hoe lang duurt die burger oorlog daar nu al ? en waarom is er nog nooit ingegrepen zoals bij andere landen
voor vaak wel iets minder .. oja er valt niks te halen zoals olie of zo..
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Maartje1990 schreef:wat heeft geschiedenis hiermee te maken?
weet je dat de koran oa. dingen zegt dat mensen die een andere (of geen) religie volgen dan de islam vermoord zouden moeten worden? De meeste aanslagen zijn gedaan door moslims, twin towers, londen ontploffingen in de bussen en metro. Misschien het begin van het uitmoorden van al die andere religies?!?
Dus ja, ik denk dat het beter is dat zo'n geloof níet zich overal op de wereld verspreid en zo steeds meer macht krijgt. Dus zodoende vind ik het beter dat Turkije (waar de meerderheid de islam volgt) niet bij de EU zit waar het meerderheid een ander geloof heeft dan de islam.
Daarnaast zoals ik al eerder aangaf kan ik verder prima omgaan met een moslims meisje uit mijn klas. Ik heb niks tegen de personen zelf, maar ik ben het verre van eens met het geloof en alles wat ik zeg is dat die dus beter niet bij de EU kunnen horen. In vergelijking met de Koran vind ik niet dat we ze dus maar moeten uitmoorden.
sarabande schreef:Indertijd is Griekenland, het meest corrupte land dat er in Europa is, zonder slag of stoot toegelaten tot het EU. Toen men overwoog om Turkije toe te laten verliet onze grote visionair Wilders uit protest op hoge poten de VVD en bleef als eenmanspartij in de kamer.
Zijn motivatie was de Islam en nog steeds roept hij de meest denigrerende dingen over Turkije en diens regering.
Dus puur omdat er in het ene land hoofdoekjes gedragen worden en in het andere niet heeft Europa zich flink in de vingers gesneden
sarabande schreef:Maartje1990 schreef:wat heeft geschiedenis hiermee te maken?
weet je dat de koran oa. dingen zegt dat mensen die een andere (of geen) religie volgen dan de islam vermoord zouden moeten worden? De meeste aanslagen zijn gedaan door moslims, twin towers, londen ontploffingen in de bussen en metro. Misschien het begin van het uitmoorden van al die andere religies?!?
Dus ja, ik denk dat het beter is dat zo'n geloof níet zich overal op de wereld verspreid en zo steeds meer macht krijgt. Dus zodoende vind ik het beter dat Turkije (waar de meerderheid de islam volgt) niet bij de EU zit waar het meerderheid een ander geloof heeft dan de islam.
Daarnaast zoals ik al eerder aangaf kan ik verder prima omgaan met een moslims meisje uit mijn klas. Ik heb niks tegen de personen zelf, maar ik ben het verre van eens met het geloof en alles wat ik zeg is dat die dus beter niet bij de EU kunnen horen. In vergelijking met de Koran vind ik niet dat we ze dus maar moeten uitmoorden.
Ik zou het prettig vinden als jij je enge blik op geloven van anderen in daarvoor bestemde topics uit, maar niet hier, anders voel ik me ook nog geroepen er op te reageren
En inderdaad ik zou niet graag mijn kleinkind bij jou in de klas doen.
Als je een flinke meid bent ga je met de moslims om je heen in discussie in plaats van hier
Maartje1990 schreef:i
míjn enge blik? de koran zegt allemaal 'enge' dingen. Is het zo verkeerd dat ik 't er niet helemaal mee eens ben dat mensen gewoon moeten worden uitgemoord alleen omwille van hun geloof? want dát is wat de koran zegt
sarabande schreef:Maartje1990 schreef:i
míjn enge blik? de koran zegt allemaal 'enge' dingen. Is het zo verkeerd dat ik 't er niet helemaal mee eens ben dat mensen gewoon moeten worden uitgemoord alleen omwille van hun geloof? want dát is wat de koran zegt
Als je de koran helemaal zou lezen (dat kan in een Nederlandse vertaling) zou je zien dat je volstrekte onzin praat en alleen maar roept wat je hebt horen zeggen. Maar ik neem aan dat iemand die zon benepen standpunt heeft geen waarheid wil horen.
Citaat:Quran
Surah 4, verse 56
Those who have disbelieved our signs
we shal roast them in fire
Whenever their skins are cooked to a turn
We shall substitute new skins for them
That they may feel the punishment
Allah is sublime and wise
Citaat:Surah 47, verse 4
Therefore, when you meet the unbelievers
smite at their necks
and when you've caused a bloodbath among them
bind a bond firmly on them
Maartje1990 schreef:Citaat:Quran
Surah 4, verse 56
Those who have disbelieved our signs
we shal roast them in fire
Whenever their skins are cooked to a turn
We shall substitute new skins for them
That they may feel the punishment
Allah is sublime and wiseCitaat:Surah 47, verse 4
Therefore, when you meet the unbelievers
smite at their necks
and when you've caused a bloodbath among them
bind a bond firmly on them
moet ik nog verder gaan?
Daarnaast als een meisje iets 'fouts' doet, dan kan ze gewoon simpelweg vermoord worden door haar eigen broer oid! en dat gebeurt ook!!
Ik had vroeger een vriendin op school, zij was een moslim. Zij flirtte en kustte met verschillende jongens. Haar broer heeft dat toen gezien en de volgende dag was ze opeens verdwenen en ik heb haar nooit meer gezien en nooit meer wat van gehoord. En ik zeg niet dat ze vermoord is.... maar wie weet....
Citaat:In ieder geval lijkt het erop dat het huishoudboekje van Turkije erg goed in orde is, maar het beste huishoudboekje van de wereld heeft China, en dat gaan we in ieder geval niet opnemen in de EU (ik denk dat het dan eerder zo is dat China de EU overneemt..).