GreaseMonkey schreef:Ik wou net zeggen... stelletje heilige boontjes hierik zou inderdaad ook stoppen, graaien en wegwezen
En nee daar schaam ik me niet voor
Idd

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Yessy schreef:Ben ik de enige die zich niet prettig zou voelen met een lading geld die niet van mij is?
Ik denk dat ik ofwel door zou rijden, of idd stoppen en inleveren. Een tientje op straat zou ik houden, vind ik 500 euro, dan gaat er even een belletje naar de politie dat ik het gevonden heb. Ik verdien m'n geld graag zelf en op een eerlijke manier. Dit is gewoon op een geweldloze manier een bank beroven...
Yessy schreef:Ben ik de enige die zich niet prettig zou voelen met een lading geld die niet van mij is?
Ik denk dat ik ofwel door zou rijden, of idd stoppen en inleveren. Een tientje op straat zou ik houden, vind ik 500 euro, dan gaat er even een belletje naar de politie dat ik het gevonden heb. Ik verdien m'n geld graag zelf en op een eerlijke manier. Dit is gewoon op een geweldloze manier een bank beroven...
josewoos schreef:quera schreef:En yessy: misschien is die 500 euro wel van mij en ik ben een arme student...
Denk je dan werkelijk dat het van je rekening word afgeschreven?
"Nou sorry mevrouw er is een geldkoffer gevallen en die 500 was nou net van u"
Natuurlijk niet
smeetjoew schreef:Wat een actie zeg! En wat een vreselijke menselijke (of typisch nederlands?) reactie om alles gauw op te rapen.
quera schreef:josewoos schreef:
Denk je dan werkelijk dat het van je rekening word afgeschreven?
"Nou sorry mevrouw er is een geldkoffer gevallen en die 500 was nou net van u"
Natuurlijk niet
die 500 euro was een voorbeeld![]()
ze zei namelijk dat als ze 500 zou vinden dat het misschien van een miljonair zou zijn. vandaar dat ik zei dat het misschien wel van mij kon zijn(arme student)
raket schreef:Ik hoop dat ze verhaal gaan halen bij de graaiers die op welke wijze dan ook gefilmd zijn, media/ trajectcontrole. Dat lijkt me nog eens humor.
idefix4 schreef:Annemeik schreef:En maar zeuren dat we geen rente krijgen op onze betaalrekeningen, en dat de verzekeringen zo duur zijn...
Helemaal mee eens!! Banken hadden weer meer winst geboekt toch?
En Griekenland krijgt het ook gewoon kado toch? Dat vinden we dan wel met ons allen gewoon...