Schurende tieners in dicoteek geweerd...

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

pleiada

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-11 19:51

O wat erg zeg het is gewoon zielig om zoiets te verzinnen..

ashley1

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-11 19:52

Nou, wie zegt dat het 10 min. duurt?
Misschien bij die jonkies is het allemaal nog errug spannend en is het zo over en voorbij? :P

Daphne__

[quote="eenitraM'']

Meid, wat ik zei; je bent 14 := Jij moet nog met je barbies spelen ipv bepalen wanneer de jeugd geschikt is voor sexuele voorlichting. Het is trouwens geen sexuele voorluchting wat je krijgt, maar het gaat over voortplanting hoe en wat.[/quote]

Dat zou moeten idd, maar aangezien het tegenwoordig nogal anders is.. vind ik voorlichting vóór de eerst klas helemaal geen slecht idee. 11 Jarigen foeksen tegenwoordig, dan zit je in groep 8 toch? Niet dat ik het ermee eens ben hoor, maar als je weet dat ze met 11 beginnen is het een beetje apart om met 16 oid voorlichting te geven :=

Snap dus ook niet waarom je zo doet tegen ''de 14 jarige'' (Weet even niet wie het was), vind het juist positief dat ze het eens is met voorlichting op jonge leeftijd, bespaard mogelijk een hoop oliebol.

Edit; Huh waarom doet m'n quote het niet? Ik zie geen fout?
Laatst bijgewerkt door Daphne__ op 22-11-11 19:53, in het totaal 1 keer bewerkt

Mavelle

Cowgirl schreef:
Geen condooms meer verkopen in de discotheek.....ik denk dat het dan snel over is. Tenzij een 12 jarige het durft om bij de drogist condooms te halen... :P

Lijkt me niet.. Das uitnodigen tot onveilige seks. Een 12-jarige heeft dan volgens echt nog niet donders goed door wat daar de consequenties van kunnen zijn, zeker niet als ze al 'in de mood' zijn.

Vind het overigens wel een goede zaak. Buiten de redenen van de discotheekeigenaar vind ik het gewoon ook heel ordinair!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-11 19:54

ashley1 schreef:
Nou, wie zegt dat het 10 min. duurt?
Misschien bij die jonkies is het allemaal nog errug spannend en is het zo over en voorbij? :P

Mijn gedachte :j

Plus dat schuren heel "normaal" schijnt te zijn tegenwoordig in discotheken, en meisjes er dus niet altijd voor zullen wegrennen. Puur het schuren om klaarkomen daarentegen lijkt me nieuw.

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-11 19:55

Kwanyin schreef:
Als ik dit lees voel ik als 23-jarige een generatiekloof zo groot als de Grand Canyon :')

Ik met m'n 18 jaar ook hoor.. :')

antje_vip

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-11 19:55

Lijkt me prima zo'n regel. Laten we eens weer wat fatsoen in het openbaar handhaven :D Mensen worden steeds asocialer.

Fu_Qi

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-11 19:56

.
Laatst bijgewerkt door Fu_Qi op 09-11-24 17:54, in het totaal 2 keer bewerkt

Majken

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-11 19:57

schuren vind ik niet eens zo erg, maar die jongens die dan klaarkomen gaat me echt te ver, vies gewoon. Ik was allang weg dan. :')

meisje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-11 19:57

Ik ben even helemaal shoking door dit nieuwe ''feitje''.
Bij mij komen er idd ook een paar vragen omhoog.. Namelijk HOE hard schuurt die jongen dan?
En hoe weten die discotheekeigenaren dan..
Plus dat ik vind dat 12 jarigen nog niet uit horen te gaan;)
Maar goed loop stage op een sbo (Speciaal basisonderwijs) groep 8, en als ik hoor en zie wat daar gebeurd en niet alleen in groep 8...

upendo

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-11 19:58

0152141488 schreef:
Daphne__ schreef:
[

Het spijt me maar ik speel liever niet met barbies....
en het is ook goed om kinderen te laten weten wat sex is...
ken je dat programma: 16 and prermant van mrv ?

Dat gebeurt er meestal als die meiden / jongens niet weten wat sex betekend en wat de gevolgen er zijn.

Ik mag toch hopen dat ze op hun 15e wel weten van wanten. Of in ieder geval.. Euh. :Y)

Maakt nog niet dat iedereen het maar moet proberen omdat het "normaal" is tegenwoordig op die leeftijd..

Judass

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-11 19:58

Majken schreef:
schuren vind ik niet eens zo erg, maar die jongens die dan klaarkomen gaat me echt te ver, vies gewoon. Ik was allang weg dan. :')

Nou idd :=

TessaVB

Re: Schurende tieners in dicoteek geweerd...

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-11 20:00

Hahahaha ik zie me zusje dit al doen. :') Not. Die vind jongetjes nog steeds BAH en IEL. Gelukkig is ze pas 10. :+

Bellarose

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-11 20:01

0152141488 schreef:

Dat gebeurt er meestal als die meiden / jongens niet weten wat sex betekend en wat de gevolgen er zijn.

Bedoel je niet 16 and pregnant van MTV?

En ookal ben ik 18, voor mij ook een cultuurshock :=

meisje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-11 20:03

Denk inderdaad dat ze die bedoeld..
Schuren en klaarkomen? ben dan PAS 18 maar nog never nooit van gehoord. Ga mijn vriend eens vragen of hy meer weet? hihi

_Mellanie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-11 20:03

Bellarose schreef:
0152141488 schreef:

Bedoel je niet 16 and pregnant van MTV?

En ookal ben ik 18, voor mij ook een cultuurshock :=

hier ook 18 := maar heb het nog nooit meegemaakt, binnen kort maar met een vriendin naar scholenparty mischien kunnen we onze lachspieren oprekken :')

Donkerblauw

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-11 20:06

Nou, de eigenaar van die discotheek heeft groot gelijk hoor..
Al op je twaalfde uitgaan, en willen schuren vind ik niet echt normaal. En dat verhaal met die condooms is al helemaal absurd. 8)7

zorro

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-11 20:07

:o Hmm, waar gaat dat toch naar toe tegenwoordig.. Ik voel me nu ook even heel oud.. :o

Ik moest toch even lachen toen ik de titel zag, en dit verhaal wil ik jullie niet ontnemen: Een vriendinnetje van mij is echt een stads misje, hartstikke lief hoor, niets mis mee. Op een gegeven moment kreeg ze een nieuwe vriend en dat was echt een boer. Ik helemaal enthousiast, ik vond dat een veel leukere jongen voor haar als haar exen.

Nou weet die meid echt niets van het 'boerenleven' om het zo maar even te zeggen, als ze bij mij was keek ze ook altijd haar ogen uit. Op een gegeven moment belt ze me op, helemaal verbaasd.. Haar vriend had haar gevraagd of ze mee wou naar een schuurfeest. Dat vond ze al apart, want ze begreep niet wat hij daar nou zocht, zo'n feest waar allemaal mensen tegen elkaar aan staan te schuren. Zegt ze helemaal verbaasd tegen me: dus ik ga met hem mee, was het gewoon een feest in een schuur! :') Ik heb zo, zoo gelachen.. :D

eenitraM

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-11 20:08

Haha := Jaa schuurfeest is gewoon een feest in een schuur met alleen maar bier en wijn _O-

Bellarose

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-11 20:09

_Mellanie schreef:
hier ook 18 := maar heb het nog nooit meegemaakt, binnen kort maar met een vriendin naar scholenparty mischien kunnen we onze lachspieren oprekken :')

Oooooh mag ik mee? *\o/*
Een dag niet gelachen..!

Majken

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-11 20:10

zorro schreef:
:o Hmm, waar gaat dat toch naar toe tegenwoordig.. Ik voel me nu ook even heel oud.. :o

Ik moest toch even lachen toen ik de titel zag, en dit verhaal wil ik jullie niet ontnemen: Een vriendinnetje van mij is echt een stads misje, hartstikke lief hoor, niets mis mee. Op een gegeven moment kreeg ze een nieuwe vriend en dat was echt een boer. Ik helemaal enthousiast, ik vond dat een veel leukere jongen voor haar als haar exen.

Nou weet die meid echt niets van het 'boerenleven' om het zo maar even te zeggen, als ze bij mij was keek ze ook altijd haar ogen uit. Op een gegeven moment belt ze me op, helemaal verbaasd.. Haar vriend had haar gevraagd of ze mee wou naar een schuurfeest. Dat vond ze al apart, want ze begreep niet wat hij daar nou zocht, zo'n feest waar allemaal mensen tegen elkaar aan staan te schuren. Zegt ze helemaal verbaasd tegen me: dus ik ga met hem mee, was het gewoon een feest in een schuur! :') Ik heb zo, zoo gelachen.. :D

hahahahaha geniaal ! _O-

_Mellanie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-11 20:10

zorro schreef:

:=
:')

Cynthiaaapje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-11 20:11

Ik voel me oud.. :( denk dat ik toch mijn 15 jarige broertje eens moet bestuderen tijdens het stappen :P

miss_lizje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-11 20:11

Vorige week daar nog school feest gehad. En ik kan je zeggen het is echt niet normaal! Ik loop daar dan als 6de klasser tussen en je ziet echt dingen die gelijk staan aan de daad zelf. Ordinair droogn****** is het gewoon. Dat waren zeg maar de 3de klas en hoger.
Zelf ben ik er totaal ook niet van gediend. Wanneer er ook maar 1 zijn handen niet kan thuishouden krijgen ze de niet zo hele leuke kant van mij te zien. ~~}>

_Mellanie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-11 20:12

Bellarose schreef:
_Mellanie schreef:

Oooooh mag ik mee? *\o/*
Een dag niet gelachen..!

tuurlijk mag je mee :D
:')