Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
EllaBellaah schreef:En toch snap ik niet helemaal dat veel mensen het niet goed vinden om een stukje, na overleg en toestemming, van een mens op te eten terwijl ze wel met z'n allen kilo's aan dierenvlees opeten... Dat kan dan ineens weer wel. Hoe dan ook ik ga kijken, ik ben erg benieuwd hoe die stunt uitpakt!
Marloez schreef:Ja om 21:40.EllaBellaah schreef:En toch snap ik niet helemaal dat veel mensen het niet goed vinden om een stukje, na overleg en toestemming, van een mens op te eten terwijl ze wel met z'n allen kilo's aan dierenvlees opeten... Dat kan dan ineens weer wel. Hoe dan ook ik ga kijken, ik ben erg benieuwd hoe die stunt uitpakt!
Mee eens. Dat is eigenlijk net zo vreemd. Maar ik ben dan ook vegetariër.
EllaBellaah schreef:En toch snap ik niet helemaal dat veel mensen het niet goed vinden om een stukje, na overleg en toestemming, van een mens op te eten terwijl ze wel met z'n allen kilo's aan dierenvlees opeten... Dat kan dan ineens weer wel. Hoe dan ook ik ga kijken, ik ben erg benieuwd hoe die stunt uitpakt!
vuurneon schreef:Maar het grote verschil is snijden in levend vlees en in iets dat al dood is.
Maar goed, ik vind het prima hoor dat ze het doen! Zijn volwassen mensen