Model poster Hema

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

ChaosJarig

Re: Model poster Hema

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-11 19:41

Wat een engerd zeg. Identiteitscrisis? :P

Ik had de poster gezien maar was ervan overtuigd dat het een vrouw was. :))

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-12-11 19:51

Ik vind hem ook als man best vrouwelijk inderdaad... maar vind dat juist wel wat aparts hebben!

DDW1190 schreef:
Knap hoor, 2 voor de prijs van 1!

Fiffill: die linken in je onderschrift, maak jij deze foto's ? :oo

Ligt eraan, alleen van mijn tumblr (de meeste) niet want dat is mijn 'inspiratieblog', maar de rest wel ja. :)

DDW1190

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-11 19:59

Wat knap, vind ze echt heel mooi! :)

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-12-11 20:00

Dankjewel! :)

Warboel

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-11 20:02

Oh ik was er ook ingetrapt! Heb de posters zien hangen, vind het wel mooie posters.
Maar vroeg me meer af wat een mega push up BH is :=

Murthul

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-11 20:07

normale pushup geeft je 1 maat meer, en deze minstens 2 maten :')

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-12-11 20:08

Ik vind hem hier ook wel mannelijk(er) trouwens.
Afbeelding

ShannonJuul

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-11 20:15

Het zal wel aan mij liggen, maar ik vind hem op elke foto er vrouwelijk uit zien. Nee het is mijn type niet! :)

Ilsemarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-11 20:15

Ik snap best dat hij zowel als man als als vrouw in de modellenbranche kan werken. Echt leuk voor hem, mooie carrière en het kan echt goed, hij lijkt bij beide mooi zegmaar. Mij best allemaal, echt geen moeite mee, maar zegt ook wel weer genoeg over wat voor lijven die "vrouwen" daar hebben :=
Op de duitse tv was overigens al een jaar of 2 geleden een reportage over hem.
Maar deze poster/campagne vind ik echt waardeloos... als je ziet wat voor 'n push-up bh dat is, dat is toch niet meer normaal? Ik vind het echt onzin dat zoiets verkocht wordt. Er zijn zoveel vrouwen met kleine borsten en veel daarvan zullen het daar ook wel moeilijk mee hebben, zoiets stimuleer je alleen maar met dit soort bh's. Het wordt tijd dat de vrouw in de mode weer een normaal postuur krijgt en van zichzelf houdt zoals ze is, of dat nou dun/'normaal'/dik en met kleine/'normale'/grote borsten is. Té is gewoon nooit goed, alleen tevreden. Maar ik heb het idee dat we dat al een paar jaar vergeten zijn... Voorgevormd of een iniminibeetje vulling kan ik me best wat bij voorstellen maar waarom in vredesnaam 2 maten groter? Daarmee hou je anderen en vooral jezelf voor de gek, dan kan je beter eraan werken dat je jezelf accepteert zoals je bent, iedereen heeft andere plus en minpunten en met de juiste kleding kan je heel goed accenten leggen op wat je mooi vind aan jezelf.

Als hij voor iets anders als push-up bh's reclame had gemaakt had ik het geweldig gevonden maar dit vind ik echt zonde :n

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-12-11 20:18

Tsja, dan moet je zoveel dingen maar niet meer gaan verkopen... overigens ben ik ook niet voor zulke mega push-up bh's, je creëert een bepaald beeld, toch wel een beetje een teleurstelling als hij uitgaat dan hoor :o

Maar goed, je hebt toch ook correctieondergoed ed. er zullen ook wel mensen zijn die dat kopen. Zo zijn er nog wel meer dingen ;)

Charissa_N

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-11 20:19

Haha bizar.. idd mooi meisje :+

Murthul

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-11 20:20

Haha, ik hoef zelf ook geen pushup BH's, echt niet. die zijn er niet eens in mijn maat geloof ik _O-

toen die van mij kleiner waren heb ik wel pushups gehad, maar meer omdat t dan mooier viel, niet omdat t groter zou worden oid :')

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-12-11 20:21

Myrthe_Yolto schreef:
Haha, ik hoef zelf ook geen pushup BH's, echt niet. die zijn er niet eens in mijn maat geloof ik _O-

toen die van mij kleiner waren heb ik wel pushups gehad, maar meer omdat t dan mooier viel, niet omdat t groter zou worden oid :')

Same here :j vond het toen ook fijner zitten. Maar dat was niet 2 maten extra, dat dan weer niet.

lovelynutia

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-11 20:23

Geniale actie van de Hema, model kende ik al en vind hem wel apart zeker leuk voor dit soort reclames.

Murthul

vind t ook wel jammer hoor dat ze dr in mijn maat niet meer zijn, t was altijd wel lekker zacht :')

Tieneke

Ik vind het een mooie vrouw, maar echt geen mooie man. Vind hem als man een beetje weird eigenlijk :+ Te vrouwelijk.

Schemerdier

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-11 20:31

Schemerdier

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-11 20:32

WildChild

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-11 20:33

Maar mensen.. Dit ís toch ook echt een hermafrodiet? Dus geen vrouwelijke man of mannelijke vrouw. Ik vind het een geweldige actie van de HEMA, al is het wel een beetje hate it or love it natuurlijk. Ze maken wel een statement. Had een interviewtje gezien met Andrej waarin hij de in mijn ogen wijze woorden sprak: 'In de wereld van nu mogen we geen onderscheid meer maken, zwart en wit zijn hetzelfde.. waarom dan nog zo'n duidelijk onderscheid in geslacht?' Natuurlijk komt interseksualiteit maar weinig voor, het is toch iets om over na te denken.. Al ben ik het wel eens met degene die zei dat het feit dat Andrej als vrouwelijk model zo succesvol is, wel iets zegt over het ideaalbeeld van de vrouw binnen de modewereld.

Abracadabra9

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-11 20:43

Amina22 schreef:
http://oystermag.com/wp-content/uploads ... 01-044.jpg

(sorry voor de linkjes, uploaden ging even niet )

Op die foto lijkt hij/zij wel mini-boobies te hebben :')

Ik zag de poster pas toen het op het nieuws was, maar vind hem echt ontzettend lelijk, zowel als man en als vrouw :=
Wel een goede actie van de Hema overigens.

Schemerdier

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-11 21:16

Amburtjoz schreef:
Amina22 schreef:
http://oystermag.com/wp-content/uploads ... 01-044.jpg

(sorry voor de linkjes, uploaden ging even niet )

Op die foto lijkt hij/zij wel mini-boobies te hebben :')

Mijn idool niet beledigen hoor :n
Dat komt misschien omdat hij teveel vrouwenkleren draagt? :')

Elanor

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-11 21:21

Hij is echt heel androgyn. Ik vind het niet per se mooi of lelijk, wel een erg bijzondere uitstraling. :j

TurtleLove4

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-11 21:24

Desty schreef:

Wow wat vreemd! Echt een vrouwelijk gezicht, en op de Hema foto's ook echt een vrouwelijk lijntje lijkt me, en dan z'n uhm opvallend afwijkende geslachtsdelen :=

RoxyVip

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-11 09:53

Als ie nou iets van een stoppelbaardje zou hebben dan zou hij al veel meer man lijken denk ik!

Marloez

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-11 09:59

Fiffill schreef:
het grappige was nog dat ik die dag net de poster (de rechterfoto hierbeneden) voor het eerst zag hangen, en bij mezelf dacht "goh, eens een keer een vrouw in een reclame met geen méga borsten - voor een push-up bh reclame" :Y)

Ik dacht precies hetzelfde. :')
En ik wist niet dat het een man was! Gaaf hoor! :j Als man vind ik hem best sexeeeh! :9 Maar ik val wel vaker op van dat soort vrouwelijk uitziende mannen, zodra ze zich er naar gaan gedragen vind ik het niet meer leuk. :+
Laatst bijgewerkt door Marloez op 16-12-11 10:06, in het totaal 2 keer bewerkt