Maar serieus, hoeveel last kan je er van hebben zeg .... Ik snap het echt niet

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MoonChloe schreef:Misschien ben je er ook eentje van, Vjestagirl? Jij wilt niet dat er mensen naar wc gaan tijdens een film, mensen met (beginnend) blaasontsteking moeten thuisblijven. Is dat niet een beetje, 'ikke-ikke-ikke en de rest kan stikke' mentaliteit?
Mensen die naar wc gaan tijdens de film, prima. Mensen die te laat komen, tsja, dat hebben ze dan knap gedaan want de reclame duurt eeuwen.
Menino schreef:maar je stoort mensen net zo goed door ze te beperken in hun eerste levensbehoefte!
Serieus, ik vind echt dat je je altijd aan moet passen aan je omgeving. Dus ik kan me heel zwart wit gezien best wel in de gedachte vinden 'als je in de bios zit houd je het maar effe op '....
Maar aan de andere kant, als je naar de WC moet... Dan moet je. Dat is ook een kwestie van relativeringsvermogen hoor.
Ketaki schreef:bron: http://www.telegraaf.nl/filmenuitgaan/p ... html?p=2,1
Vanaf een aantal minuten voor aanvang van de voorstellingen worden voortaan geen kaarten meer verkocht. Voor zover bekend is Pathé de eerste Nederlandse bioscoopketen die de maatregel invoert. Mensen mogen overigens wel na aanvang de zaal uit en weer in als zij naar het toilet moeten, beklemtoont de woordvoerster.
Vjestagirl schreef:patatkraam schreef:sommige mensen kunnen ook nergens tegen
vind dat er een beeeeetje wordt overdreven
En sommige mensen zijn gewoon gigantisch asociaal, een 'ikke-ikke-ikke en de rest kan stikke' mentaleit. Die onderdrijven.
Anne_GTI schreef:Ik vind het een goede maatregel. Je zorgt dat je op tijd bent en gaat met een blaasontsteking of a) niet naar de film maar naar de dokter of b) langs het gangpad zitten vlakbij de deur zodat je zo min mogelijk mensen hindert bij je toilletbezoek.
Als de hoofdfilm begint zitten, bek houden, armen en benen binnenboord en samen met de rest van de bioscoop volledig opgaan in de film waar je allemaal voor betaald hebt en je samen ongestoort van kunt genieten. Tijdens de reclame (die er overigens voor zorgt dat je filmkaartje betaalbaar blijft) heb je tijd zat om je te installeren.