Moeder slaat 2 zoontjes dood in Aalst (B)

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Amyy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-11 20:17

Er zijn altijd maar ziektes en bla bla bla, maar dat neemt niet weg dat het een gevaarlijke vouw is, en als ze zo ziek was, moet iemand dat vast gemerkt hebben , ik geloof niet dat ze de ene dag haar kindjes dood slaat en de andere dag vrolijk boodschappen doet..
Ik vind dat ze gewoon berecht veroordeeld moet worden op haar daad en niet op haar ziekte.
maar dat is mijn mening.

Kwanyin schreef:
Ik heb ook heel veel medelijden met de zoontjes,maar ik weet wat psychoses ed inhouden en ik weet ook dat hoe graag je ook een schuldige wilt aanduiden, iemand met een psychosche NIET in staat is zichzelf voor zijn daden te verantwoorden. Iedereen maakt kans om pychotisch worden, zelfs degene die nu hard roepen dat er geen medelijden moet zijn. Daarom ook volledig eens met de post van gummie. Ik vind het altijd frapant dat mensen het volste begrip hebben voor een fysieke ziekte/beperking als griep, gebroken been...maar als men spreekt over GEESTESziek, dan mag er plots geen begrip dat de dader ziek is? Als iemand zulke dingen gedaan heeft is dat vreselijk en moet er een oplossing voor gevonden worden, maar beoordelen als een slecht mens kan je iemand met een psychose niet, omdat zo iemand zichzelf gewoon letterlijk op dat moment niet in de hand kàn houden. Als zo'n moeder uit een psychose is zal die-in tegenstelling tot bij een psychopaat-met een onmenselijk schuldgevoel zitten.

maar als ik dit dan lees moet ik er toch nog even een keer over nadenken, ik kan me ook echt niet voorstellen dat iemand zo de weg kwijt kan raken.