maar werk daar al neit meer staat werk maar ben er mee gestopt omdat ze afspraken neit nakwamen ( hadden ook geen contract ) dus ben ik weggegaan eigen schuld.
nu staan er te jonge mensen in en vind het goed zo

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
tjoppie schreef:ALS het ooit terugbetaald word dan krijgen wij er een goede rente op en feitelijk verdienen wij eraan. Wel wrang vind ik dat wij hier allemaal door moeten werken, dat de pensioengerechtigde leeftijd omhoog geschroefd word, en de Grieken lekker met pensioen gaan op hun 50ste en daar ook absoluut niet op willen inleveren. Ik zie geen enkele manier waarop je dat kan verantwoorden tegenover je belastingbetaler.
tjoppie schreef:Politie, brandweer en defensie snap ik wel. Dat kunnen vrij heftige beroepen zijn. En ik denk ook wel dat de belastingbetaler dat wel snapt.
Electra63 schreef:Mijn pensioenfonds (Zorg en Welzijn) presteert ook zeer slecht. En zo kan je wel doorgaan en allerlei voorbeelden er bij halen, maar feit blijft dat Griekenland in de EU en in de Eurozone zit.
En ze werken zeker niet harder, maar ook niet minder hard. Zij leven alleen anders. Als zij vrij zijn, gaan ze naar buiten, lekker op een terrasje zitten of zwemmen. Wij zitten op de bank voor de TV of achter de PC.
En het hele leven is wat financieren voor een ander, dat heet solidariteit. Ik betaal mee aan kinderopvang terwijl ik daar geen gebruik van maak, ik betaal mee aan zorg/huurtoeslag, terwijl ik daar geen recht op heb.
charmedxlove schreef:ik ben 16 en snap er niet veel van maar waarom moeten WIJ boeten als ZEI zelf niets betalen!!
WIJ hebben geen werk omdat ZEI goedkoper zijn in onderhoud hier in nl!!!
ik werk in een grieks restaurant en ja hoor elke keer weer komen er weer illegale grieken naar nl en niets betalen wij betalen ons scheel terwijl zij hierheen komen en van binnen het kapot maken
sorry als dit heel raar erbij staat maar het is wel zo eerst had ik goed werk en alles daar nu gebeurt dit komen ze elke x weer naar nl en de eigenaar zet ze maar zonder te betalen in haar huis wand zij zijn zielig !
en dan word ik rond gecommandeert door iemand die hier niets te vertellen heeft omdat ze zelf niets willen doen ervoor !!
en ik mag lekker onderbetaalt worden omdat zei het meer verdienen om wat mee te doen mee dingen op krediet kopen en alles pff laat me niet lachen.
ga tog lekker weg denk ik dan wij zitten hier niet op te wachten, we werken ons kapot tot ons 67e en als het ff kan nemen zij hun vervroegt pensioen op ik vind het niet kunnen hier niet meer langer zo !!
er moet een stop komen en wel meteen niet weken niets maanden en zekker niet jaren!
mischien sla ik hier de hamer naast die kop van de spijker maa rheb wel me zegje gedaan
gr