Electra63 schreef:Dit is allemaal het gevolg van de verkiezingsuitslag.
Vandaag stond in de krant dat het kabinet allerlei belastingen voor bedrijven(verpakkings/grondwater/leidingwaterbelasting, eurovignet voor zware vrachtauto's, en de invoerbelasting op groente- en vruchtensappen en mineraalwater) per 1 januari gaat schrappen.
Gelukkig mogen wij op sommige rijkswegen 130 km/u en is er een burkaverbod.Het is maar waar de prioriteiten worden gelegd. Niet bij de zorg dus, door dit (minderheids)kabinet.
GGZ-instellingen moeten ook zwaar bezuinigen, want ja, als je ziek in je hoofd bent is dat toch anders dan een gebroken been, volgens dit kabinet.
Het telegraaf-gestuurde kabinet.... Het zijn de dingen die je vaak ziet opduiken in de telegraaf die nu zogenaamd 'items' zijn die onze geweldige regering heeft bereikt.
Wilders was er trots op dat 'henk en ingrid' buiten schot blijven, nou ik vraag het me af. Ik denk zo maar dat Henk en Ingrid straks niet meer op hem stemmen, omdat ze óók moeten inleveren en hij verder ook weinig voor hen heeft gedaan en alleen maar iets met snelwegen en boerka's heeft weten te fixen.
Ik heb nog niet het zinnetje 'de hogere inkomens moeten ook inleveren' gehoord. Alleen de lagere en middeninkomens.... Dus het gooi kan rustig op z'n matrasje blijven liggen.