Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
AmyII schreef:Mijn vriend is niet besneden, maar houdt hem wel goed schoon, hij heeft zegmaar niet die overjarige camembert en ook geen spaanse kraag![]()
An sich is het zeker voor jongere jongens hygienischer, er is vaak een periode in het leven van de jongens dat ze zich niet al te goed schoon kunnen/ willen houden, dus in dat opzicht...
Ik heb er iig niks tegen, maar ben erg blij om eezen dat ze het nu zo doen en niet meer in een achterafkamertje bij de vriend van een neef van de oom van de vader
Melanie5 schreef:mika11 schreef:Ik werk in een verpleeghuis.
Heb daar regelmatig een Spaanse kraag bij mannen gezien![]()
Het is wel schoner en hygienischer als mannen besneden zijn.
Dus zo gek zijn die Turken nog niet.
Bah bah bah, krijg er de kriebels van.
Ik ben voor besnijden, lekker schoon. Is in veel landen heel normaal, wij lopen weer een beete achter hier denk ik.
papagroom schreef:Adil schreef:ja en die was zo weer weg....konden tere bokkertjes niet tegen...Toen ik de beschrijving van het hele gebeuren las kreeg ik weer het beeld voor me van de lammetjes in Australie diens staarten af worden gesneden![]()
Papagroom, die had jij toch ook een keer geplaats, of niet?
picobello schreef:Lizz schreef:Ik geloof dat dit voor een (onbesneden) man heel pijnlijk klinkt, maar ook ik ben er mee eens dat het veel hygiënischer is.
Wat wel opmerkelijk is het risico op baarmoederhalskanker bij vrouwen waarvan de man besneden is lager is.
Nou zo raar is dat niet. Baarmoederhalskanker wordt veroorzaakt door HPV. Dat virus kan makkelijker door een man worden overgebracht die onbesneden is omdat er dan meer plekken zijn waar het virus veilig kan huizen... Dus wat dat aangaat is besneden echt beter.
_San87_ schreef:Hoe moeilijk is het je zaakje goed te wassen?
Ik ben nog nooit smerige penissen tegengekomen..
mltex schreef:Nou idd hoe lang zou je dat geval niet moeten poetsen voordat er brie aanzit? Dagen? heb geen flauw benul. Maar er word vaak gedaan dat als je 1 keer niet poets de volgende dag de maden eruit kruipen bij wijze van he...
crisis wat doe ik in dit topic....
mltex schreef:Nou idd hoe lang zou je dat geval niet moeten poetsen voordat er brie aanzit? Dagen? heb geen flauw benul. Maar er word vaak gedaan dat als je 1 keer niet poets de volgende dag de maden eruit kruipen bij wijze van he...
crisis wat doe ik in dit topic....
Jolliegirl schreef:Mishandeling noem ik het hoe het in die landen gebeurt...weet niet hoe dat hier gaat, lijkt me gewoon in het ziekenhuis te gebeuren?
Maar wat ik op google lees... :
Zonder verdoving... 6 mensen om zo'n kind van 5/6/7/8 vast te houden... huilen huilen huilen....
Foto's erbij...
Ik vind het gewoon zwaar triest....
Mits dit gewoon zonder overmatig pijn gebeurt, dus met verdoving.
Oke, dan is het een ander verhaal!
Ojajoh schreef:ik lees nog een hoop dames die zeggen: "nou ik ben nooit een smerige penis tegen gekomen"
nou weet ik niet wat jullie gewend zijn in de zin van schoon, hoe sterk jullie reuk is, en om ook nog even grof te zijn, hoe goed jullie je ogen de kost geven voordat je hem in je mond stopt.......
maar ik heb nu een besneden man, en heb in het verleden onbesneden mannen gehad,en allemaal fripse gasten anders moet ik ze zoiezo al niet
maar een man met voorhuid, die heeft na 4 a 5 uurtjes in zijn broek toch al weer wat erop,zeker als ie actief is, al is het minimaal......
en als je net als ik een sterke reuk hebt (hoog sensitief) dan merk je echt wel het verschil in "muffe" lucht
niet supervies, maar toch het ruikt naar "penis"
ik dacht altijd dat het normaal was....tot ik een besneden man kreeg! en je ruikt.............helemaal niets!!
je proeft..............helemaal niets!!
er ging een wereld voor mij open!
nu zou ik dus nooit geen onbesneden man meer willen, tenzij hij zijn snikkel elke 2 uur wast
nee zonder gekheid, een onbesneden man zou dus ten aller tijde voordat we beginnen zich moeten wassen
dus een keer spontane buitensex of wat ook zou er nooit inzitten
er zit dus wel degelijk een groot verschil in