Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
gabjj8 schreef:TinekeHorses schreef:Wat zijn wij op Bokt toch weer ver op de beschaving in Engeland vooruit.
Dat ze hier nog onderzoek naar gaan doen..
Achja, ze zitten daar zelfs nog met de dollars
Anoli schreef:Jammer dat een topic dat richting een interessante discussie ging (zijn geesten nou wel of niet vast te leggen met een camera) weer uit moet draaien op grappen en grollen van mensen die hier niet op in (durven/kunnen) gaan.
Blijkt maar weer dat veel mensen niet verder durven denken dat wat je kunt "zien"
M3lisss schreef:Anoli schreef:Jammer dat een topic dat richting een interessante discussie ging (zijn geesten nou wel of niet vast te leggen met een camera) weer uit moet draaien op grappen en grollen van mensen die hier niet op in (durven/kunnen) gaan.
Blijkt maar weer dat veel mensen niet verder durven denken dat wat je kunt "zien"
Oh oh wat voel ik me nu rot zeg!
Hoe had zo'n overduidelijk nep filmpje in jouw ogen tot een interessante discussie kunnen leiden?
Anoli schreef:Jammer dat een topic dat richting een interessante discussie ging (zijn geesten nou wel of niet vast te leggen met een camera) weer uit moet draaien op grappen en grollen van mensen die hier niet op in (durven/kunnen) gaan.
abeltje_xx schreef:Anoli schreef:Jammer dat een topic dat richting een interessante discussie ging (zijn geesten nou wel of niet vast te leggen met een camera) weer uit moet draaien op grappen en grollen van mensen die hier niet op in (durven/kunnen) gaan.
niks niet durven, gewoon niet gek genoeg om hier serieus op in te gaan.
Anoli schreef:Sorry? Vind jouw bericht nogal denegrerend op mij overkomen.
Dat dit filmpje nep is is duidelijk ja maar dat wil nog niet zeggen dat geesten helemaal niet bestaan.
Ik vind het daarom interessant om te horen hoe andere mensen daar over denken.
Bestaan geesten wel of niet? Waarom zou je ze wel of niet vast kunnen leggen?