Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Rock schreef:@ DeHP: Geeft niet hoorWat jij schrijft over die stal, dat kan ik me voorstellen. Geeft dat jou ook een klein stukje een ongemakkelijk gevoel? Ik vind het soms echt raar voelen om het niet gewoon te kunnen zeggen.
Rock schreef:Jaren volhouden terwijl je niet goed in je vel zit... Ik ben vorig jaar december uit een relatie van 8,5 jaar gestapt. Met een man welteverstaan.
In je veilige kast met je deuren dicht kan je het heeeeeel lang uitzingen hoor.
mayniac_val schreef:Want? Zijn geaardheid past niet bij de religieuze achtergrond van de school, iets waar hij van op de hoogte is.
mayniac_val schreef:Boras schreef:Ik vind religie voor de privésfeer. In het openbare leven moeten wetten en regels voor iedereen gelden, zonder uitzonderingen. Dus geen discriminatie naar sexuele geaardheid of anders. Helemaal niet in het onderwijs.
Gelukkig is dit ook geen openbare school maar een bijzondere school
QualityHorse schreef:Ik heb op een christelijke basisschool gezeten. 4x per jaar hadden we een uurtje catechese,
maar voor de rest was iedereen welkom. Welk geloof en welke geaardheid dan ook (:
mayniac_val schreef:QualityHorse schreef:Ik heb op een christelijke basisschool gezeten. 4x per jaar hadden we een uurtje catechese,
maar voor de rest was iedereen welkom. Welk geloof en welke geaardheid dan ook (:
Christelijk is ook iets heel anders dan Gereformeerdhet christendom bestaat uit zoveel stromen, zou gek zijn als ze bepaalde leerlingen niet aan zouden nemen.
Op je andere opmerking: nou... Het is maar hoe je het bekijkt natuurlijk. Iemand die aanhanger is van Darwin zou best het scheppingsverhaal compleet belachelijk kunnen staan maken, dat vind ik ook best kwalijk.