Citaat:
Dat de leraar ter bescherming tegen de vader in de cel is gezet, lijkt me op geen enkele manier goed te praten en een blunder van de politie. De wereld op zijn kop.
Precies! Dus die papa kan zichzelf niet in de hand houden en dan gaan we maar een adjunctdirecteur oppakken en 'verhoren'? Dit verhaal rammelt!
Ik vind het verschrikkelijk wat wij kinderen aandoen, wij geven hen zoveel macht op een leeftijd dat ze nog gewoon discispline nodig hebben, leiding.
Er zijn scholen waar in het beleid staat dat mannelijke leerkrachten NOOIT EN TE NIMMER alleen met een meisje in één klaslokaal mogen verblijven. Want stel dat meisje dan een aanklacht tegen de leerkracht wil indienen tegen sexueel getinte acties, dan hangt de leerkracht!
kinderen nemen met mobiele telefoons woedende leerkrachten op, terwijl ze dan wel eerst zon persoon hebben zitten treiteren en jennen dat het niet mooi meer is, maar ja, dat nemen ze dus niet op heh.
Citaat:
Mijn leerkracht heeft me wel eens tegen de kapstok geduwd en er vervolgens aangehangen omdat ik beter engels kon dan hij
En ik moest nog met mijn knieën op een richel zitten, of op een dun latje.
Maar nee, de dag van vandaag krijgt een kind een zetje richting de deur en wordt er onmiddellijk moord en brand gehuild!
Ik kreeg verdorie nog een tik met de lat omdat ik links schreef
En ja mensen, dit is nog maar 7 jaar geleden
Welke SM-scholen heb jij in godsnaam bezocht?
Kijk dit is dan weer een ander uiterste, het vernederen en fysiek corrigeren van leerlingen is toevallig verboden in Nederland. Jouw school moet eens bij de inspectie onder de aandacht worden gebracht.
Ook zonder dat kan je trouwens kinderen prima onder orde houden.