Blackendeckeren

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

sarabande

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-11 23:58

papagroom schreef:
Dat is een hele zinnige vraag.......Ik probeer, heel nieuwsschierig,of een vrouw hier anders tegen aankijkt dan een man

Dat hangt helemaal van de insteek af
Hoe ruimdenkend ben je
Ik denk dat drank en sex voor jongens op die leeftijd een droom is ;)

papagroom

Re: Blackendeckeren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-10-11 00:10

Dan zijn we het (mits zonder dwang) helemaal eens...

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-11 00:39

En als het bij een droom blijft is er niets aan de hand.
Maar ga een kind geen drank voeren en dan sexueel misbruiken, dat valt gewoon niet goed te praten.

Silvia

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-11 12:11

opisop_shop schreef:
zolang het vrijwillig is en ook zonder druk van de jongen, vind ik dat op zich ook geen probleem hoor.

Misschien zijn jonge meiden in hun fantasie en beleving al toe aan sex, maar echt doen is toch heel wat anders! Een ouder iemand hoort wijzer en verstandiger te zijn en hier niet op in te gaan.

Electra63

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-11 13:27

Ja, we kunnen wel allemaal wijs zijn, maar de praktijk is dat er veel jongeren zijn van 15 (ook nog wel jonger) die sexueel aktief zijn. En dat is niet van deze tijd, dat was 30 jaar, of langer, geleden, ook al het geval.
Laatst bijgewerkt door Electra63 op 22-10-11 13:32, in het totaal 1 keer bewerkt

gummie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-11 13:29

Sterker nog: vanaf 12 jaar wordt er door menigeen op los gezopen en gesekst, door jongens en meisjes die er uit zien als 20.... Vergis je niet, het zijn onderhand al jongvolwassenen. Hoe schokkend het ook kan overkomen, het is geen uitzondering meer.

Wil niet zeggen dat ik het dan goed vind, maar niet alle "kinderen'' van 12, 14 en 15 zijn nog echt ''kind''.

joostvangestel

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-11 17:44

Overigens: volgens mij hier het bron artikel:

http://m.spitsnieuws.nl/archives/raar/2 ... 2-14-en-15

Moet dat er niet meer bij vermeld staan? Daarachter zitten weer een hoop australische bronnen. Ook spit gebruikt het woord, zou zomaar letterlijk uit het Australisch Engels overgenomen kunnen zijn..

gummie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-11 22:48

Dat plaatje met die Elmo's erbij!!! Whahaha! Sorry, topic is niet grappig, maar die foto wel :P

slokkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-11 23:05

Citaat:
Laura O'Donnell, 20, of Rosebud, pleaded guilty and was convicted in the County Court of four counts of sexual penetration of a child under 16 and five counts of committing an indecent act with a child under 16.

Court documents reveal she plied the boys, aged 12, 15, and two aged 14, with alcohol on three separate occasions. The first two involved one victim and the third, all four.

Documents show O'Donnell, who had trained to be a childcare worker, assaulted the boys while drunk between February and June last year in Ballarat .

Judge Sue Pullen wholly suspended O'Donnell's two-year, five-month sentence and placed her on an 18-month community-based order despite her previously breaching a similar order for an attempted robbery.

Tussen februari en juni, de eerste twee ontmoetingen behelsde een enkel slachtoffer, de derde keer alle vier.

bron

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-11 01:02

Dus brugklassers en ouder. Vaak zijn die jongens vreselijk met seks bezig en hebben ze hier in nederland hun eerste sekspartij al achter de rug. En de vrouw in kwestie is nog maar 20. Maar goed, als een man/ jongen niet wil, dan gaat het toch ook niet? Met een slap wormpje kom je niet ver en dwingen een erectie ergens in te stoppen als vrouw lijkt me ook lastig.

Het is seks met een minderjarige, dat wil in USA en Australie niet altijd zeggen dat het onvrijwillig was. De 15 jarige jongen had wel sex kunnen hebben met een meisje van 17 en dan was er niet aan de hand geweest.

Als een meisje niet wil, wordt ze verkracht, maar als een jongen niet wil, dan is de boel toch slap en wil het ook echt niet? Of zie ik dat dan vreemd.

papagroom

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-10-11 01:11

De boel kan ook stijf zijn zonder dat je het wil hoor.....feit blijft dat menige jongen van 15 ,een experimentje met een leuke jonge dame van 20 ,heus nie uit de weg gaat...

Thirty

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-11 01:14

En dat maakt het dan allemaal maar goed?

Ik snap dat goedpraten niet zo. Het blijft een misdrijf, niets meer en niets minder.
Door rood rijden terwijl er niets aankomt, mag ook niet.

Ben blij dat ze is veroordeeld.
Laatst bijgewerkt door Thirty op 23-10-11 01:15, in het totaal 1 keer bewerkt

Zwitsal

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-11 01:15

Mindim schreef:
Als een meisje niet wil, wordt ze verkracht, maar als een jongen niet wil, dan is de boel toch slap en wil het ook echt niet? Of zie ik dat dan vreemd.

hmm ik weet niet zo zeker hoor.. ik ben geen man dus weet niet heel precies hoe dat allemaal werkt 'daar' :P..
maar misschien is het te vergelijken met een bezoekje aan de uroloog..
kan een redelijk beschamend moment zijn, jongen/man voelt zich niet op zn gemak..staat daar met zn zakie open en bloot te staan terwijl er een arts uitgebreid de boel inspecteerd. Als die arts ook nog een vrouw is, en de jongen/man in kwestie voelt zich heel ongemakkelijk.. dan gebeurt het volgens mij nog redelijk vaak dat er een reactie van 't zakie' komt.. zonder dat de persoon in kwestie dat wil.
Tel daar het onder invloed zijn van alcohol bij op (remmingen vallen weg, of je dat wilt of niet)..
Ik denk dat daar dan zeker ongewild een reactie kan optreden.
(Als de persoon echt gaat protesteren/bang wordt, adrenaline gaat aanmaken enz, zal die reactie wel weer verdwijnen).

papagroom

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-10-11 01:21

Nem van mij aan...als al dit soort gevallen voor de rechter kwam....dan hadden we een enorm cellen tekort.

Thirty

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-11 01:26

Tja, dan was er maar een cellentekort. Dat liever dan 12 jarigen misbruikt worden door slappe excuses te gebruiken.

Nieuwe cellenbouw is ook weer goed voor de werkgelegenheid, niet? ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-11 01:36

Thirty schreef:
En dat maakt het dan allemaal maar goed?

Ik snap dat goedpraten niet zo. Het blijft een misdrijf, niets meer en niets minder.
Door rood rijden terwijl er niets aankomt, mag ook niet.

Ben blij dat ze is veroordeeld.

Ik probeer het niet goed te praten. Hier in nederland mag iemand van 15 rustig met iemand van 20.
Ik vind het een beetje lastig, seks met een minderjarige hoeft niet onvrijwillig te zijn, terwijl verkrachting dat wel is. Ik probeer me voor te stellen hoe je als vrouw de penis pakt en naar binnen werkt (hoe dat werkt bij een tegenstribbelende manspersoon). En verder dat de dader zelf net de minderjarigen leeftijd is ontgroeid.
Het had op mij al een andere uitwerking gehad als de leeftijd van de dader hoger was.
Ja, ik weet niet wat ik er van moet denken, zjin ze beiden 10 jaar verder is het ineens oke, als het vrijwillig was.

Thirty

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-11 01:41

15 is minderjarig, mag dus niet voor zover ik weet. 16 of 18. Of het nu gewenst is of niet, als je als ouders van een minderjarige 'lastig' wilt doen, dan mag je aangifte daarvan doen.
En ik kan je garanderen dat als een 20 jarige met zijn of haar poten aan mijn 12 jarige zit, gewenst of ongewenst, dat die een vreselijk groot probleem heeft. De dader bedoel ik.

En inderdaad, 10 jaar kan een heel verschil maken. 8 jaar of 18 jaar? Dat is nogal een verschil als je jong bent.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-11 02:00

Thirty schreef:
15 is minderjarig, mag dus niet voor zover ik weet. 16 of 18. Of het nu gewenst is of niet, als je als ouders van een minderjarige 'lastig' wilt doen, dan mag je aangifte daarvan doen.
En ik kan je garanderen dat als een 20 jarige met zijn of haar poten aan mijn 12 jarige zit, gewenst of ongewenst, dat die een vreselijk groot probleem heeft. De dader bedoel ik.

En inderdaad, 10 jaar kan een heel verschil maken. 8 jaar of 18 jaar? Dat is nogal een verschil als je jong bent.

8 of 15 is nogal een verschil.
Ik zou in het artikel graag zien of het vrijwillig was of niet. Ik vind namelijk verkrachting heel iets anders dan vrijwillige seks, alhoewel je gewoon van minderjarigen af moet blijven, vind ik er wel een verschil zitten tussen 12 en 15. Wat ik eerder al zei, op het middelbaar onderwijs wordt al aardig met seks geexperimenteerd en de jongens hebben er heel wat verstand van, zo te horen. Dus de vraag of het vrijwillig was of niet steekt me wat.

Kuggur

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-11 02:58

Als het zo "vrijwillig" was waarom moesten die jochies dan eerst met drank worden gevuld...?

slokkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-11 12:18

Kuggur schreef:
Als het zo "vrijwillig" was waarom moesten die jochies dan eerst met drank worden gevuld...?

Lijkt me dat ze over hun schroom heen getrokken moesten.
Dat maakt het mij tot onvrijwillig.
In de een op een situatie met een 15 jarige kan het nog ongelukkig experimenteel zijn
maar in de "gangbang" situatie is de druk vanuit de groep zo'n stressfactor dat van vrijwillig geen sprake meer is.
Alcohol helpt focussen op het "ene" maar van een liefdevolle ervaring kan je allang niet meer spreken.
Plus dat er een reële kans is dat de minderjarigen het event op latere leeftijd als pressiemiddel
onder elkaar zullen gebruiken om over grenzen te stappen.
Mevrouw was al veroordeeld voor een overval.

Maar ja, ik ben geen rechter.

minikatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-11 12:24

Mindim schreef:
Dus brugklassers en ouder. Vaak zijn die jongens vreselijk met seks bezig en hebben ze hier in nederland hun eerste sekspartij al achter de rug. En de vrouw in kwestie is nog maar 20. Maar goed, als een man/ jongen niet wil, dan gaat het toch ook niet? Met een slap wormpje kom je niet ver en dwingen een erectie ergens in te stoppen als vrouw lijkt me ook lastig.

Het is seks met een minderjarige, dat wil in USA en Australie niet altijd zeggen dat het onvrijwillig was. De 15 jarige jongen had wel sex kunnen hebben met een meisje van 17 en dan was er niet aan de hand geweest.

helaas , hier klopt niets van.
mannen krijgen ook een stijve als ze het niet willen.
net zoals er verhalen bekend zijn van verkrachtingen waarbij meisjes gewoon een orgasme kregen.
puur alleen een defensie van het lichaam, slachtoffer hoeft het niet eens leuk te vinden.

maar ach er zijn meer gruwelijke verhalen.

neemt niet weg dat ik niet snap wat je met zo'n stel kleuters in je bed wilt doen.

gummie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-11 12:25

Ik vind het een misvatting te stellen dat het kleuters waren of iets in de buurt daarvan.... Begrijp dat het niet leterlijk bedoeld is, maar je wilt er wel iets mee duidelijk maken waar ik het niet me eens ben.

minikatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-11 12:28

ik doelde eigenlijk op de geestelijke gesteldheid van de jongens, als twintiger kan ik niet snappen waarom je zulk jong spul in je bed wilt. (zo beter verwoord?) :)
en nee ik doel niet op pedofilie.

slokkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-11 12:49

minikatje schreef:
ik doelde eigenlijk op de geestelijke gesteldheid van de jongens, als twintiger kan ik niet snappen waarom je zulk jong spul in je bed wilt. (zo beter verwoord?) :)

Laag zelfbeeld?
Willen verkeren met mensen van je eigen geestelijke niveau?
De mogelijkheid mindervolwassenen te domineren?

Je kan er alle kanten mee op.

minikatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-11 13:52

slokkie schreef:
minikatje schreef:

Laag zelfbeeld?
Willen verkeren met mensen van je eigen geestelijke niveau?
De mogelijkheid mindervolwassenen te domineren?

Je kan er alle kanten mee op.

klopt, staat ook in de beginpost
Citaat:
Laura O'Donnel had volgens de rechter een laag zelfbeeld, een alcoholprobleem en een moeilijke jeugd achter de rug. De daden konden haar dan ook niet worden aangerekend, aldus de Daily Telegraph.

maar als `gezonde`twintiger moet je dit niet willen.
krijgt ze geen professionele hulp aangeboden?

in feite is het gewoon misbruik maken van " zwakkeren".
straks gaat ze weer de fout in, en loopt het misschien minder leuk af.