Heeft 9-11-01 de wereld veranderd??

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Jolliegirl

Re: Heeft 9-11-01 de wereld veranderd??

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-11 09:33

Ik denk zeker dat die dag iets veranderd heeft....

Een land dat zó aangevallen is, zal op scherp staan... Altijd.
Zowiezo gebeuren er steeds meer dingen in de wereld die nergens op slaan...Niet alleen terrorisme..Maar ook lukraak aanvallen/dreigingen...

En weetje wat IK niet begrijp??

De namen van Al kaida personen waren BEKEND tijdens het instappen van de vlucht..!
Waarom zijn deze personen aan boord gelaten!?
Binnen Amerika ingestapt! Toegelaten! Naar het zuidelijke punt van Manhaytan gevlogen en zich door de gebouwen geboord....

Ok staat heel het internet momenteel weer vol met dit :
''Herinner je je 9/11? Raar toeval: - New York City heeft 11 letters - Afghanistan heeft 11 letters - Ramsi Yousef (de terrorist die in 1993 de twin towers wilde vernietigen) heeft 11 letters - George W Bush heeft 11 letters - The twin towers moesten een 11 voorstellen Dit is allemaal heel toevallig maar nu begint het interessant te worden - New York is de 11de staat van US - Het eerste vliegtuig die in de twin towers crashde was vlucht nummer 11 - Vlucht nummer 11 had 92 passagiers aan boord. 9 + 2 = 11 - Vlucht nummer 77, die ook crashde in de twin towers, had 65 passagiers aan boord. 6 + 5 = 11 - De tragedie was gebeurt op 11 september ~ 9/11. 9 + 1 + 1 = 11 Puur toeval? Lees maar door en vraag het jezelf af: 1) Het aantal doden in alle gekaapte vliegtuigen waren 254. 2 + 5 + 4= 11 2) 11 Septemer is dag nummer 254 van de jaar kalender. Nog een keer 2 + 5 + 4 = 11 4) De tragedie in Madrid gebeurde 911 dagen na het Twin Towers incident. En dit is pas echt heel eng: Open Microsoft Word en doe het volgende (PROBEER DIT ECHT!) 1. Type in hoofdletters Q33 NY. Dit is het vluchtnummer van het eerste vliegtuig die de Twin Towers raakte. 2. Verander de lettergrootte naar 48. 3. Verander het lettertype naar wingdings. en zie wat er gebeurd. ''

Men maakt zichzelf helemaal gek met theorieën....Zoals bovenstaande.
haalt zich van alles in het hoofd..

En er zullen mensen zijn, die wraak gaan nemen... Daar twijfel ik niet aan..
Vroeg of laat slaat Amerika terug.

sarabande

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-09-11 09:36

Jolliegirl schreef:

Heb je de laatste 10 jaar in een cel zonder media geleefd :? :?

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-11 09:38

Jolliegirl schreef:
Ik denk zeker dat die dag iets veranderd heeft....

Een land dat zó aangevallen is, zal op scherp staan... Altijd.
Zowiezo gebeuren er steeds meer dingen in de wereld die nergens op slaan...Niet alleen terrorisme..Maar ook lukraak aanvallen/dreigingen...

En weetje wat IK niet begrijp??

De namen van Al kaida personen waren BEKEND tijdens het instappen van de vlucht..!
Waarom zijn deze personen aan boord gelaten!?
Binnen Amerika ingestapt! Toegelaten! Naar het zuidelijke punt van Manhaytan gevlogen en zich door de gebouwen geboord....

Ok staat heel het internet momenteel weer vol met dit :
''Herinner je je 9/11? Raar toeval: - New York City heeft 11 letters - Afghanistan heeft 11 letters - Ramsi Yousef (de terrorist die in 1993 de twin towers wilde vernietigen) heeft 11 letters - George W Bush heeft 11 letters - The twin towers moesten een 11 voorstellen Dit is allemaal heel toevallig maar nu begint het interessant te worden - New York is de 11de staat van US - Het eerste vliegtuig die in de twin towers crashde was vlucht nummer 11 - Vlucht nummer 11 had 92 passagiers aan boord. 9 + 2 = 11 - Vlucht nummer 77, die ook crashde in de twin towers, had 65 passagiers aan boord. 6 + 5 = 11 - De tragedie was gebeurt op 11 september ~ 9/11. 9 + 1 + 1 = 11 Puur toeval? Lees maar door en vraag het jezelf af: 1) Het aantal doden in alle gekaapte vliegtuigen waren 254. 2 + 5 + 4= 11 2) 11 Septemer is dag nummer 254 van de jaar kalender. Nog een keer 2 + 5 + 4 = 11 4) De tragedie in Madrid gebeurde 911 dagen na het Twin Towers incident. En dit is pas echt heel eng: Open Microsoft Word en doe het volgende (PROBEER DIT ECHT!) 1. Type in hoofdletters Q33 NY. Dit is het vluchtnummer van het eerste vliegtuig die de Twin Towers raakte. 2. Verander de lettergrootte naar 48. 3. Verander het lettertype naar wingdings. en zie wat er gebeurd. ''

Men maakt zichzelf helemaal gek met theorieën....Zoals bovenstaande.
haalt zich van alles in het hoofd..

En er zullen mensen zijn, die wraak gaan nemen... Daar twijfel ik niet aan..

Ik heb het eens geprobeert. Dit is wel heel toevallig.
Er komen figuurtjes in deze volgorde te staan:
Vlietuig--2 flatgebouwen - Doodkop - jodenster

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-11 09:48

sarabande schreef:
Jolliegirl schreef:

Heb je de laatste 10 jaar in een cel zonder media geleefd :? :?

Nee. Dit is gewoon een uitspraak die van toepassing was ;)
Had m even anders moeten neerzetten.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-11 12:10

Die theorieën vind ik alleen maar hilarisch en zijn of heel ver gezocht, of kloppen niet (dat van die vliegtuignummers circuleerde idd meteen de eerste dagen na de aanslag rond. Ik en al mijn klasgenootjes gingen dat dus heel stoer proberen op school :+ ) Al vrij snel bleek het hele vluchtnummer iets anders te zijn. Net alsof een terrorist trouwens eerst alle vluchtnummers uit gaat proberen in Windings, en dan gaat bedenken ' Gut, dat is een cool vluchtnummer.... Laten we die eens in het WTC boren :+ ' .

Men haalt zich inderdaad van alles in zich hoofd wat dat betreft :j .....

joostvangestel

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-11 13:21

Joliegirl: 11 is het gekkengetal, erg veel symboliek met Carnaval, met die theorie kan je echt alle kanten op. Redelijk volslagen zinloos gespeel met getalletjes.

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-11 13:39

joostvangestel schreef:
Joliegirl: 11 is het gekkengetal, erg veel symboliek met Carnaval, met die theorie kan je echt alle kanten op. Redelijk volslagen zinloos gespeel met getalletjes.

Ik wilde aangeven hoe vér mensen gaan ;)