereen hoort hier rood voor te geven hoor?
Hij staat na te trappen op die man, typisch gevalletje eigen rechter spelen.
Ik snap jullie echt niet dat jullie je afreageren op de scheidrechter, die volgt namelijk zeer netjes gewoon het boekje.
Wangedrag is rood, dit natrappen is wangedrag geen noodweer en geen verdediging.
smurffie schreef:Nee enniee dat kan hij dus niet, want hij moet via het boekje handelen en niet leuk doen wat hij zelf wil!
je moet niet naar de situatie kijken, je moet de handeling bekijken.
Duidelijk dat jullie zelf nooit een scheidsrechterscursus gedaan hebben.
Scheidsrechter heeft altijd gelijk, en in dit geval is dat nog is geheel terrecht ook. Als jullie het boekje niet snappen of niet willen snappen oke, maar om nou als topic titel te doen heeft hij zijn laatste wedstrijd gefloten? nee dat gaat echt tever als de man in kwestie gewoon netjes zijn regels opvolgt!!
Keeper ging hier geheel buiten zijn boekje, rood is geheel terrecht en de straf mag flink zijn. Natrappen kan niet door de beugel ook niet in zo'n moment.
Nee terugtrappen is geen verdediging, dat is natrappenverdediging zou zijn hem tegen de grond duwen en overlaten aan andere of een aantal stappen terug zetten en andere het laten oplossen. Dit is gewoon buitenzinnig gedrag wat absoluut niet geaccepteerd moet worden!!
enniee schreef:nee ik heb ook geen scheidsrechterscursus gedaan! Ik snap jou verhaal ook wel.. Maar in een dergelijke situatie kan het toch gewoon niet zo zijn dat de keeper rood krijgt terwijl er één of andere idioot het veld op komt rennen die hem een trap geeft?