Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
moonfish13 schreef:Entree betaal je overal, ook in landen waar al bergen zijn.
vinurr schreef:moonfish13 schreef:Entree betaal je overal, ook in landen waar al bergen zijn.
Ja, maar die bergen hebben die mensen niet zelf moeten betalen.Als in zulke slechte economische tijden 13000 euro van mijn belastinggeld gaat naar een berg die gebouwd moet worden, waar ik dan vervolgens ook nog voor moet betalen als ik er op wil..... kom op zeg, ze zijn gek geworden!
Leonoor schreef:Citaat:In het luxe Karel V hotel in Utrecht staken meer dan vijftig mensen uit het bedrijfsleven de koppen bij elkaar om van gedachten te wisselen over het plan, meldt De Gelderlander.
Maar het komt ook uit het bedrijfsleven vandaanNiet direct van de regering. De bouw, inrichting etc. zou voor meer werkgelegenheid zorgen.
vinurr schreef:Chrissie schreef:@Vinnur; het hele topic doorlezen ook handig..
Ik heb het hele topic gelezen meid.Heb ook heel veel nieuwsberichten over dit onderwerp gelezen. Mij maak je niet wijs dat die 50 mensen met zn alle zo'n berg gaan bouwen. Dat geld komt echt wel van onze belasting.
Debbie schreef:Zullen de omwonende vast ook ontzettend leuk vinden! Nooit meer een straaltje zon in je tuin..