Madeleine McCann mogelijk in India

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

lifeofmarit

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-11 13:39

MarcoBorsato schreef:
Ach ja, ik denk dat ze al lang en breed is vermoord...

dat denk ik ook..... het is alleen niet leuk om niet te weten wat er met je kind is gebeurd.

Urbanus

Re: Madeleine McCann mogelijk in India

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-11 17:25

ik krijg een heel unheimisch gevoel van die ouders, stom hé? Ik vraag me eigenlijk af waarom niet iemand zoals Derek O zich ermee bemoeit...

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-11 17:27

MarcoBorsato schreef:
ik krijg een heel unheimisch gevoel van die ouders, stom hé? Ik vraag me eigenlijk af waarom niet iemand zoals Derek O zich ermee bemoeit...

http://www.mccannfiles.com/id183.html

hier is iets gelijkwaardigs van een amerikaanse show

Katyatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-11 17:36

lifeofmarit schreef:
MarcoBorsato schreef:
Ach ja, ik denk dat ze al lang en breed is vermoord...

dat denk ik ook..... het is alleen niet leuk om niet te weten wat er met je kind is gebeurd.

My thoughts...
Ik snap trouwens niet helemaal waarom deze zaak telkens weer in de aandacht gebracht moet worden terwijl er wel meer ouders zijn die een kind verloren hebben en niet weten wat er mee gebeurd is.
Verder kreeg ik ook altijd een beetje dat unheimisch gevoel (mooi gezegd trouwens) bij de ouders.

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-11 17:37

Denk omdat er een groot mysterie is rondom de ouders dat het in de media blijft, het blijft mensen interesseren wat er gebeurd is.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-11 20:10

Toen ik vorig jaar in Londen woonde, was het een gimmick om met een Maddy-shirt uit te gaan. Het is een beetje een cult-dingetje geworden

nairtje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-11 20:43

Ook ik hoop echt dat de waarheid een keer boven water komt. Dit kan gewoon niet zomaar zonder gevolgen gebeuren, echt het blijft vreselijk!!!

Sok

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-11 03:51

MarcoBorsato schreef:

Zoals de halve wereld.. Dus nee, ik vind het niet stom, heb zelf ook precies hetzelfde..
En die Derek O.. Als die nou z'n geesten zou vragen waar Maddie is..
Onee, wacht, con-artists kunnen dat soort dingen helemaal niet :+

Libera

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-11 09:05

Tja, Jaycee Dugard hebben ze na 18 jaar ook weer teruggevonden, dus snap best dat die ouders nog hopen op zoiets zolang niet duidelijk is wat er met Maddy is gebeurd. Jaycee's ouders werden destijds trouwens ook als verdachten gezien...

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-11 09:10

Libera schreef:
Tja, Jaycee Dugard hebben ze na 18 jaar ook weer teruggevonden, dus snap best dat die ouders nog hopen op zoiets zolang niet duidelijk is wat er met Maddy is gebeurd. Jaycee's ouders werden destijds trouwens ook als verdachten gezien...

Ouders zijn altijd verdachte in zo een zaak. Maar in deze zaak hadden ze getuigen en hadden de biologische ouders geen indirecte bewijzen zoals bij madeleine.
Ze zijn niet lang verdacht geweest ;)

suuzepuus

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-11 09:15

Het is wel heel apart dat de ouders van Madeleine meteen riepen dat ze het niet kon zijn. Ik geloof hun verhaal echt niet. Het is allemaal te verdacht wat mij betreft!! (je gaat toch ook niet een eind verderop eten terwijl je kleine kind alleen in een hotelkamer ligt??)

kally

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-11 09:23

Idd om nu gelijk te roepen van dat is ze niet zou alleen kunnen als haar ogen heel goed zichtbaar waren denk ik , die waren nogal apart.
Een kind veranderd nogal in 4 jaar en misschien zou je je eigen kind er niet zo 1 2 3 uithalen, en dit meisje in
India heeft er zo op de foto veel van weg.
In ieder geval ben ik benieuwd naar de DNA uitslag.

gohya

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-11 09:33

Dat meisje leeft allang niet meer,dat is wat ik geloof.
Als het ontvoert zou zijn door een man en vrouw,mensen uit de omgeving weten toch dat die mensen nooit geen kind hadden.Die mensen hebben toch ook familie die opeens zien dat ze een kindje hebben?
Nee ik geloof nix van ontvoering.

xJitske

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-11 13:18

Ik vind het ook raar dat ze vanaf een foto roepen dat ze het niet is, maar wel zeggen dat ze er veel op lijkt. :?
Dat kind is waarschijnlijk (als ze nog leeft) toch heel erg veranderd.
Ik vertrouw die ouders voor geen cent, aan de andere kant vind ik het ook wel vreemd dat ALS ze haar zelf hebben vermoord/verborgen, ze nog wel 2 andere kinderen gewoon hebben.
Maarja, als ik alleen al die ouders zie denk ik; :n

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-11 13:25

Ik denk dat dit kind ook allang dood is.....
Net als natalie holloway.. dat zijn ook dingen die nooit opgelost meer zullen worden...

En die ouders.. dat was ook geen zuivere koek...

Nee... ik denk niet dat ze haar nog terugvinden....

gohya

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-11 14:23

Ik vertrouw die ouders voor de volle 100% ,die hebben er nix mee te maken.
Dat meisje is echt wel ontvoerd en later vermoord.Ik denk dat ze in zee gedumpt is na de moord.
En dan vind je haar nooit meer terug,met heel veel mzzl.ooit in de maag van een haai.[tanden b.v.].

Lauren_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-11 15:00

Laatst is er een echtpaar geweest die hun jonge kinderen alleen op een boot hebben achter gelaten. Je begrijpt het niet, maar dat gebeurt dus wel meer. Ik geloof niet dat de ouders er iets mee te maken hebben, ik denk ook dat het meisje nog leeft. Hopelijk wordt ze ooit gevonden.

randalinpony

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-11 20:06

Ik moet er niet aan denken dat men ons ineens zou beschuldigen van ontvoering van een kindje en dat onze zoon dan maar DNA moet afstaan om te bewijzen dat ie echt onze zoon is...

Ik vind dat nogal een inbreuk persoonlijk hoor, vraag me ook sterk af of dat zomaar kan allemaal?

Dan zou iedere gek je kunnen beschuldigen, helaas zijn er ontvoerde en vermiste kinderen genoeg op de wereld.

Overigens zijn die ouders ook niet zo netjes geweest wat betreft fondsenwerving en de besteding daarvan.

Natasja_ygor

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-11 20:35

persoonlijk denk ik dat dat meisje zelf weg is gegaan. ouders waren stukje verder aan het eten, en misschien werd ze wakker en wilde ze der ouders vinden en is ze naar buiten gegaan om te zoeken en in een zee gelopen ofzo ?

(mijn broertje was ook een keer uit bed gegaan en naar buiten gegaan toen mn ouders even bij de buren waren, maar gelukkig was mijn broertje naar de buren gegaan :) )

OneFellSwoop

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-11 20:49

Ik vind het best lastig om nu te zeggen; ze is allang dood, of; dit keer is het haar. Ik duim zo ontzettend voor het kind dat ze nu eindelijk gevonden is. Ben wel benieuwd hoe die ouders van het meisje en het meisje zelf in de gaten gehouden worden. Lijkt me niet fijn om op die leeftijd ineens naar het politie bureau te moeten? Laat staan overnachten.. Geen idee hoe india daar mee omgaat. En ik vind het inderdaad ook een beetje laf dat Derek O. zich er niet in verdiept. Of ik moet het niet opgemerkt hebben natuurlijk.

gohya

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-11 21:39

Al ze al ontvoerd zou zijn dan zou dat door een kluizenaar gebeurt moeten zijn.
Iedereen heeft toch familie,vrienden en kennissen.En aangezien dit wereld nieuws was zou er echt wel iemand iets herkend hebben.

flicka

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-08-11 21:45

Wat ik vreemd vind is dat we niks meer horen. Er is toch DNA afgenomen en van die zgn ouders zijn de paspoorten ingenomen. Ik kan er ook niks meer over vinden op internet. Typisch hoor......

Oakland1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-11 22:01

Ik weet niet goed wat ik er van moet denken, of ze nog leeft of niet. Ik heb het gevoel van wel, maar als je alle feiten er op nagaat (bloed in de kofferbak etc) dan kan het bijna niet. Zijn die boeken ook in het Nederlands te verkrijgen?

shilady

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-11 22:07

Nee dat was een vergissing
ik las in de krant dat het een meisje was dat op madelain leek ..

Ik denk ook dat ze niet meer leeft
had ook het gevoel dat die ouders iets verzwijgen..

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-11 22:12

Weer typisch, grote krantekoppen op pagina 1, rectificatie op ergens onderin op een pagina op pagina 10 of zo....