'Hitler tot 1962 in Argentinië'

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

randalinpony

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-11 22:18

@Joost van Gestel: http://nl.wikipedia.org/wiki/Operatie_Paperclip

Verder hoeft de VS niet echt zwartgemaakt te worden, ze doen zelf vrij aardige pogingen om dat te doen en dat is allemaal prima gedocumenteerd.
En ach, over 9/11 worden al vanaf het begin vragen gesteld, ook door vooraanstaande explosiefdeskundigen en hoge rangen in het VS leger. Zelf heb ik altijd mijn twijfels gehad bij Building 7. Zonder dat had ik ook al die theorieen afgedaan als complotdenken hoor.

Maar ook zonder heeft de VS zich een oorlog ingelogen. Wat men al niet moet doen voor een drupje olie he. Jammer ook dat die oorlogen zo geldverslindend zijn en zo uit de klauw lopen dat er een hele bevolking aan kapot gaat met een beetje pech (heb ik het niet eens over de Iraakse bevolking.)

Wat betreft het artikel: tja.

Elvis leeft. =:) En als je een aluminium hoedje opzet kun je praten met aliens. :+

Keet

Re: 'Hitler tot 1962 in Argentinië'

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-11 11:34

Er zijn diverse getuigen die hebben gezien dat, na de zelfmoord van Adolf en Eva, soldaten de lichamen naar butien hebben gedragen en daar hebben verbrand.
Vind dat dus ook een hele aannemelijke conclusie :) Dus ja, Adolf Hitler is weldegelijk omgekomen in zijn bunker :)

AxS136

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-11 11:40

Alleen zo jammer dat de nog levende top van hitler zo oud is onderhand dat ze zo dement als een kanarie zijn. Er zou vast meerdere personen zijn die op hitler lijken. En dat het verhaal daar wegkomt.

Gelukkig zou hij onderhand zou oud zijn dat hij het volk niet meer kan toespreken :')

FerroSandy

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-11 11:41

daar gaat de geschiedenis........ :+

AxS136

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-11 11:42

randalinpony schreef:
@Joost van Gestel: http://nl.wikipedia.org/wiki/Operatie_Paperclip

Verder hoeft de VS niet echt zwartgemaakt te worden, ze doen zelf vrij aardige pogingen om dat te doen en dat is allemaal prima gedocumenteerd.
En ach, over 9/11 worden al vanaf het begin vragen gesteld, ook door vooraanstaande explosiefdeskundigen en hoge rangen in het VS leger. Zelf heb ik altijd mijn twijfels gehad bij Building 7. Zonder dat had ik ook al die theorieen afgedaan als complotdenken hoor.

Maar ook zonder heeft de VS zich een oorlog ingelogen. Wat men al niet moet doen voor een drupje olie he. Jammer ook dat die oorlogen zo geldverslindend zijn en zo uit de klauw lopen dat er een hele bevolking aan kapot gaat met een beetje pech (heb ik het niet eens over de Iraakse bevolking.)

Wat betreft het artikel: tja.

Elvis leeft. =:) En als je een aluminium hoedje opzet kun je praten met aliens. :+

En niet te vergeten, volgends een theorie zou 2pac zijn eigen dood in scene hebben gezet om een normaal leven te kunnen lijden. En heeft amerika zelf de opdracht gegeven voor 9/11.

sanne1221

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-11 11:44

het is allemaal compleet irrelevant; hij is hoe dan ook dood!

randalinpony

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-11 13:13

Is het niet een van de Boys from Brazil die naar ARgentinie is geemigreerd. :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-11 13:42

Noem het sensatie maar de telegraaf is wel één van de weinige kranten die stukken publiceert die andere kranten niet of nauwelijks plaatsen. Ik noem het liever eigenwijs en niet bepaaldt door wat overheden willen laten zien (of denkt iedereen nog steeds dat de staat roomser is dan de paus }:0 ). Lees tussen de regels door en gebruik wat korreltjes zout. Je krijgt in ieder geval wel de kans om een eigen mening te vormen en je blikveld op de wereld te verbreden. Wat je vervolgens met die info doet moet je zelf weten maar niemand wordt gedwongen de telegraaf te lezen.

HedwigO

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-11 13:49

ik zeg dat ie gezellig op een eiland (een soort bermuda driehoek eiland :P) zit samen met de anderen die op mysterische wijze verdwenen, vermoord zijn/zelfmoord gepleegd hebben; hitler, bin laden, sadam hoessein (geloof niet dat ze die werkelijk berecht en gedood hebben), michael jackson,2pac....alhoewel uiteraard de laatste twee een beetje raar in het rijtje staan.

al met al, geloof niks van dit bericht

050206051012

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-11 16:14

sanne1221 schreef:
het is allemaal compleet irrelevant; hij is hoe dan ook dood!

Zo irrelevant vind ik het niet...

Zie ook vergelijkingen met 2Pac, Elvis enweetikhetwienogmeer, maar dat is imo totaal geen vergelijkingsmateriaal.

Lusitana

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-11 13:08

Het artikel gaat over een boek dat is uitgekomen en hoort dus eigenlijk niet op "buitenland".
De Telegraaf beweert zelf verder helemaal niets in dat artikel, het doet melding van het boek en de inhoud.

Los daarvan, als iemand daar een boek over wil schrijven na research, heeft hij/zij die vrijheid en er zullen ook mensen zijn die dat graag lezen. Het is gewoon een van de vele mysteries waar boeken over zijn.

Zelf geloof ik niet dat hij nog heeft geleefd terwijl zijn droom verpletterd was. Reden genoeg voor zelfmoord.

Susanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-11 21:15

Ik vind het zo'n gek idee nog niet... waarom heeft niemand een foto gemaakt van die lijken toen die naar buiten zijn gebracht (volgens mij eveli dat), zoiets belangrijks, heeft iedereen blijkbaar gemist? Er zijn zat foto's gemaakt in de oorlog, waarom hier niet van? Zoiets is wereldnieuws lijkt mij.

Omdat er altijd is beweerd dat hij in 1945 zelfmoord heeft gepleegd, klinkt het nu misschien raar (nouja zijn ook al oudere berichten hiervan) dat hij nog geleefd zou hebben, maar ik vind het zo gek nog niet. Maargoed aan de andere kant, zijn droom lag in duigen, misschien toch een reden om zelfmoord te plegen. Veel toekomst had hij niet.

NatasjavE

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-11 21:33

Juliette86 schreef:
Noem het sensatie maar de telegraaf is wel één van de weinige kranten die stukken publiceert die andere kranten niet of nauwelijks plaatsen. Ik noem het liever eigenwijs en niet bepaaldt door wat overheden willen laten zien (of denkt iedereen nog steeds dat de staat roomser is dan de paus }:0 ). Lees tussen de regels door en gebruik wat korreltjes zout. Je krijgt in ieder geval wel de kans om een eigen mening te vormen en je blikveld op de wereld te verbreden. Wat je vervolgens met die info doet moet je zelf weten maar niemand wordt gedwongen de telegraaf te lezen.

De andere kranten willen graag nieuws waar op z'n minst een grond van waarheid inzit :D

Dit nieuws???? Sensationele onzin :D

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-11 21:41

Jelleee: de Duitsers hebben zelf de lichamen verbrand, waarom zouden ze dat gaan fotograferen. Ze zijn niet bepaald trots op die man....
Daarnaast waren fotorolletjes enorm schaars op dat moment in de oorlog. Enorm schaars.....

Lusitana

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-11 22:30

NatasjavE schreef:
Juliette86 schreef:

De andere kranten willen graag nieuws waar op z'n minst een grond van waarheid inzit :D

Dit nieuws???? Sensationele onzin :D

Nogmaals,ze maken alleen melding van een BOEK erover. Het staat bij buitenland en wekt daarom een verkeerde indruk, mede door de kop erboven, die klopt met de inoud van het boek. Het nieuws is de uitgave van het boek....

De russen beweren trouwens wel fotos te hebben gemaakt. Er is een foto in omloop, maar er wordt niet geloofd dat het Hitler is. Hierover zal ook wel een en ander in het boek staan.

ukje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-11 12:14

Ik weet niet of ik dit zou moeten geloven of niet. Er zijn een aantal goede historici die al zolang onderzoek naar Hitler en Nazi Duitsland doen. Dan hadden ze dit toch allang ontdekt kunnen hebben.

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-11 12:23

Geloof niet dat de Russen erbij waren toen de lichamen verbrand zijn. Zal het eens navragen.

Miracle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-11 12:25

FerroSandy schreef:
daar gaat de geschiedenis........ :+

Precies wat ik dacht :')

Vreemd dit, ach en wat zou het, hij is nu toch dood. :+

050206051012

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-11 12:28

Evelli schreef:
Geloof niet dat de Russen erbij waren toen de lichamen verbrand zijn. Zal het eens navragen.

Wat ik heb begrepen is dat de Russen juist het lichaam van Hitler hebben meegenomen (of wellicht van een dubbelganger), keer op keer hebben begraven en uiteindelijk gecremeerd en uitgestrooid, omdat ze niet wisten wat ze ermee moesten.

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-11 12:33

Quellian schreef:
Evelli schreef:

Wat ik heb begrepen is dat de Russen juist het lichaam van Hitler hebben meegenomen (of wellicht van een dubbelganger), keer op keer hebben begraven en uiteindelijk gecremeerd en uitgestrooid, omdat ze niet wisten wat ze ermee moesten.

Nadat Adolf Hitler en Zijn Eva zelfmoord hadden gepleegd (eerst pillen daarna kogel) hebben de officieren de lichamen naar buiten gesleept en verbrand.
Zover mijn bronnen het hebben nagezocht. Hier zijn diverse getuigen van gehoord.

050206051012

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-11 12:37

Citaat:
Wat er na zijn dood met zijn lichaam gebeurde is een onderwerp van discussie. De waarschijnlijkste geschiedenis is de volgende. Na Hitlers dood gaf Goebbels opdracht de lijken te verbranden. Haastig werden de lijken door de SS-lijfwachten met benzine overgoten en in brand gestoken. Goebbels verdween vrij snel om met zijn gezin zelfmoord te plegen, en ook de aanwezige soldaten hadden haast aangezien de Russische granaten her en der neerregenden. Hierdoor verbrandde het lichaam niet volledig. Uiteindelijk zou het Rode Leger twee lichamen aantreffen, waarvan één “waarschijnlijk van Hitler” was. De NKVD (de 79e SMERSJ) legde beslag op de lijken en liet forensisch arts Faust Sherovsky een autopsie verrichten. De lichamen werden daarna meerdere malen begraven en opgegraven, uiteindelijk zou het lichaam bij een nieuw gebouw van SMERSH in Magdeburg begraven zijn. In 1970, toen het gebouw aan Oost-Duitsland overgedragen zou worden, zouden de lijken opgegraven en verbrand zijn waarna de as in de Elbe verstrooid werd. Een niet verbrande kaak met bijbehorende brug en een stuk van zijn schedel (met kogelgat) wordt bewaard in het Russisch Staatsarchief te Moskou en is alleen voor wetenschappers toegankelijk. Onderzoek aan de hand van Hitlers originele gebitsfoto's heeft aangetoond dat de kaak inderdaad toebehoorde aan Hitler. Recent onderzoek met behulp van DNA-materiaal afkomstig van de schedel trekt dit echter weer in twijfel. Volgens DNA-analyses behoorde het schedelfragment met kogelgat toe aan een vrouw, die op basis van de schedelnaden, tussen de twintig en veertig jaar oud moet zijn geweest. Volgens de onderzoekers vormen deze gegevens het definitieve bewijs dat de schedel niet afkomstig was van Hitler.[19] Tot op heden wordt nog steeds gespeculeerd over het precieze verloop van de gebeurtenissen in Hitlers bunker in april 1945.[20]

Bron: Wikipedia

Ik kan het niet vertellen, want ik was er niet bij.

ukje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-11 22:47

Als ik mijn geschiedenis nog een beetje goed heb. Heeft Goebels het lichaam van Hitler en Eva verbrand. Aangezien de famillie Goebels ook in de bunker zat. En die hebben een dag daarna ook zelfmoord gepleegd.

RusselNuwell

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-11 17:40

Het lijkt mij dat het allang bekend is dat de Amerikaanse geheime dienst zich soms bezig houd met rare zaakjes, dus om nou van zwartmaking te spreken, nah.
Zelfs al zijn er ooggetuigen die zagen dat hij daar liep, wie weet was het een andere idioot met een scheiding en een snor.

050206051012

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-11 17:48

Miriam91

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-11 18:01

Heb laatst het boek van Traudl Junge (zijn secetaresse) gelezen en daarin stond dat hij in de laatste paar maanden al behoorlijk gek aan het worden was. En hij heeft tegen iedereen duidelijk gemaakt dat hij na de oorlog niet (levend) gepakt wil worden. Traudl was in de bunker toen Hitler en Eva zelfmoord pleegden en heeft daarna gezien hoe de lijken naar buiten gedragen werden en verbrand door Goebbels. Lijkt me niet dat ze 2 andere mensen in die kamer hebben doodgeschoten en die hebben verbrand en dan Hitler daarna is weggeglipt. Hitler was inderdaad een persoon van alles of niets en denk niet dat hij nog zijn oude jaren vredig heeft kunnen slijten als hij niet bevelen tot moord heeft kunnen geven.