Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
mick75 schreef:Sorry, censuur bij dingen als de Fukushima ramp (die overigens verre van opgelost is), dat vind ik een kwalijke zaak.Ik denk dat censuur, beperkt natuurlijk, helemaal geen kwaad kan.
mick75 schreef:Dingen als holocaustontkenning vind ik persoonlijk zo achterlijk (excuus voor mijn generalisatie in deze) dat ik dat per definitie niet serieus kan nemen en door de kwetsendheid van dergelijke opvattingen de mensen die dat beweren ook eigenlijk niet.
nynke55 schreef:Aan de ene kant begrijp ik Bokt wel, dat zij censureerd, dat bepaalde woorden niet mogen. Aan de andere kant denk ik: dat kunnen we toch zelf ook wel? Hoevaak lezen we niet een opmerking die niet kan, te grof is. Die persoon wordt ook aan alle kanten berispt. Ik denk dat dat een betere manier is om bepaalde uitspraken uit te bannen, een beetje elkaar opvoeden, zeg maar.
Vjestagirl schreef:nynke55 schreef:Aan de ene kant begrijp ik Bokt wel, dat zij censureerd, dat bepaalde woorden niet mogen. Aan de andere kant denk ik: dat kunnen we toch zelf ook wel? Hoevaak lezen we niet een opmerking die niet kan, te grof is. Die persoon wordt ook aan alle kanten berispt. Ik denk dat dat een betere manier is om bepaalde uitspraken uit te bannen, een beetje elkaar opvoeden, zeg maar.
Tis vooral voor de jongere bokkers onder ons.