hoe bedoel je de kat op het spek binden... probleem is overduidelijk.. de wet biedt geen enkele mogelijkheid en dus gaan ze rare sprongen maken.. met alle respect, maar Gouda zet zich weer lelijk te kijk (hier zul je wilders over horen)
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
geerke schreef:waar komt dat geld vandaan vraag ik mij dan af?
Babeth schreef:Ik denk dat we ze beter allemaal in het leger kunnen zetten.
MarvanTom schreef:Babeth schreef:Ik denk dat we ze beter allemaal in het leger kunnen zetten.
Dit vindt ik niet eens zo'n gek idee.
Jaartje drillen, respect en discipline bijbrengen, bezig zijn en bij goed functioneren een baan aangeboden krijgen.
En bij niet goed functioneren nog een jaar drillen.
Iedereen blij: ze zijn van de straat, leren normen en waarden, kunnen een voorbeeldfunctie zijn en met een baan ook nog aanzien.
Mja, ik zal er wel weer niks van snappen dat karate beter zou helpen...
Waarschijnlijk om de sigarenboer van 70 op de hoek beter te kunnen overvallen...
Electra63 schreef:Volgens mij, moet Defensie nog al veel bezuinigen.
Ik denk, dat alles staat met de sportschool/leraar. Ik ken sportscholen, daar haal je het echt niet in je hoofd om een grote bek te hebben en leer je respect en omgaan met agresssie.
_Yasmine_ schreef:Electra63 schreef:Volgens mij, moet Defensie nog al veel bezuinigen.
Ik denk, dat alles staat met de sportschool/leraar. Ik ken sportscholen, daar haal je het echt niet in je hoofd om een grote bek te hebben en leer je respect en omgaan met agresssie.
ja maar gaan ze dat dan ook toepassen buiten de sportschool?.. dat is een beetje mijn angst..
russel schreef:Op een schep hangen heel de dag wordt dat.....
dwaallicht schreef:Kan het niet andersom, dat de inwoners die worden getreiterd een paar lesjes karate krijgen? Wie niet horen wil, moet maar voelen...![]()
nee zelfs ik als linkse hippie ben een beetje klaar met deze "groeperingen" na wat vervelende ervaringen. Ondertussen snap ik ook niet zo goed meer waarom men ze een aai over de bol wil blijven geven van andermans zuurverdiende centen..