Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Winddancer schreef:En dat alles door 1, slechts 1 persoon......zo zie je maar weer hoeveel schade één iemand kan aanrichten.......
purny schreef:Dader heeft bewondering voor de PVV... kippevel loopt toch wel over mijn rug nu.
SAKKIA schreef:SaskiaKur schreef:Is nu al over de 90....
Vergis je niet, ze tellen het aantal doden van de bomaanslag er ook vaak bij op in te berichtgeving
Daphna schreef:Verschrikkelijke gebeurtenis, vooral voor de ouders moet dit een nachtmerrie zijn...
@dejavu, ik begreep dat de man actief was in de social media. Als hij daar zelf foto's neerzet, dan kan iedereen erbij.
Twiggy2008 schreef:Het kan mij niet schelen dat er geen zwarte balk over zijn ogen zit. Je bent toch echt zwaar, heel zwaar gestoord als je tot zoiets in staat bent. Zo zie je maar dat er ook in het 'blonde volk' extremistische mensen voorkomen met walgelijke ideeen.![]()
Afschuwelijk voor de slachtoffers en de nabestaanden. Ik hoop echt dat die man nooit meer vrij komt, op z'n minst!
Zoolgangster schreef:@dejavu: Dat is alleen in Nederland, dat je een zwarte balk krijgt.
Twiggy2008 schreef:Dejavu, ik begreep je wel, hoor, sorry als ik er zo doorheen denderde met mijn post.![]()
Ik vind dit soort mensen zo ziek, zo eng...... Het zal je maar overkomen dat je zo'n gestoorde gast op je levenspad krijgt.
JuliaMaria schreef:purny schreef:Dader heeft bewondering voor de PVV... kippevel loopt toch wel over mijn rug nu.
Ach kom, overdrijven is ook wat hoor..
Er zijn ook vast extreem-linkse psychopaten die pvda of sp stemmen hoor, vind dit echt een onzin reactie..