Geen bananen meer voor moslima's

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Love_4ever

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-11 14:37

Ik lach me dood hier hahahaha

DaisNBenj

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-11 14:38

Ja en uiteindelijk kiest iedereen er tenslotte zelf voor om zo een geloof te hebben.
Dat kan ik soms totaal niet begrijpen hoor :n .

Ik ben blij, dat ik geen moslim ben in ieder geval.

MissJeanny

Re: Geen bananen meer voor moslima's

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-11 14:44

Mijn mond valt hier letterlijk van open,,,,,,, het is toch te gek voor woorden!

Even @_Zsazsa_ : vrouwenbesnijdenis hoort niet bij de islam hoor dat gebeurd alleen in bepaalde afrikaanse landen en dan nog in bepaalde streken/ stammen. Juist mannenbesnijdenis word in de islam gedaan en dat is voor de hygiene.

Yael_Tdh

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-11 14:52

je kunt ook iets te ver gaan

Langcara

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-11 14:58

MissJeanny schreef:

Even @_Zsazsa_ : vrouwenbesnijdenis hoort niet bij de islam hoor dat gebeurd alleen in bepaalde afrikaanse landen en dan nog in bepaalde streken/ stammen. Juist mannenbesnijdenis word in de islam gedaan en dat is voor de hygiene.

Klopt als een bus. Vrouwenbesnijdenis is cultuurgebonden en NIET gebonden aan de islam. Het staat ook niet voorgeschreven in de Koran.

_Zsazsa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-11 14:59

MissJeanny schreef:

Oh oke, dat wist ik niet. Ong 8 jaar geleden kregen wij een film te zien over vrouwenbesnijdenis. En ik weet nog van toen dat dat niet alleen Afrikaanse landen waren. Ook marokkaanse toen. Misschien zijn ze daar vanaf gestapt. Dat ging met name ook over het 'dichtzetten' van vrouwen, ik weet niet of dat ook onder besnijdenis viel.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-11 15:06

MissJeanny schreef:

Terwijl een besneden jongeheer niet eens per definitie schoner is. Dat hele geloof hangt van de ene faal naar de andere in elkaar :').

liesjecryos

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-11 15:13

abeltje_xx schreef:
nou ik snap het wel, ik heb het ook dagelijks als ik iemand een perzik zie eten! :j
"oh! die bijt gewoon in billen!" denk ik dan, krijg ik gewoon last van plaatsvervangende schaamte, ongehoord!

kiwi's vind ik ook heel onsmakelijk, net harige ballen, die mogen ze van mij dan ook apart verkopen in de supermarkt, daar kun je kinderen toch niet mee confronteren! :n

verder hou ik ook niet van hotdogs, zeker als ze al in een broodje liggen, dat vind ik zo vulgair :x

nee hoor, ik ben blij dat iemand eindelijk eens al die vieze etenswaren weghaalt. sommige dingen kun je gewoon echt niet in het openbaar laten liggen en horen al helemaal niet in huis!
wat mag er nog meer verdwijnen:
courgettes, augurken, mandarijntjes en sinaasappels ( net getuite lippen!), bijna alle ronde vruchten ( reden mag duidelijk zijn), kalebassen ( doen denken aan een vrouwelijk silhouet), uien ( afpellen kan doen denken aan uitkleden :n ) en natuurlijk appels ( net billen)

maar het allerergste zijn de hele kippen! die liggen er helemaal klaar voor, gat open voor iedereen, bondage en alles! de supermarkt is niet meer veilig %)

het moge duidelijk zijn dat dit niet serieus genomen moet worden ;)

:') _/-\o_ :') _/-\o_ :') _/-\o_ :') _/-\o_
Deze is zo goed!

Twiggy2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-11 15:28

EEN moslimgast roept dat, maar dat wil niet zeggen dat de rest van de moslims daarin dus meegaan. Lijkt me, gezien hun eigen reacties, dat ze het over het algemeen ook belachelijk vinden. Op de extremisten na dan misschien. :+

Er rest maar een reactie hierop: keihard lachen!!! :D

Esme_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-11 17:19

Tiggs

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-11 18:50

Mwah, alle kranten? De Telegraaf, dus dat dit een verhaal is dat je met een flinke korrel zout moet nemen was wel te verwachten...

Esme_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-11 19:15

Tiggs schreef:
Mwah, alle kranten? De Telegraaf, dus dat dit een verhaal is dat je met een flinke korrel zout moet nemen was wel te verwachten...

En het AD, RTL en NU.nl..

NathalietjeB

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-11 19:17

Lepeltje schreef:
Nou en ik vind dat zon moskeedak vaak de vorm heeft van een tiet, meestal ook nog met een knetterharde tepel erop. (met eventueel dan een paar pikken eromheen)

Ook maar afbreken dan denk ik zo... :j

proest :') _O- _O- _O- _O-

EarthFocus

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-11 19:19

Dat wordt dan veel aubergine en gourgette eten ;)

Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-11 00:24

Donkerblauw schreef:
Ongelofelijk. 8)7
Weet niet zo goed wat ik verder over moet zeggen..
Dat je nou als 14-jarige een komkommer, banaan of wortel misschien associeert met een mannelijk geslachtsdeel, oké.. Maar dit kunnen ze toch niet serieus menen..

Ja, inderdaad. Ik dacht dat ze er bij mij in de klas wat van konden >;)

Tiggs

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-11 11:36

Esme_ schreef:
Tiggs schreef:

En het AD, RTL en NU.nl..

Oh sorry, haha, leef geloof ik een beetje onder een steen.

ikenindi

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-11 11:44

dior_bokt schreef:
Lepeltje schreef:
Nou en ik vind dat zon moskeedak vaak de vorm heeft van een tiet, meestal ook nog met een knetterharde tepel erop. (met eventueel dan een paar pikken eromheen)

Ook maar afbreken dan denk ik zo... :j

Ik kom niet meer bij, _O-

je bent niet d eenige ;)

gohya

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-11 11:50

Dan eten die moslim mannen vast geen Mosselen.Dat lijkt erg veel op .......
Ach iemand die moslim is en dit te gek voor woorden vind word dan toch gewoon moslim af?

Adamootje

Woonplaats: Ik woon vlakbij de stad waar dit jaar de Sinterklaasintocht plaatsvond! ;)

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-11 11:51

abeltje_xx schreef:
nou ik snap het wel, ik heb het ook dagelijks als ik iemand een perzik zie eten! :j
"oh! die bijt gewoon in billen!" denk ik dan, krijg ik gewoon last van plaatsvervangende schaamte, ongehoord!

kiwi's vind ik ook heel onsmakelijk, net harige ballen, die mogen ze van mij dan ook apart verkopen in de supermarkt, daar kun je kinderen toch niet mee confronteren! :n

verder hou ik ook niet van hotdogs, zeker als ze al in een broodje liggen, dat vind ik zo vulgair :x

nee hoor, ik ben blij dat iemand eindelijk eens al die vieze etenswaren weghaalt. sommige dingen kun je gewoon echt niet in het openbaar laten liggen en horen al helemaal niet in huis!
courgettes, augurken, mandarijntjes en sinaasappels ( net getuite lippen!), bijna alle ronde vruchten ( reden mag duidelijk zijn), kalebassen ( doen denken aan een vrouwelijk silhouet), uien ( afpellen kan doen denken aan uitkleden :n ) en natuurlijk appels ( net billen)

maar het allerergste zijn de hele kippen! die liggen er helemaal klaar voor, gat open voor iedereen, bondage en alles! de supermarkt is niet meer veilig %)

Wat een fantasie heb jij, hahaha!

EarthFocus

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-11 12:22

Adamootje schreef:
abeltje_xx schreef:

Wat een fantasie heb jij, hahaha!

Veeg me op _/-\o_

Dadels mogen ook zeker niet gegeten worden, stel je voor dat de man er opgewonden van raakt :')

randalinpony

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-11 15:36

Abeltje xx enz, geniaal. :')

Roxxiejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-11 15:46

Mijn vaders reactie: Oh, dan wordt binnenkort vis ook verboden, want dat ruikt naar....... :')

Blue_Eyes

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-11 17:52

_Zsazsa_ schreef:
Oh oke, dat wist ik niet. Ong 8 jaar geleden kregen wij een film te zien over vrouwenbesnijdenis. En ik weet nog van toen dat dat niet alleen Afrikaanse landen waren. Ook marokkaanse toen. Misschien zijn ze daar vanaf gestapt. Dat ging met name ook over het 'dichtzetten' van vrouwen, ik weet niet of dat ook onder besnijdenis viel.

En Marokko ligt in....?

ELpatcho

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-11 17:55

Tja zoiets word wel vaker door iemand bedacht, net zoals de paus over de condooms 8)7 Hopelijk zijn er ook nog mensen die zelf nadenken.

JunkDeLuxe

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-11 18:03