Ojajoh schreef:Ik zie dat toch anders. Ze worden financieel wel beloond, maar door de bijkomende kosten (kinderopvang) niet en in vergelijking met je ziektewettijd niet. Door deze vergelijking te maken is het evenwicht zoek tussen je thuisblijfgeld en je salaris, maar ik vind het wel fijn dat we in een land leven waarin arbeidsongeschikten toch een boterham hebben. Zij kunnen er tenslotte ook niks aan doen. (Op de uitzonderingen na dan...)op naar het werk, hele dag hard werken, boodschappen doen,naar oma terug ,meid weer ophalen
en dan staat je leven daarna ook niet stildus het zijn zware dagen en ze worden financieel niet beloond
het is niet zo heel raar dat mensen hun kont in de kribbe gooien en dus thuisblijven voor meer centen
ik keur het niet goed hoor, maar het is niet raar dat mensen zo denken omdat het allemaal zo krom is...
Arabesk schreef:Belachelijk dan houden we echt geen werkenden meer over hoor.
Adhd, dyslexie etc zijn onderhand een epidemie geworden onder de 12-18 jarigen.....
Nee, er is meer over bekend dus hoor je het meer. Het aantal adhd'ers/dyslectici is niet meer dan tig jaar terug.